بازدید 7157
۱

قطع زنجیره کرونا با کاهش تردد بی مورد به بیمارستان‌ها

زالی گفت: تنها راه قطع زنجیره بیماری کرونا، کم شدن مراجعین غیرضروری به بیمارستان‌ها است.
کد خبر: ۱۰۱۳۳۴۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۴ 06 November 2020

به گزارش «تابناک»، علیرضا زالی فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در تهران در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت شهر تهران از حیث شیوع بیماری کرونا اظهار کرد: کماکان ما در شهر تهران با کمک و همراهی دانشگاه‌های علوم پزشکی، مراکز درمانی درحال توسعه ، در حال افزایش بخش‌های جدیدی به بیمارستان ها هستیم که در شرایط و زمان بستری بیماران کرونایی با کمبود ظرفیت تخت ها رو به رو نشویم.

او ادامه داد: در حال حاضر طی یک هفته اخیر تعدادی از بخش‌های عادی بیمارستان ها به بخش های ویژه کرونایی تبدیل شده است. البته باید بدانید که اگر افراد شیوه نامه های بهداشتی مد نظر را به خوبی رعایت نکنند حتما با پر شدن بی وقفه تخت‌ها رو به رو خواهیم شد. باید بدانید تهران در وضعیت خطرناکی قرار دارد و اگر شرایط به همین صورت ادامه پیدا کند، با نارسانایی‌های درمانی زیادی رو به رو خواهیم شد.

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در تهران گفت: تنها راه این موضوع بسته شدن ورودی‌های بیمارستان‌ها است. امروزه با افزایش ظرفیت‌های جدید و تغییراتی در بخش‌های مختلف مراکز درمانی توانسته ایم تا حدودی ظرفیت‌های لازم را جبران کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱
وقتی بیمارستانها خانواده بستری شده را مجبور می کنند که همراه بیمار در بیمارستان بماند وهیچگونه تجهیز هم نمی دهند چه باید کرد .آقای زالی چرا آدرس غلط میدهید.من پدرم در بیمارستان الزهرای اصفهان بستری بود .به من زنگ زدند وگفتند چرا بیمار شما همراه ندارد .ومجبور شدم دوازده روز در بین بیماران کرونایی زندگی کنم.پس گردن مردم نیندازید .خودتان ومدیریت تان اشتباه است .
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل