بازدید 47059
۸

اسامی دریافت کنندگان ارز ۴۲۰۰ تومانی منتشر شد

همه قشر‌های جامعه و نهاد‌های ذیربط می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی بانک مرکزی از اسامی دریافت‌کنندگان ارز مطلع شوند.
کد خبر: ۱۰۱۶۸۲۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۵ 23 November 2020

به گزارش تابناک به نقل از بانک مرکزی، بانک مرکزی با اجرای سیاست ارز ۴۲۰۰ تومانی به طور مستمر و شفاف اسامی دریافت کنندگان این نوع ارز را در پایگاه اطلاع رسانی خود اعلام کرده و به این سیاست خود ادامه می‌دهد.

شایان ذکر است تعیین اینکه برای واردات کالا، ارز به چه شخص و شرکتی داده شود، در فرایند تجارت خارجی کشور خارج از چارچوب وظایف بانک مرکزی است و نهاد‌ها و وزارتخانه‌های تخصصی در این مورد تصمیم‌گیری می‌کنند.

همچنین بانک مرکزی به منظور شفافیت بیشتر در تخصیص ارز و برای دوری از هر گونه خطای انسانی و مداخلات فراقانونی، فرآیند تخصیص ارز را کاملاً سامانه‌محور کرده است. بدین شکل راه هرگونه سفارش پذیری در این فرایند بسته شده و تخصیص و تأمین ارز بر اساس سهمیه و اولویت‌گذاری وزارتخانه‌های ذیربط انجام می‌شود.

در پایان باید به این موضوع اشاره کرد که سامانه رفع تعهدات ارزی بانک مرکزی، عملکرد دریافت‌کنندگان ارز را رصد می‌کند و در صورت تخلف، بانک‌های عامل مکلف به برخورد قانونی هستند و در بانک مرکزی نیز واردکنندگانی که به تعهدات ارزی خود پایبند نباشند، در فهرست سیاه قرار خواهند گرفت و از تخصیص دوباره ارز به آن‌ها جلوگیری می‌شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲۰
انتشار یافته: ۸
اسامی یار انه بگیران را هم اعلام کنید...واقعا بعضی ها زیاد میگیرن.هم یارانه 45هزار تومانی هم معیشتی هم کمیته امداد و....
غذای سگ و گربه دست بیل وارد کردن خب بلاخره از ترس سلبریتی ها هرکاری مکننن راستی اخر از سلبریتی میلیاردر مالیات گرفتید چون از کارگرا میگیرید
زحمت کشیدید...اسامی دزد هم منتشر شد...خوب که چی؟ مرده حسابی طرف الان پامیشه میره کانادا....بجای منتشر کردن اسم برو بگیرش....فیلم کمدی ساختیم؟
تورو خدا دست از چرت و پرت بردارید این همه حرف بی اساس شما را خسته نمی کند
به اطلاع عموم برسانید شاید اسم من هم در آن باشد و بدانم چکار کنم!!!!!!!!!!!!!!!!!!! علی برکت الله.
سیست قضایی در خواب هستند
حوب چه مشکلی حل میشه؟!!
چه برخورد تندی . جناب همتی اونا بارشون رو بستن و دارن با اون پولا عشق و حال میکنن اونوقت شما از لیست سیاه حرف میزنی . البته چاره ای نداری چون همشون از آقازاده ها و مقامات هستن
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر