بازدید 10524
۲
کرونا ۷۰ درصد انرژی کادر درمان را گرفته است

توصیه‌های کرونایی رئیس بیمارستان آیت الله کاشانی

رئیس بیمارستان آیت الله کاشانی تامین اجتماعی با تاکید بر ضرورت اجتناب از ترددها و مسافرت های غیرضروری گفت: اگر مردم همین نکات را رعایت کنند سبب می شود شیوع بیماری کمتر بشود و ما بتوانیم در مراکز درمانی خدمت کنیم و از پس بیماران با این تعداد بالا، بربیاییم و شرایط را کنترل کنیم.
کد خبر: ۱۰۱۶۰۵۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۹ 19 November 2020

دکتر واثقی امیری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به افزایش بار بیماری کرونا و در آستانه آغاز محدودیت‌های جدید در کشور توصیه هایی به مردم داشت و اظهار کرد: توصیه های ما با توصیه های وزارت بهداشت متفاوت نخواهد بود. همان مسائل کارشناسی شده است و اگر مردم مسائل بهداشت عمومی را رعایت کنند قطعا شیوع کم شده و تعداد مبتلایان کاهش می یابد.

وی افزود: ماسک زدن، رعایت فاصله اجتماعی، رعایت بهداشت دست، عدم تجمع به هردلیلی چه در جمع خانواده باشد و چه در سطح جامعه و وسایل حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس و مترو و غیره از جمله توصیه های ضروری است که مردم باید رعایت کنند.

رئیس بیمارستان آیت الله کاشانی با تاکید بر ضرورت اجتناب از ترددها و مسافرت های غیرضروری گفت: اگر مردم همین نکات را رعایت کنند سبب می شود شیوع بیماری کمتر بشود و ما بتوانیم در مراکز درمانی خدمت کنیم و از پس بیماران با این تعداد بالا، بربیاییم و شرایط را کنترل کنیم.

واثقی همچنین اضافه کرد: اگرچنانچه مردم علائم بیماری سرماخوردگی را مشاهده کردند به پزشک مراجعه کنند زیرا خودشان نمی توانند تشخیص بدهند که سرماخوردگی است یا کرونا یا آنفلوآنزا؛ برخی تا یک هفته هم علائم دارند اما به دکتر مراجعه نمی کنند و همچنان در جمع های خانوادگی و اجتماعی حضور می یابند که هم موجب انتشار ویروس می شود و هم شدت مریضی شان بیشتر می شود و وقتی به ما می رسند کنترل بیماری سخت تر شده است و چه بسا اگر زودتر می رسیدند می توانستیم اوضاع را کنترل کنیم.

وی با بیان اینکه اگر پزشک توصیه کرد که قرنطینه خانگی شوید، حتما شرایط قرنطینه خانگی را رعایت کنید اظهار کرد: اگر مردم رعایت نکات بهداشتی را جدی بگیرند از این پیک بیماری نیز عبور می کنیم.

رئیس بیمارستان آیت الله کاشانی تامین اجتماعی درباره وضعیت خدمات دهی به بیماران کرونایی، تجهیزات و تخت های بیمارستانی در این بیمارستان نیز گفت: ما بیمارستان ریفرال کرونا هستیم و تعداد مراجعان بسیار بالاست. اورژانس هر روز پر است. کرونا ۷۰ درصد انرژی ما را گرفته و به سختی می توانیم سرویس بدهیم؛ زیرا بار مراجعه زیاد است و برخلاف پیک اول و دوم شدت بیماری بیشتر است. پیک اول شدت بیماری کمتر بود؛ اکنون هم بار مراجعه بیشتر است و هم مریض ها بدحالتر هستند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
خیلی خوبه کسانی که کار ندارند در خانه بنشینند و استراحت کنند دور هم نشینی خانوادگی - مجالس عروسی و مراسم ختم و ... فعلا برگزار نکنند تا زمانی که خطر بیماری برطرف گردد من بازاری از شنبه تعطیلم به خاطر اینکه شما هموطن بیرون نیایی . همین امروز یک شاغل در فوریتهای پزشکی شهرمان از کرونا فوت کرد در حالی که در همین شهرمان و اطرافش همین الان هم مجالس عروسی و ختم با حضور صدها تن در خانه های کوچک و در هم تنیدده برگزار میشه .بازاری هم خانواده داره خرج داره چرا باید چوب برگزاری مجالس صدها نفری عده ای در این شرایط را ما بخوریم لطفا رعایت کنید
جاده های منتهی به شمال کشور را باید دید!!!!!

با این مردم غیور و فهیم فکر کنم تا یکی دو دهه دیگر هم درگیر این ویروس خواهیم بود. احسنت به مردم با وجدان
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر