بازدید 11423
۴
منادی ، یک امتیاز برای نارنجی ها خرید

توقف پرسپولیس ۱۰نفره و بی‌مهاجم مقابل سایپا

پرسپولیس بعد از ۱۰نفره شدن هم هجومی کار کرد اما آرمان رمضانی مهاجم این تیم فاقد زهر لازم برای زدن گل برتری بود. قرمزها با این شرایط و بدون آل کثیر در فینال آسیا بشدت مشکل خواهند داشت.
کد خبر: ۱۰۱۳۴۴۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۴ 06 November 2020

درخشش اکبر منادی دروازه بان سایپا و ده نفره شدن پرسپولیس با اخراج کمال کامیابی‌نیا باعث توقف مدافع عنوان قهرمانی چهار دوره اخی  لیگ در نخستین بازی فصل جدید شد.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم‌های فوتبال سایپا و پرسپولیس در نخستین دیدار فصل بیستم لیگ برتر فوتبال ایران، از ساعت 16:30 امروز (جمعه) در ورزشگاه پاس قوامین به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سید‌جلال حسینی، سعید آقایی، مهدی شیری، احمد نوراللهی (75 - میلاد سرلک)، کمال کامیابی‌نیا، بشار رسن، احسان پهلوان، وحید امیری و مهدی عبدی (69 - آرمان رمضانی).

ترکیب سایپا: حسین اکبر منادی، رضا علیاری، فریبرز گرامی، حسین ماهینی (43 - امید دُره)، سعید محمدی‌فر، ابوالفضل جلالی، صادق بارانی، مهرداد عبدی، حسین مالکی، حسین کامیاب و مجید علیاری (45 - محمدرضا سلیمانی).

توقف پرسپولیس ۱۰نفره و بی‌مهاجم مقابل سایپا

پرسپولیس در نیمه اول دو فرصت ایده‌آل را توسط مهدی عبدی از دست داد و بازیکنان این تیم در د  صحنه هم شانس آوردند که دروازه شان توسط بازیکنان جوان و پرانگیزه نارنجی پوشان باز نشد.

در نیمه دوم سایپا برخلاف وقت نخست، کاملا عقب کشید و سعی کرد دروازه اش را بسته نگه داشته و یک امتیاز در اولین بازی دشوارش کسب کند. در این نیمه هم فشار پرسپولیس روی سه چهار موقعیت از جمله ضربه سر کنعانی زادگان و شوت سهمگین سرلک می توانست منجر به گل شود اما با درخشش منادی هیچ توپی وارد دروازه سایپا نشد.

پرسپولیس بعد از ۱۰نفره شدن هم هجومی کار کرد اما آرمان رمضانی مهاجم این تیم فاقد زهر لازم برای زدن گل برتری بود. قرمزها با این شرایط و بدون آل کثیر در فینال آسیا بشدت مشکل خواهند داشت.

سایپا نیز در این بازی روی دو صحنه خطرناک می توانست به گل برسد اما حامد لک با واکنش درست، روی هر دو موقعیت به شکل ناجی پرسپولیس عمل کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
لنگی آنلاین ناراحت شدی ...چرا یکم از مظلومیت استقلال حرف نمیزنی که کریمی و روزبه رو از دست داد پنجره نقل و انتقالاتیشم بابا مسعود نمیزاره باز کنن...
لیگ کثیف از همان هفته اول داور بازی ذوب آهن فولاد که متوجه تساوی پرسپولیس سایپا شده در دقیقه آخر با پنالتی مسخره و ناعادلانه سه امتیاز را از ذوب آهن گرفت
تا بابا هست غمی نیست
قراره تيمهاي پرسپوليس و استقلال نتايج ضعيفي بدست اورند تا سهام آنها با حداقل قيمت بفروش رسد !!!!!!!!!!!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی