بازدید 6599

سرمربی پرافتخار روس بزودی برای هدایت تیم ملی والیبال به تهران می‌آید

کد خبر: ۱۰۱۳۶۸۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۳ 07 November 2020

ولادیمیر آلکنو" روسی، گزینه اصلی هدایت تیم ملی والیبال است و به زودی راهی تهران خواهد شد تا هدایت تیم ملی را عهده دار شود. البته "کاستلانی آرژانتینی" نیز رقیب او برای حضور در تیم ملی والیبال است، اما مدیران ورزش و والیبال کشور آلکنو را سرمربی تیم ملی می‌دانند.

به گزارش تابناک ورزشی، آلکنو متولد ۱۹۶۶ بوده و سابقه بازی در سری B ایتالیا و لیگ فرانسه را دارد. او مدتی عضو باشگاه "مینسک" بوده و با این تیم قهرمان روسیه شده است.

آلکنو در تیم‌های "تورز" فرانسه، "دینامو" و "زنیت‌کازان" روسیه مربیگری کرده و مدتی هم سرمربی تیم ملی والیبال روسیه بوده است. یک قهرمانی المپیک، یک قهرمانی جام جهانی، یک قهرمانی لیگ جهانی، یک قهرمانی جام ملت‌های اروپا، پنج قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا، یک قهرمانی باشگاه‌های جهان، ۱۰ قهرمانی لیگ روسیه و ... از جمله افتخارات این مربی سرشناس است.

اوج پیشرفت آلکنو، کسب طلا مقابل برزیل بود. او درحالی که تیمش ۲ - صفر عقب بود، با ورود "موزرسکی" در قطر شکست را به پیروزی تبدیل کرد. این مربی بسیار سخت گیر است و رزومه خوبی دارد.

آشنایی با گزینه اصلی هدایت تیم ملی والیبال/ تانک روسی در ایران///

مربی روسی برنامه ۴ ماهه آماده سازی تیم ملی را نیز به فدراسیون ارائه داده است که گفته می‌شود در این برنامه اسامی بازیکنانی که قرار است به تیم ملی دعوت شوند نیز اعلام شده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان