بازدید 15030
۴
اسکوچیچ ترکیب و تاکتیک جدید را آزمایش کرد

دومین برد تدارکاتی تیم ملی دربوسنی با گلزنی استقلالی‌ها

تیم ملی در شبی که دو مهاجم اصلی اش را در ترکیب نداشت، با نمایش خوب خط حمله جایگزین خود، تیم ملی بوسنی را در سارایوو با دو گل زیبا مغلوب کرد تا در دومین محک دوران اسکوچیچ نیز برنده باشد
کد خبر: ۱۰۱۴۸۰۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۷ 12 November 2020

دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران بوسنی از ساعت 20:30 به وقت تهران در ورزشگاه آسیم فرهاتوویچ شهر سارایوو برگزار شد که دیدار با 2 گل کاوه رضایی و مهدی قائدی به سود تیم ملی به پایان رسید.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم ملی در ایران دیدار با آرایش و نفراتی جدید وارد میدان شد و به دومین برد با دراگان اسکوچیچ دست پیدا کرد. تیم ملی فوتبال ایران با ترکیبی دگرگون شده نسبت به زمان ویلموتس و دیدار‌های ابتدایی مقدماتی جام جهانی در 2 بازی اخیر به برتری رسید. شاگردان اسکوچیچ در دیدار گذشته مقابل ازبکستان به پیروزی رسیدند.

پیش از این تیم‌ ملی فوتبال ایران 7 بار به مصاف بوسنی رفته بود که در 4 مسابقه به پیروزی رسید، 2 دیدار را واگذار کرد و یک دیدار نیز با تساوی به پایان رسید.

دومین برد تدارکاتی تیم ملی دربوسنی با گلزنی استقلالی‌ها

ترکیب تیم ملی بوسنی: جاسیم بوریچ (20 پریچ )، جوسیف چورلوکا، عدنان کواچویچ، سینیشا سانچانین، بویان ناستیچ( 58عدوان کادوسیچ)
،میرالن پیانیچ(46 گوچکو چیمیروت)، استفان لونچار، عامر رحمانوویچ(80 میلوشویچ)، بنجامین تاتار، عامر گوجاک( 46 آرمین هودزیچ) و عرفان هادزیچ

سرمربی: دژان بجویچ

ترکیب تیم ملی ایران: امیر عابدزاده، صادق محرمی( 76 سیامک نعمتی)، احسان حاج صفی( 62 امید نورافکن)، شجاع خلیل زاده، میلاد محمدی، علی قلی زاده(83 مهدی قائدی)، مرتضی پورعلی گنجی، احمد نوراللهی( 83 علی کریمی)، وحید امیری( 76 سعید عزت اللهی)، محمد حسین کنعانی زادگان، کاوه رضایی( 61 کریم انصاری‌فرد)

سرمربی: دراگان اسکوچیچ

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در دیدار دوستانه قبلی مقابل ازبکستان نیز از سیستم 2-1-3-4 استفاده کرده بود که به نظر می‌رسد با آزمایش سیستم‌های جدید در تیم ملی، قصد تغییر سیستم 1-3-2-4 را دارد که سال‌ها در تیم ملی مورد استفاده قرار گرفته است.

شرح گل ها

گل اول دقیقه ۴۶: بلافاصله بعد از شروع نیمه دوم، ایران به گل نخست دست یافت. در دقیقه ۴۶ وحید امیری با تحت فشار قراردادن مدافع بوسنی، توپ گیری کرد و به کاوه رضایی پاس داد و این بازیکن با یک چرخش و قرار گرفتن در مقابل دروازه بوسنی از فاصله حدودا ۱۶ متری دروازه بوسنی را فرو ریخت.

گل دوم دقیقه ۹۲: در دقیقه ۲+۹۰، سعید عزت‌اللهی با پاس در عرض و هوایی خود، مهدی قایدی را پشت سر مدافعان بوسنی صاحب توپ کرد که شوت روی پای این بازیکن وارد دروازه بوسنی شد و اختلاف به دو گل رسید.

تیم ملی فوتبال کشورمان در شرایطی در این بازی به برتری دست یافت که پس از اعلام لیست تیم ملی، انتقادهایی نسبت به حضور برخی نفرات و خط خوردن تعدادی دیگر مطرح بود. از همین رو این دیدار تدارکاتی مقابل یک تیم اروپایی، فرصت مناسبی برای اثبات اسکوچیچ و شاگردانش بود که با گلزنی کاوه رضایی و مهدی قایدی، دو بازیکنی که پیش از این کمتر در ترکیب تیم ملی حضور داشتند یا تازه وارد هستند، هم سرمربی تیم ملی و هم بازیکنان به هدف مشترک‌شان رسیدند.

دیدار بوسنی و هرزگوین و ایران که در شرایط آب و هوایی سرد و بارانی شهر سارایوو برگزار می‌شد، با توافق فدراسیون فوتبال دو کشور و به جهت حفظ پروتکل‌های بهداشتی، در غیاب تماشاگران بود. سفیر ایران در بوسنی، این دیدار را از نزدیک تماشا می‌کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ما که روابط تجاری گسترده با کشورهای اروپایی صاحب تیم‌های بهتر مثل ترکیه, ایتالیا, و آلمان داریم اگر نمیتونیم ازشون دیدار دوستانه بگیریم از بی‌عرضگی فدراسیون ماست
عالی بودن پاینده بادایران
وقتی تیم ملی بازی دارد هر قوم وهر مکان وهر تیم هرشخص ایرانی است‌ پس برای خودشیرینی نفاق افکنی نکن خبر نگار بی تعهد
لطفاً در بحث ملی، طعنه زدن به عدم دعوت بازیکنان تمام شده‌ای مثل غفوری را کنار بگذارید. همانطور که نویسنده محترم این مطلب، به درستی به آن اشاره داشت.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها