بازدید 9698
۲

کشف ۵ تن قند شکسته غیراستاندارد در گچساران

۵ تن قند شکسته غیراستاندارد از بازار شهرستان گچساران کشف شد.
کد خبر: ۱۰۱۵۴۰۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۵ 16 November 2020

به گزارش «تابناک»، خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل استاندارد این استان با بیان اینکه بازرسی‌ها از بازار استان توسط کارشناسان به صورت مستمر انجام می‌گیردگفت: به دلیل مصرف زیاد قند‌های سفید توسط هم استانی ها، برخی از افراد سودجو نیز با سوءاستفاده از وضعیت موجود، به‌دنبال درآمدزایی از طریق عرضه محصولات غیر استاندارد و همچنین قند و شکر غیراستاندارد هستند.

بهمن رحمتی گفت: دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد و درج کد ده رقمی در زیر نشان ملی استاندارد، برای تولید فرآورده‌های مشمول مقررات استاندارد، اجباری می‌باشد.

مدیرکل استاندارد استان افزود: چنانچه واحد‌های تولیدی محصولات بدون کیفیت و فاقد استاندارد‌های لازم تولید کنند بنا بر مقررات مصرحه در قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، با برخورد قضایی اعم از جریمه نقدی و حبس مواجه می‌شوند.

مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هم استانی‌های عزیز برای اطمینان از صحت علامت استاندارد کالا‌ها و نشان ملی استاندارد، می‌توانند کد ده رقمی درج شده را به سامانه پیامکی (۱۰۰۰۱۵۱۷) ارسال کرده و از اصالت علامت استاندارد محصول مورد نیاز خود آگاهی یافته و مطمئن شوند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
این هم خبر بود که تیتر کردی؟
خدا يا چه كشف بزرگي كرديد كشتي كشتي بار مياد مربوط به اقا زاده ها و انيبار و احتكار ميشه از شكر و برنج و هر چه كه فكرش رو نميكنم به 5تن بار يه خاور ميشه تو تمام شهره ها انبار هايي وجود داره كه سرو ته ندارن
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر