بازدید 10118
فوتو نیوز

جهانگیری: بودجه چوب ادب سیاستمداران به ویژه سیاستمدارانی است که تنها شعار می‌دهند / نوبخت: مردم به جای اعانه و یارانه، خواهان رفع تحریم‌ها هستند

معاون اول رییس‌جمهور گفت: تجربه من به عنوان فردی که هم در دولت و هم در مجلس فعالیت کرده‌ام می‌گوید، بودجه چوب ادب سیاستمداران به ویژه سیاستمدارانی است که تنها شعار می‌دهند. منابع و مصارف در بودجه کشور موضوعی واقعی است و باید با آن منطقی برخورد کرد.
کد خبر: ۱۰۱۵۵۶۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۱ 17 November 2020
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۱۰
احتمالا شهرهای قرمز رو هم اعلام می کنند؟ یا الان فقط کلاس نقاشی تئوری داریم؟
اقای نوبخت حرف دل اکثریت مردم ایران را بیان کردند هیچ اقتصادی درهیچ کجای دنیا با تحریم وبن بست به جایی نرسیده است
دولت کم رمق در کنار مجلس کم دانش و این وسط روزگار ما ملت در هم شده است
مردم انقلابی ایران تحریم می خواهند تا شرکت های اقازداده ها و نوه نتیجه ها تحریم ها را به سود خود دور بزنند
ای نوبخت کلک احتمالا کفگیر ته دیگ خورده داری به در میگی دیوار بشنوه !
تابناک فکر کنم بودجش داره تموم میشه . نظرات پست هارا کسی نیست بررسی کند در نتیجه کلا نظرات را منتشر نمیکنند . هر مطلبی را که همان روز نظر ندهی دیگر نظرت درج نمیشود .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
من همان روز اول نظر دادم ولی منتشر نکرد . گویا تابناک هم صداقتی در کارش نیست و فارغ از نظرات مردم ، اهداف خودش رو دنبال می کنه
از نظر دارویی تحریم نیستیم اگر هم باشیم واکسن کرونا شرایط ویژه ای دارد و شرکت مدرنا در صورت تحویل دارو به ایران تحریم نخواهد شد . از طرفی حمل و نقل و نگهداری واکسن ها بهبود پیدا کرده و راحت تر شده . حالا باید ببینیم میشود مسئولین کمی از شکم خود بزنند و واکسن را خریداری کنند یا خیر .
از نظر دارویی تحریم نیستیم اگر هم باشیم واکسن کرونا شرایط ویژه ای دارد و شرکت مدرنا در صورت تحویل دارو به ایران تحریم نخواهد شد . از طرفی حمل و نقل و نگهداری واکسن ها بهبود پیدا کرده و راحت تر شده . حالا باید ببینیم میشود مسئولین کمی از شکم خود بزنند و واکسن را خریداری کنند یا خیر .
از اقای نوبخت و بقیه که مدام از طرف مردم چک بی محل صادر می کنند می پرسم شما چطور از نظر مردم ایران مطلع شده اید؟ تنها راه اطلاع از نظر مردم فقط همه پرسی است وقتی هم نام همه پرسی می اید رعشه بر تن همه می افتد و هیچوقت هم اجازه همه پرسی در هیچ موردی را نمی دهید پس مردم مجبورند در همین نمایش های به ظاهر انتخابات با رای سلبی و یا مثل انتصابات مجلس با رای ندادن بیش از ۸۰ درصد مردم حرفشان را به گوش برسانند که مخالف سیاست های داخلی و خارجی هستند. ....هیچکدام شما حق ندارید از طرف مردم ایران ادعا کنید چون ۹۰ درصدتان که در فرایند انتخابات و با رای مردم پست و مقام نگرفته اید و باقی اتان هم که در انتخابات دو مرحله ای و پس از انتخاب از طرف شورای نگهبانپست گرفتید و با وسایل عمومی هم که رفت و آمد نمی کنید در بین مردم هم که زندگی نمی کنید سطح رفاهی هم که برای شما از این سفره درست شده است با زندگی مردم زمین تا آسمان تفاوت دارد صدها نفر محافظ هم که دورتان را گرفته اند همه فرزندانتان را هم یا به بلاد کفر فرستاده اید یا در اینجا کاخ نشین هستند و هیچ گونه ارتباطی با مردم ندارید پس روی چه جسابی ادعا می کنید از طرف مردم حرف می زنید؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان