بازدید 10101
استاندار لرستان:

مردم از حاشیه رودخانه‌ها فاصله بگیرند

استاندار لرستان گفت: باتوجه به اعلام هواشناسی لرستان بر ضرورت آمادگی مردم در مقابل احتمال جاری شدن سیل هشدار داد.
کد خبر: ۱۰۱۶۳۰۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۴ 21 November 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، موسی خادمی، امروز ۳۰ آبان، در جمع خبرنگاران با اشاره به بیماری کرونا و شیوع آن در سطح جامعه و محدودیت‌های زیادی که به مردم در این زمینه تحمیل شده است، اظهار کرد: طبق اعلام هواشناسی از عصر جمعه تا روز دوشنبه شاهد بارندگی‌های خیلی شدیدی در استان خواهیم بود.

استاندار لرستان با ذکر این نکته که در برخی از مناطق ممکن است حدود ۷۰ میلی‌متر بارندگی داشته باشیم، گفت: با توجه به تجاربی که در این زمینه داریم احتمال سیلابی شدن این بارندگی فراوان است و ممکن است خساراتی هم داشته باشد.

وی به مردم استان توصیه کرد که تا جایی که امکان دارد از حاشیه رودخانه‌ها دور شده و اگر احیاناً امکانات، تجهیزات و وسایلی در اطراف رودخانه‌ها دارند آن‌ها را جمع‌آوری نموده و از رودخانه‌ها فاصله بگیرند.

خادمی به دستگاه‌های اجرایی که پروژه‌های عمرانی در کف رودخانه‌ها دارند توصیه کرد مراقبت‌های لازم را داشته باشند و همچنین روستاییانی که در کنار رودخانه سکونت دارند سعی کنند حتی‌الامکان خانه خود را ترک کنند که چنانچه این نعمت و بارش باران از حد گذشت و به سیل تبدیل شد مشکل زیادی در این شرایط سخت برای مردم به وجود نیاید.

استاندار لرستان همچنین به مسئولین دستگاه‌های مربوطه در خصوص لایروبی رودخانه‌ها، آزاد کردن کانال‌ها و آبرو‌های شهری و سایر اقدامات لازم در سطح شهر‌ها توسط شهرداری‌ها تأکید کرد تا مردم در معرض خطر جدی قرار نگیرند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر