بازدید 15065
۳

ماجرای ویدئوی پسر ترامپ برای اثبات تقلب

پسر ترامپ با توئیت ویدئویی، تلاش کرد تا به ادعای تقلب در انتخابات آمریکا دامن بزند.
کد خبر: ۱۰۱۳۲۶۸
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۱ 05 November 2020

به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، واشنگتن پست گزارش داد، اریک ترامپ، پسر دونالد ترامپ رئیس جمهور کنونی آمریکا با توییت ویدئویی تلاش کرد تا به ادعای تقلب در انتخابات دامن زده و روند جاری شمارش آرا را زیر سؤال ببرد.

واشنگتن پست در خبری با عنوان «ترامپ و متحدانش، تئوری های دروغین توطئه را برای تضعیف شمارش آرا تقویت می کنند» نوشت: ترامپ و پسرش به همراه اعضای ستاد انتخاباتی وی مجموعه ای از تئوری های توطئه را درباره روند شمارش آرا مطرح کرده اند تا مدعی شوند دموکراتها در روند شمارش نهایی در حال تقلب هستند.

واشنگتن پست در ادامه نوشت: اریک ترامپ، پسر دونالد ترامپ ویدئویی را توییت کرده که متعلق به یک حساب کاربری مرتبط با پخش نظریه های توطئه است.

به نوشته این روزنامه، در این ویدئو فردی نماش داده شده که اینطور القا می شود که در حال سوزاندن آرای دونالد ترامپ است.

این در حالی است که به نوشته واشنگتن پست، پس از آنکه این ویدئو از سوی این حساب کاربری راستگرا منتشر شد، توییتر این حساب کاربری را تعلیق کرد.

از سوی دیگر، شبکه فاکس نیوز اعلام کرد: اریک ترامپ، پسر دونالد ترامپ نامزد حزب جمهوریخواه آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری که به گفته خودش همراه با یک تیم حقوقی از جمله رودی جولیانی وکیل ترامپ به پنسیلوانیا سفر کرده بود، در سخنانی گفت: ما در پنسیلوانیا اعلام پیروزی می کنیم.

او گفت: برای ما کاملا روشن است که ما در این جا بیش از ۴۰۰ هزار رای اضافه داشته ایم. حدود ۸۶ درصد آرای این منطقه برای جمهوریخواهان بود. دموکرات ها پیش از این هم گفته بودند تنها راه پیروزی در انتخابات تقلب در منطقه پنسیلوانیا است.

او در ادامه مدعی شد: ما از روز اول شاهد اقدامات دموکرات ها برای تقلب در انتخابات این منطقه بودیم. صندوق های اخذ رای در فاصله های بسیار دور از هم گذاشته شده بود.

دموکرات ها اجازه نمی دادند ناظران انتخابات بر روند انتخابات نظارت کنند. در مراکز اخذ رای در فلادلفیا هم دموکرات ها تلاش کردند به شیوه های مختلف تقلب کنند.

گفتنی است در تازه‌ترین نتایج آرای شمارش شده جو بایدن، نامزد دموکراتها برای پیروزی نهایی تنها به ۶ رای الکترال نیاز دارد. از مجموع ۵۳۸ رای الکترال تمام ایالتهای آمریکا، تاکنون جو بایدن ۲۶۴ رای را کسب کرده و دونالد ترامپ ۲۱۴. نامزد پیروز حداقل باید ۲۷۰ رای الکترال را کسب کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۳
فکر کردم جواب قانع کننده ای برای ادعایش دارید؟
گرچه ترامپ و بایدن دو لنگه یک کفشند ولی از حرص عربستان و امارات و بحرین خیلی حال می کنم بایدن ببره
یاد انتخابات سال ۸۸ خودمون افتادم برگه رای انتخابات توی بیابون ها بود. به فرض که اسم برگه رای دروغ بوده و الکی اسم نوشتن ولی برگه رای انتخاباتی بیرون از حوزه انتخابات چی کار می کرد؟ حالا هم همین طور....
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر