بازدید 8047
۵
فرمانده ستاد مقابله با کرونا خبر داد:

کمترین آمار ابتلا به کدام کانون‌های جمعیتی رسید؟

زالی گفت: بر اساس گزارش‌ها خوشبختانه هنوز در کانون‌های نگهداری از افراد بی‌پناه و در گرمخانه‌ها، شاهد رشد خوشه‌ای بیماری کرونا نبوده‌ایم.
کد خبر: ۱۰۱۲۲۶۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷ 31 October 2020

به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا زالی فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران در حاشیه طرح امنیت و سلامت، با اشاره به وضعیت گرمخانه‌های تهران در جلوگیری از شیوع ویروس کرونا گفت: از روز اول شیوع ویروس کرونا، شهرداری تهران یک تیم نظارتی تشکیل داد که به طور روزانه کانون‌هایی که در آن‌ها افراد بی‌سرپناه نگهداری می‌شوند، مورد رصد قرار گیرند.

وی ادامه داد: طبق گزارشاتی که به ما می‌رسد خوشبختانه هنوز در کانون‌های نگهداری از افراد بی‌پناه و در گرمخانه‌ها رشد خوشه‌ای این بیماری را نداشتیم. ما از ۱۱ هزار نفر معتاد متجاهری که در کمپ‌ها نگهداری می‌شدند تست پی سی آر گرفتیم و خوشبختانه به دلیل دور بودن آن‌ها از جامعه و نگهداری در کمپ تعداد مبتلایان به این ویروس در این افراد بسیار کم بود.

زالی با بیان اینکه رشد خوشه‌ای و مبتلا شدن دسته جمعی این افراد می‌تواند خطرناک باشد، گفت: طی آخرین بررسی‌های ما در کانون‌های بالقوه خوشه‌ای مثل سرای سالمندان، زندان‌ها، سربازخانه‌ها، گرمخانه‌ها و کمپ‌های نگهداری شاهد فرآیند افسارگسیخته بروز بیماری کرونا نبوده‌ایم، اما به دلیل اینکه همیشه این خطر وجود دارد باید همیشه اقدامات موثر خود را انجام دهیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
اون یارو الکی نگفت معتادا نمیگیرن
از آنجا که بلیط مترو و اتوبوس از طریق اینترنت قابل شارژ نیست چند تن از بدلیل نیاز به شارز کارت از طریق ایستادن در صف شارژ (باجه یا دستگاه همگانی) به کرونا مبتلا شدند!؟
شهرداری تهران، دوست و یاور ویروس کرونا
معتادها نمی گیرن
واضحه که خیلی راحت دروغ می گه شما کلی پول بابت تست کرونا دریافت می کنید بعد بیایید برای کسانی که یک قرون پول ندارند یازده هزار تست انجام بدید؟
معتاد ها نمي گيرند
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان