بازدید 10550
در گناوه؛

امدادرسانی به روستا‌ها و خودرو‌های گرفتار در سیلاب

به دنبال بارندگی‌های شدید امروز یکشنبه دوم آذر ۹۹ در شهرستان گناوه، توسط تیم‌های عملیاتی هلال احمر به آسیب دیدگان این بارندگی و سیلاب امداد رسانی صورت گرفت.
کد خبر: ۱۰۱۶۷۱۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۶ 23 November 2020

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، غلامرضا حاجیانی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر شامگاه یکشنبه دوم آذر ماه عنوان کرد: به دنبال بارش شدید باران و سرازیر شدن آب‌های بالادستی کوه‌های همجوار در شهرستان گناوه، از طرف نیرو‌های عملیاتی هلال احمر به آسیب دیدگان خدمات رسانی و کمک‌های امدادی ارائه گردید.

وی اظهار کرد: روستا‌های شول، کمالی، چشمه، کلر، احمدحسینی، از توابع بخش مرکزی شهرستان گناوه بدلیل بارش سیل آسای باران دچار آبگرفتگی و قطع راه‌های مواصلاتی روستایی گردید که در این بین با حضور ۳ تیم ارزیاب و عملیاتی از جمعیت هلال احمر شهرستان گناوه در محل حضور پیدا کردند.

به گفته این مسئول خوشبختانه در ۳ روستا مشکل خاصی ایجاد نشده بود و در دو روستای دیگر به آسیب دیدگان ناشی از این سیلاب خدمات رسانی امدادی صورت گرفت و همچنین تعدادی اقلام زیستی امدادی توزیع شد.

امدادرسانی به روستا‌ها و خودرو‌های گرفتار در سیلاب گناوه

حاجیانی افزود: همچنین به دلیل بالا آمدن سطح آب در محور مواصلاتی گناوه به برازجان در محدوده روستای چهارروستایی بخش بندر ریگ از توابع شهرستان گناوه، تیم‌های نجات از شعبه هلال احمر گناوه حضور پیدا کردند و نسبت به کمک رسانی و رهاسازی خودرو‌های گرفتار در سیلاب اقدام نمودند.

گفتنی است منطقه شمال استان بوشهر به دلیل سر ریز شدن آب‌های بالادستی از رشته کوه زاگرس همواره دچار آبگرفتگی و سیلاب در فصول پاییز و زمستان می‌گردد.
امدادرسانی به روستا‌ها و خودرو‌های گرفتار در سیلاب گناوه
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر