بازدید 6399
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خبر داد:

آخرین آمار قربانیان و مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از ابتلای ۱۷ هزار و ۵۰۰ نفر به ویروس کرونا در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۶۳۱۲
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۰۵:۳۰ 21 November 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، "پرویز یزدان‌پناه" روز جمعه ۳۰ آبان ماه در نشست ستاد استانی مدیریت پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا و نشست ویدئو کنفرانس با فرمانداران استان، افزود: تعداد بیماران کرونایی که در بیمارستان‌های استان از ابتدای شیوع ویروس کرونا بستری شدند ۸۷۸۳ بوده که از این تعداد ۸۳۳۰ نفر بهبود یافته اند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر ۴۵۳ بیمار مشکوک و قطعی کرونا در بیماستان‌های استانی بستری هستند که از این تعداد ۱۶۶ نفر کرونایی قطعی هستند و ۲۸ بیمار در بخش ICU بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اظهار کرد: از تعداد ۱۷هزار و ۵۰۰ نفر بیمار کرونایی در استان، حدود ۱۴هزار نفر بهبود یافته کامل و مابقی در قرنطینه اند.

یزدان پناه عنوان کرد: تعداد فوتی‌های کرونایی در استان ۲۷۸ نفر گزارش شده که از این تعداد ۲۳۲ نفر بیماری زمینه‌ای داشتند.

وی ادامه داد: تعداد ۵۱هزار و ۳۰۰ نمونه از آزمایشگاه سلولی و مولکولی دریافت کردیم که شاخص نمونه گیری در کشور ۶.۷ درصد و در استان ۷.۲ است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بیان کرد: میزان بروز بیماری در استان ۲۵ در هزار نفر و در کشور ۱۰ در هزار نفر است.

یزدان پناه گفت: روز گذشته ۳۶۱ نمونه از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج دریافت کردیم که ۶۵ درصد موارد یعنی حدود ۲۳۰ مورد مثبت گزارش شدند که بیشترین موارد مثبت مربوط به شهرستان کهگیلویه (۲۵درصد)، گچساران (۲۴درصد)، بویراحمد (۱۶درصد)، چرام (۹درصد)، لنده (۸درصد)، بهمئی (۶درصد) و بقیه موارد مربوط به دیگر شهرستان‌ها گزارش شده است.

وی افزود: تعداد موارد مثبت کرونایی در استان در مردادماه ۲۲۰۷ نفر، شهریورماه ۳۲۰۸ نفر، مهرماه ۳۶۱۷ نفر و آبان ماه بدون احتساب امروز ۶۳۵۹ نفر گزارش شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطرنشان کرد: تعداد موارد فوتی کرونایی در استان در مردادماه ۳۴ نفر، شهریورماه ۴۹ نفر، مهرماه ۶۰ نفر و آبان ماه ۹۸ نفر گزارش شده است.

یزدان پناه عنوان کرد: تعداد نمونه‌های دریافت شده استان در مرداد ماه ۵۷۰۲نمونه، شهریورماه ۷۰۷۳ نمونه، مهرماه ۷۷۰۵ نمونه و آبان ماه ۱۱۱۳۹ نفر گزارش شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، شاخص میزان کشندگی بیماری در کشور ۵.۳ درصد و در استان ۱.۳ درصد است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر