بازدید 24345

آخرین آمار کرونا در ایران تا یکم آذر/ شمار جان باختگان کووید ۱۹ در ایران از ۴۰ هزار تن گذشت

از میان موارد مشکوک ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشورمان در ۲۴ ساعت اخیر، آزمایش ۱۲۹۳۱ تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شود؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۵۷۷۸ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۰۱۶۴۲۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۴ 21 November 2020
تابناک اجتماعیپس از شناسایی موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشور و انجام تست‌های ویژه، شمار مبتلایان از ۸۴۱ هزار تن گذشت.
 

به گزارش «تابناک»؛ دکتر سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان گفت: از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، دوازده هزار و ۹۳۱ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده که دو هزار و ۱۵۵ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۸۴۱ هزار و ۳۰۸ تن رسید.

وی در ادامه گفت: در ۲۴ ساعت اخیر، ۴۳۱ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان باختگان این بیماری در کشورمان به ۴۴ هزار و ۳۲۷ تن رسیده است. همچنین تا به امروز خوشبختانه ۵۹۶ هزار و ۱۳۶ تن بهبود یافته‌اند.

لاری افزود: ۵۷۷۸ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند. همچنین تاکنون ۵ میلیون و ۷۴۷ هزار و ۳۲۵ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

وی در تشریح وضعیت در نقاط مختلف کشورمان گفت: استان‌های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز قرار دارند. استان‌های هرمزگان، فارس، گلستان و سیستان و بلوچستان نیز در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر «نرخ مرگ» در کشورمان ۶.۹ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۳.۱ درصد، در حالی که میانگین نرخ مرگ در جهان ۳.۳ درصد است و همچنان وضعیتی به مراتب بهتر از کشورمان را نشان می‌دهد.

 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۲۷
همانطور انتظار میرفت این تعطیلی هم حداقل در روز اول فراتر از روی کاغذ نرفته وقتی مشاغل پرخطر فعال بودند از بقیه کسب و کارها چه انتظاری میشود داشت
هر زمانی که توانستید آمار کرونا را بدون نیاز به اخذ تأییدیه قبلی از شورای عالی امنیت ملی منتشر کنید، آن زمان شاید بشه مقداری برای آمارتان ارزش قائل شد. آماری که تنها پس از مهندسی و بر اساس مصلحت های تصوری امنیتی منتشر میشه برای خودتان خوب است.
پاسخ ها
اردشیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
ناشناس عزیز
در همه دنیا در این مواقع یک سازمانی مسول می شود. همه . سعی در هماهنگ کردن کارها با آن سازمان می
کنند والا حرج و مرج در جاممه می شود. در آلمان شما اجازه می دهند هرکسی که صبح زودتر از خواب بیدار شد یک آمارهای این چنینی بدهد. شما ببینید حتی بانک جهانی وقتی آماری از کشورها می دهد برای معتبر بودن آمارهایش از مراکز رسمی کشورها استفاده می کند. چه برسد به موارد این چنینی. .
واااای آقا 4صد و سی و 1 نفر جان به جان آفرین تسلیم کردن ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
چهار100و ۳۰ و یک نفر
بر چین لعنت......!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
ویروس را ساخت و الان خودش هیچ مشکلی ندارد
بابا صبر کنین یه 24ساعت حداقل از تعطیلی های خیلی خیلی گسترده سراسریتون بگذره یه 100 نفر مبتلا بشن بعد آمارو نزولی کنین!!
الان چه اتفاقی افتاد که یهو 50تا از آمار رسمیتون کم شد؟ خخخخخخخخخخخ
پاسخ ها
هموطن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
میخوان بگن قرنطینه جواب داده!! هنوز یه نصف روز هم نگذشته
40 هزارتا رو که هفته پیش رد کرده بود ...واقعیتیش بالای 120 هزارنفر مردن تا امروز!
پاسخ ها
هرمز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
اگر می خواستند دروغ بگند همینها را هم کمتر می کردند.
عبداله
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
تو اگه از زیاد مردن مردم خوشحال میشی فرض کن 220 هزار نفر مردن.
هر چه بیشتر مردم بیمرن زودتر نوبت تو هم می شود
تتیر را اصلاح کنید
چند روز پیش عبور از 40 هزار بود الان بیش از 44 هزار نفر کشته
این آمارها دیگه چیزه؟ مزاحم چیزه؟ مراحمیم. چتو به چین گیر دادین؟
دولت بجای آوردن بهانه های عجیب و انداختن گناه گسترش ویروس به گردن دورهمی ها ، بهتر است مثل بقیه دولت ها وظایف خود را برای اعمال محدودیت ها انجام دهد
ووهان وماهان وقم وروحانی بیچارمون کرد...
مسئولین مبارزه با کرونا تکلیف کارگاه های عمرانی را به صورت شفاف اعلام بفرمایند.
چی شد‌‌دیروز که آمار ۴۳ هزار بود ..حالا ۴۰؟؟ مرده ها زنده شدن ؟!! باریکلا به این قرنطینه آمار فوت و مبتلا رو که پایین آورد هیچ ..مرده ها رو هم زنده کرد
خدایا یا این آمارچی ها رو یک کمی باهوشتر کن یا ما رو یک کمی خنگ تر . از اینکه مسولینمون امار هم نمیتونن بسازن و با سرما برای زندگیمون تصمیم میگیرین از خودم چندشم میشه
هیچ شهری نه خلوت شده است نه نظارتی نه رعایت کننده ای
امروز تو بانک ملی بر خلاف روزهای دیگر فوق العاده شلوغ بود و پرسنل هم صد درصد سرکار بودند علت حضور پرسنل صددرصدی را پرسیدم گفتند بخشنامه مشروطه واعمال حضور 50 درصد نیروها ممکن نیست / به نظر من فقط بانکها رو دو هفته تعطیل کنند همه جای دیگه خود بخود تعطیل میشه
متاسفانه داریم به زلزله بم نزدیک میشیم
دیروز 43 هزارو رد کرد. این چه آماریه؟
جمعیت ترکیه با جمعیت ایران مساوی است تلفات ناشی از کرونای ایران ده برابر تلفات ناشی از کرونای در ترکیه است تلفات زیاد ایران ناشی از بکارگیری طب سنتی است دکتر نمکی وزیر محترم بهداشت روش طب سنتی را کنار بگذارد با علم پزشگی روز دنیا مبازه با کرونا شروع کند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
بخاط اینکه ما برعکس بقیه حرف گوش نمی کنیم و حرص مال از حفظ جان دیگران و حتی جان خودمان مهمتر است و فکر می کنیم در مقابل کرونا قوی و مغرور هستیم
قرار نیست دوباره چرخ را اختراع کنیم اینقدر در رابطه با مقابله با کرنا صحبت شده که یک کودک ۵ ساله همه میدونه چکار باید کرد مشکل ایجاد اراده لازم برای اینکار است
همه می دانند که عامل اصلی افزایش کرونا تراکم جمعیت در نقاط مختلف شهر است که این عامل باعث ترافیک و آلودگی و بیماری های ناشی از شلوغی و ترافیک هم است. ما در شهرهای بزرگ باید یک شاخص تعریف کنیم با عنوان شاخص فاصله منزل تا محل کار و شاخص دیگری مثل فاصله منزل تا محل خرید که با آمارگیری و بررسی آنرا کاهش دهیم خانه های سازمانی راه حل های هر چند کم اثری بود که قبلا وجود داشت و یا یکسان سازی قیمت ها راه کاری بود که فاصله منزل تا محل خرید را کم می کرد و هر چقدر مقدار آین شاخص کاهش یابد هزینه ها هم کاهش خواهد یافت و هزینه های مصرف شده در این تحقق را بازگشت می دهد. (ثواب این پیشنهاد را هدیه می کنم به ساحت مقدس علی بن موسی الرضا (ع))
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر