بازدید 19229

آخرین وضعیت اعمال محدودیت‌ها در آذربایجان شرقی

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در آذربایجان شرقی آخرین تصمیمات این ستاد برای اعمال محدودیت‌ها را تشریح کرد.
کد خبر: ۱۰۱۶۰۱۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۰۲:۳۰ 19 November 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، علیار راستگو در گفت‌وگوی خبری با بیان اینکه جلسه ستاد مقابله با کرونا در استان، هم اکنون در محل استانداری در حال برگزاری است، گفت: وضعیت شهرستان‌ها با توجه به طرح مدیریت هوشمند به سه وضعیت زرد، نارنجی و قرمز تقسیم شده و محدودیت‌های هر منطقه بسته به وضعیت آن منطقه، متفاوت خواهد بود؛ هم اکنون به جز سه شهرستان آذربایجان شرقی بقیه‌ی شهر‌ها نارنجی و قرمز هستند.

وی با تشریح محدودیت‌های شغلی در ادارات خاطرنشان کرد: ادارات شهرستان‌های زرد با دو سوم نیرو و اداره‌های مناطق نارنجی و قرمز با یک سوم نیرو، فعالیت می‌کنند؛ دانشگاه‌ها، مدارس و موسسه‌های خصوصی در این مدت تعطیل هستند.

وی با اشاره به محدودیت‌های تردد، اظهار کرد: ورود خودرو‌های شخصی غیر بومی به شهرستان‌های نارنجی و قرمز و خروج خودرو‌های شخصی پلاک بومی از این شهرستان‌ها ممنوع بوده و متخلفان به ترتیب ۵۰۰ هزار و یک میلیون تومان جریمه خواهند شد.

راستگو با تشریح محدودیت‌های شغلی، متذکر شد: در شهر‌هایی با وضعیت قرمز، فقط گروه شغلی یک، در شهر‌هایی با وضعیت نارنجی، گروه‌های شغلی یک و دو و در شهر‌های زرد نیز گروه شغلی یک، دو و سه حق فعالیت خواهند داشت.

به گزارش ایسنا، سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در آذربایجان شرقی در خاتمه از ممنوعیت تردد خودرو‌های شخصی از ساعت ۲۱ شب تا چهار بامداد در سطح شهر‌هایی با وضعیت قرمز و جریمه‌ی ۲۰۰ هزار تومانی متخلفان، خبر داد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار