بازدید 7711
۱
طبق اساسنامه جدید و مورد تایید فیفا در انتخابات آتی

کدام پست‌ فدراسیون فوتبال برای بازنشسته‌ها آزاد شد؟

کد خبر: ۱۰۱۲۶۵۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۴ 02 November 2020

در سنوات گذشته هم این چنین بوده است؛ نمونه اش محمد رضا ساکت به بهانه بازنشستگی از سمت دبیر کلی فدراسیون فوتبال استعفاء کرد اما حیدر بهاروند با همین شرایط ریاست فدراسیون فوتبال را به طور موقت برعهده گرفت.

به گزارش تابناک ورزشی، در انتخابات جدید ریاست فدراسیون فوتبال شرایط به چه صورت خواهد بود؟ بالاخره بازنشسته ها می توانند در انتخابات حضور پیدا کنند یا نه. انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال در ماه های آینده در شرایطی برگزار می شود که بند یک اساسنامه فدراسیون فوتبال که مورد فدراسیون فوتبال جهان است هنوز تغییر نکرده؛ این بند ماه هاست مورد بحث بین فدراسیون فوتبال و فیفا است و قرار است بعد از برگزاری انتخابات با تعامل فدراسیون فوتبال و مجلس شورای اسلامی نتیجه واحدی به دنبال داشته باشد.

کدام پست‌ فدراسیون فوتبال برای بازنشسته‌ها آزاد شد؟

بر همین اساس و در حال حاضر فدراسیون نهاد عمومی غیر دولتی است به همین خاطر هم‌چنان مشمول قانون مجلس می شود و رییس فدراسیون و دبیرکل و خزانه‌دار نمی‌توانند بازنشسته باشند، اما اعضا هیئت رییسه و سازمان لیگ می توانند از بازنشسته ها باشند. به واقع در انتخابات آتی ریاست فدراسیون فوتبال بازنشسته ها هم هستند و هم نیستند!

ریاست فدراسیون فوتبال – دبیر کل و خزانه دار در تعریف قانون شغل محسوب می شود اما اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ نه. به این خاطر که رییس – دبیر کل و خزانه دار هر روز مجبور به حضور در فدراسیون فوتبال هستند اما جلسات اعضای هیات رییسه و سازمان لیگ هر هفته یکبار برگزار می شود و اعضاء موظف به حضور هر روزه در فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ نیستند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
خداییش قیافه هارو ببین کدومشون اصلا به فوتبال میخورند...........؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان