بازدید 23718

هیچ شهری درجهان مانند تهران مرگ‌ومیر ندارد

رئیس شورای شهر تهران ضمن تبریک شکست ترامپ گفت: امیدواریم دولت جدید آمریکا و سایر کشورهای غربی، از سرنوشت ترامپ عبرت بگیرند و از یکجانبه گرایی، بدعهدی و تضییع حقوق مسلم ملت‌های جهان بپرهیزند.
کد خبر: ۱۰۱۳۷۸۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰ 08 November 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، محسن هاشمی صبح امروز در ابتدای جلسه شورای شهر تهران با اشاره به انتخابات آمریکا، گفت: شکست تحقیر آمیز دونالد ترامپ، عامل بی سابقه ترین تحریم های تاریخ علیه مردم ایران و آمر ترور شهید حاج قاسم سلیمانی را به همه مردم ایران که شرایط بسیار سخت معیشتی، دارویی و تامین حداقل زندگی را در این سه سال گذشته تجربه کردند، تبریک می گویم.

وی با بیان اینکه اهمیت شکست ترامپ برای کشورهای خارجی، نه گفتن به سیاستهای یکجانبه گرایانه، عهد شکنانه و ضدعقلانی آمریکا علیه دیگر کشورهای جهان، توسط اکثریت مردم آمریکا است.گفت: بدعهدی ترامپ تنها در مورد برجام نبود، بلکه وی از کنوانسیون حفظ محیط زیست، عهدنامه های تجارت آزاد و بسیاری از توافقات و معاهدات جهانی نیز سرباز زد و شکست تحقیرآمیز او نشان داد که ملت یک کشور به رییس جمهوری که برای جهان غیرقابل اعتماد باشد، اعتماد نمی کنند.

رئیس شورای شهر تهران در ادامه به وضعیت کرونا در تهران اشاره کرد و گفت: موضوع دیگر افزایش ابعاد تلفات و ابتلا کرونا در تهران است که طی یک‌هفته گذشته نیز افزایش چشمگیری داشته است و متاسفانه ستاد ملی کرونا هنوز پاسخی به پیشنهاد کارشناسی شورای شهر و مجمع نمایندگان تهران مبنی بر تعطیلی دو هفته ای تا ۲۰ روزه تهران نداده است که ظاهرا، مسئولین تصمیم گیرنده جسارت و اراده لازم را برای این اقدام ضروری که موجب شکستن زنجیره ابتلا و ایجاد یک فرصت حداقلی برای بازسازی توان سیستم سلامت و کارکنان خدوم بخش های خدماتی در این حوزه می شود، را ندارند.

رئیس شورای شهر تهران افزود: در حوزه حمل و نقل عمومی نیز با وجود تشدید نیاز به تقویت ناوگان اتوبوس، مینی بوس، تاکسی و مترو تهران بدلیل ایجاد فاصله اجتماعی و افزایش آلودگی هوا، هیچ اقدام موثری در طول هفت سال گذشته انجام نشده است و اکنون که با آزاد سازی برخی از دارایی های ایران و افزایش فروش ارز توسط بانک مرکزی، وضعیت منابع دولت بهبود پیدا کرده از رییس جمهور انتظار داریم که دستور تخصیص حداقل یک میلیارد دلار بصورت فوری برای ساماندهی بحران سیستم حمل و نقل عمومی درتهران را صادر کنند چراکه در تهران روزانه ۱۵۰ تا ۲۰۰ انسان به دلیل ابتلا به کرونا و آلودگی هوا کشته می شوند و این میزان تلفات در هیچ شهری در جهان وجود ندارد و اگر اقدامی نشود میتواند این عدد بالاتر هم برود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۲۲
قطعا ایشان وظایف بزرگ شورای شهر تهران را بخوبی انجام دادند که در دیگر مسائل اظهارنظر می فرمایند.
شما که حرف از کمبود بودجه می زنید پروژه "خیالستان زندگی" شهرداری منطقه 8 تهران در وضعیت فعلی که بخوبی توصیف کردید چه ضرورتی دارد؟
اولین قدم مثبت اینه که بدونیم مدت هاست از دنیا جدا افتادیم و باید فکری به حال این همه اشفتگی بکنم
نتیجه مدیریت خودتون شده کشته های وحشتناک تهران بعد دارین به ترامپ گیر میدین؟ سرنوشتش چی شد؟ کشتنش یا شوتش کردن بیرون؟ رای نیاورده دیگه. همین منتهی اونجا دموکراسیه و رای نمیاره. اینجا کسی که رای نیاورده میشه رئیس فلان جا.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
رئیس فلان جا رو خوب اومدی خخخخخ
بسیاری بخاطر دارند که پدر مرحوم ایشان همیشه اینگه بسیاری از سیاسیون و مدیران و اقتصادانان فرق بین یک صفر کم و زیاد را که چقدر در بزرگی و کوچکی عدد تاثیر دارد نمی دانند ظاهرا ایشن هم از این جماعت است باید به خاطرات پدر مرحومشان مراجعه کنند.
نتیجه بی کفایتی ایشان و عدم اقدام عملی از طرف دولت برای جلوگیری از شیوع آن
از مرگ ...

هرگز از مرگ نهراسيده ام

اگر چه دستانش از ابتذال، شکننده تر بود.

هراس من – باری – همه از مردن در سرزمينی است

که مزد گورکن

از آزادی آدمی

افزون تر باشد

جستن

يافتن

و آنگاه

به اختيار برگزيدن

و از خويشتن خويش

با روئی پی افکندن ...

اگر مرگ را از اين همه ارزشی بيش تر باشد

حاشا حاشا که هرگز از مرگ هراسيده باشم.
ای بابا امریکا که هیچ غلطی نمیتونه بکنه حالا انقدر مهم شده
تحقير آميزش چي بود بعد بايدن بيشترين راي رو تو تاريخ آمريكا اورد
شکست با 49% رای میشه تحقیر آمیز؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
ما الان در کرونا با توجه به جمعیتمان اول هستیم در تورم وگرانی اول هستیم در اعدام اول هستیم در
خیلی بده که سرنوشت کشور و مردم را به وجود یک نفر خارجی گره می زنید.
مشکلات مردم ما از سوءمدیریت مسئولین به ظاهر دلسوز و کارآمد است. خیلی جالبه که توی این موقعیت از رفاه شما ذره ای کم نشده و مشکلات فقط برای عامه مردم است.
باید تهران تعطیل کامل بشه
خیانت وزارت بهداشت و عوامل پشت پرده آن که با منوط کردن آزمایش به پرداخت ۲۰۰ هزارتومان که باعث شده افراد از آزمایش دادن خودداری کنند و سونامی بیماری در جامعه پیچیده است باید رسیدگی شود.
نمایندگان باید وزیر بهداشت که پشت نقاب مظلوم نمایی پنهان شده است را استیضاح نمایند.
متاسفانه مافیای دارو به کرونا نگاه فرصت طلبانه و منفعت جویانه دارد.
کمبود بودجه شده بهانه مسئولین. اول اینکه توی این کشور، با این همه ثروت طبیعی، کمبود بودجه معنی نمیده. دوم اینکه اونایی که میگن کمبود بودجه هست، لطفا از حقوق و درامد خودتون بگذرین و کمبود بودجه رو جبران کنین. حقوق پایه کارگری بنظرم کافی خواهد بود براتون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
انصاف هم خوب چیزی.حزبالله لبنان حماس یمن عراق سوریه و...اون ها هم بودجه لازم دارند
حداقل ترامپ اگه رفت میدونیم تااخرعمرش نه اونو میبینیم نه خبری درموردش میشنویم ولی عوضش ما اینجا هرروز باید ای مسئولین بیکفایت روببینیم چه درپست مسولیت باشن چه نباشن
اینکه تهران را 20 روز تعطیل کنن یعنی تهرونیها تو خونه میشینن و تلویزیون تماشا می کنن و جایی نمیرن؟
یعنی شما قول میدی که تهرونیها نرن شمال؟
البته الان هوای شمال یه کم سرده ولی باز مطمئناً یه عده زیادی بلند میشن میرن شمال مگه اینکه جاده های منتهی به شمال را برای ماشینای شخصی ببندن
هیچ جا بدتر از یزد نیست
این قدر آمریکا آمریکا کردیم چی شد بابا ول کنید این آمریکا رو
ولی خداییش چرا تعطیل نمیکنن الکی پس نکن دلشون واسه کادر درمان میسوزه. هیف حرف به اینا
مگر جان مردم برای مسئولین مهمه که تهران را تعطیل کنن یا تست کرونا را ارزون تر کنن اگر مهم بود اصلا پراید و خیلی به اصطلاح خودرو های دیگه نباید تو ایران تولید می شدند.
حیف مردم با این مسئولین بی کفایت که در اوج رفاه غرق شدن و خبر از حال مردم و قشر ضعیف جامعه ندارن
""آدم سیر هیچ وقت خبر از حال آدم گرسنه نداره""
مدیریت جهانی
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان