بازدید 5772
دادستان شهرکرد:

ستاد کرونا نسخه واحد برای تمامی استان‌ها نپیچد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهرکرد با بیان اینکه مصوبات ستاد کرونا باید قابلیت اجرا داشته باشد، اظهار کرد: نمی‌توان برای تمامی استان‌ها یک نسخه واحد بپیچیم.
کد خبر: ۱۰۱۳۹۳۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۵ 08 November 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، عبدالرضا علیمحمدی ۱۸ آبان‌ماه در جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تصمیمات اتخاذ شده در جلسات قبلی ستاد کرونا مورد بی‌توجهی قرار گرفت، اظهار کرد: قبل از اتخاذ هرگونه تصمیم باید توانمندی استان در اجرایی کردن مصوبات در نظر گرفته شود، اگر امکان اجرایی شدن مصوبه‌ای در استان وجود ندارد از اعلام رسمی مصوبه خودداری شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهرکرد ادامه داد: اگر بیماری کرونا در حال حاضر به درستی مدیریت نشود، قطعا شرایط در آینده وخیم‌تر می‌شود، مسئولان کشوری باید به این نکته توجه داشته باشند که نمی‌توان برای تمامی استان‌ها یک نسخه واحد بپیچیم، مصوبات ستاد ملی باید بر اساس شرایط هر استان اتخاذ شود.

وی در خصوص محدودیت‌های تردد غیرضرور در سطح شهرها، عنوان کرد: پس از ابلاغ مصوبه ایجاد محدودیت تردد در مراکز استان‌ها از ساعت۲۱ الی ۴ صبح از سوی ستاد ملی کرونا، باید تدابیری برای جلوگیری از تردد خودرو‌ها در خیابان‌های پرتردد مانند کاشانی، سعدی، مولوی و ... اندیشیده شود.

علیمحمدی تاکید کرد: ممنوعیت تردد شبانه خودرو‌ها موجب کاهش مهمانی‌ها و دورهمی‌های خانوادگی می‌شود.

برگشت ۱۲۳۰ خودرو به مبدا از ورودی چهارمحال و بختیاری

در ادامه جلسه عبدالرضا قاضی‌زاده جانشین فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: در بازه زمانی ۱۲ تا ۱۶ آبان‌ماه با اعمال محدودیت‌های تردد در استان تعداد ۱۲۳۰ خودرو از محور‌های ورودی استان به مبدا بازگشت داده شد.

وی ادامه داد: همچنین در این مدت ۱۹ خودرو به مبلغ ۶۰ میلیون تومان مشمول جریمه نقدی شدند و سه دستگاه خودرو نیز توقیف و روانه پارکینگ شدند، تعداد ۲۳۳ نیرو در اجرای طرح محدودیت‌های ترافیکی در استان به‌کارگیری شد.

قاضی‌زاده با اشاره به عملکرد اماکن نیروی انتظامی در بحث بازرسی‌های مرتبط با کرونا در چهارمحال و بختیاری، گفت: از ابتدای سال ۱۵ هزار و ۸۶۹ مورد بازرسی مشترک توسط نیروی انتظامی از اصناف صورت گرفته است که از این تعداد به ۷۸۸۶ واحد تذکر و به ۶۸۵ واحد اخطار داده و همچنین ۱۴۲۳ واحد نیز پلمب شد.

جانشین فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: نیروی انتطامی جهت ترغیب مردم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرستان‌های بروجن، شهرکرد و لردگان به وسیله بلندگو به مردم تذکر می‌دهد و مردم به استفاده از ماسک و جلوگیری از تجمع دعوت می‌کند.

وی در پایان تاکید کرد: نیاز است برای حفظ سلامتی مردم در این شرایط از برگزاری هرگونه تجمع جلوگیری شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار