بازدید 16279

ورود و خروج خودروها به خرم‌آباد محدود شد

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد استانی مدیریت کرونا در لرستان، گفت: هرگونه ورود خودرو با پلاک غیر بومی و خروج خودروهای پلاک بومی از خرم‌آباد ممنوع است.
کد خبر: ۱۰۱۲۵۹۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۰ 02 November 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، احمد حسین فتایی در سخنانی، گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی، خودروهای شخصی با پلاک بومی و خودروهای با پلاک غیر بومی حق ورود یا خروج از خرم آباد را ندارند.

وی، بیان داشت: بر اساس تازه‌ترین تصمیم ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، از ظهر دوشنبه دوازدهم آبان ماه ۲۵ مرکز استان با محدودیت‌های ویژه ای روبرو می‌شوند.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد استانی مدیریت کرونا لرستان، افزود: بر همین اساس و بنا بر اعلام ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، از ساعت ۱۲ ظهر دوشنبه دوازدهم آبان ماه تا ساعت ۲۴ روز جمعه شانزدهم آبان ماه هرگونه ورود خودرو با پلاک غیر بومی و خروج خودروهای پلاک بومی از خرم آباد ممنوع است.

فتایی، تصریح کرد: پیرو مصوبه بالا، پلیس راهنمایی و رانندگی استان موظف به اعمال جریمه ۵۰۰ هزار تومانی برای رانندگان خودروهای متخلف خواهد بود.

وی، تاکید کرد: از همشهریان خرم آبادی و سایر هم استانی‌ها می‌خواهیم با جدیت مصوبات ستاد استانی و ملی را اجرا کنند تا میزان ابتلاء و خدایی ناکرده فوت افراد بر اثر کرونا کاهش یابد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل