بازدید 5263

حمله مراغه‌چیان به مددی: تو استقلالی نیستی!

ما چون درست کار کردیم و دست دلال ها را از آکادمی کوتاه کردیم، باید می رفتیم و کسانی دیگری باید به اینجا می آمدند
کد خبر: ۱۰۱۶۰۳۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۷ 19 November 2020

مدیر پیشین آکادمی استقلال و پیشکسوت این باشگاه می‌گوید او از آمدن دلال ها به آکادمی باشگاه جلوگیری کرده بوده است.

به گزارش تابناک ورزشی، سعید مراغه‌چیان مدیر آکادمی سابق تیم فوتبال استقلال درباره علت تغییر مدیر آکادمی این تیم و علت برکناری اش گفت: ما چون درست کار کردیم و دست دلال ها را از آکادمی کوتاه کردیم، باید می رفتیم و کسانی دیگری باید به اینجا می آمدند. ما در آکادمی بهترین نفرات را انتخاب کرده بودیم. آقای مددی از روز اول به من تحمیل می کرد که بازیکنان و مربیان مشخصی را بگذارم که ما زیر بار نرفتیم. من در جلسه هم به مددی گفتم که شما از من به خاطر اینکه نفرات مد نظر شما را نگذاشتم، ناراحت هستی. من نه لوح تقدیر می خوام نه چیزی. من نمی خواستم حق کسی ضایع بشود و قصدم این بود که از رده پایه اقدامات لازم را انجام دهیم.

او ادامه داد: این دوستان استقلال نیستند. آقای مددی کجا استقلالی است؟ ایشان از سایپا به استقلال آمده و کارنامه درخشانی هم نداشته است. کسانی در آکادمی بودند که پول هنگفت می دادند تا ما بازیکنان مد نظرشان را قبول کنیم اما من این کار را نکردم. من جلوی دلال ها و تمام این افراد ایستادم. ما توانستیم نتایج خوبی در رده های پایه کسب کنیم. من سعی کردم همه چیز را زیر نظر داشته باشم که حق کسی ضایع نشود.

او در پایان گفت: ما جاده را صاف کردیم و اقدامات لازم را انجام دادیم. لطف و عنایت خدا این بود ما در اینجا بدون هیچ امکانات قابل توجهی شروع کنیم و عملکرد خوبی داشته باشیم. من ۴ ماه در آکادمی استقلال بودم اما یک هزار تومانی به ما ندادند. هزینه هایی که برای خوابگاه و لباس ها دادیم، از طرف کسانی بودند که به ما کمک کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل