بازدید 27561
۵

حمله تند یک نماینده به استعفای دکتر ملک‌زاده

یک نماینده مجلس با تاکید بر لزوم اعتماد مردم به وزارت بهداشت با انتقاد از استعفای دکتر ملک زاده معاون مستعفی وزارت بهداشت نوشت: بی‌کفایت‌ها که با جان مردم بازی کردند با استعفا نمی‌توانند از پاسخگویی فرار کنند.
کد خبر: ۱۰۱۶۳۹۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۶ 21 November 2020

به گزارش تابناک، مجتبی توانگر در حساب کاربری‌اش در توییتر نوشت: «بی‌کفایت‌ها که با جان مردم بازی کردند با استعفا نمی‌توانند از پاسخگویی فرار کنند. اگر همین اندک مراعات‌های مردم هم با دعواهای این آقایان به هم بریزد شاهد بدترین وضعیت خواهیم بود. اعتماد مردم به نظام سلامت مهم است. این جنگ داخلی دولت جان مردم را به خطر می‌اندازد. مردم مطمئن باشند فردا مجلس و کمیسیون بهداشت فوری وارد خواهند شد. در عین حال که کاملا بر موضوع مشرف هستند و بر کار دولت در حوزه کرونا نظارت دارند. در جلسات غیرعلنی و کمیسیون موضوع را از وزیر به طور جد پیگیر خواهند بود.»

حمله تند یک نماینده به استعفای دکتر ملک‌زاده

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸۱
انتشار یافته: ۵
ایشون نماینده هستند؟؟!!
مجلس نظارت دارد؟؟؟؟؟؟
بر چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
روزی چند هزار نفر به دلیل کرونا جان می دهند!!!!!!!
توییتر چیه
چرا ما نمیتونیم
به نظر بی کفایتی که به این نتیجه رسیده و استعفا می دهد، خیلی بهتر از بی کفایتی هست که حاضر به استعفا نیست. این توجیه نماینده محترم جای تامل زیادی دارد!
جناب نماینده شما در این مدت چه گلی به سر مردم زدید که ایراد از یک دکتر مملکت میگیریداول به حساب خود برسید بعد از دیگران ایراد بگیرید حضرت آقا
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان