بازدید 3860

قیمت سکه و طلا امروز چهارشنبه 7 آبان ماه ۹۹

قیمت‌ها در بازار سکه و طلا امروز روند نزولی داشت به‌طوری که سکه تمام ‌بهار آزادی طرح جدید با افت ۴۰۰ هزار تومانی نسبت به دیروز، به بهای ۱۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان فروخته شد.
کد خبر: ۱۰۱۱۷۱۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۳ 28 October 2020

قیمت‌ها در بازار سکه و طلا امروز (چهارشنبه- ۷ آبان) نیز روند نزولی داشت به‌طوری که سکه تمام ‌بهار آزادی طرح جدید با افت ۴۰۰ هزار تومانی نسبت به دیروز، به بهای ۱۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان فروخته شد.

به  گزارش تابناک اقتصادی، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید به بهای ۱۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم ۱۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به فروش رسید.

همچنین قیمت نیم‌سکه بهار آزادی هفت میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، ربع‌سکه پنج میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی دو میلیون و ۷۵۰ هزار تومان نرخ داشت.

علاوه براین در بازار طلا نیز هر گرم طلای ۱۸ عیار به مبلغ یک ‌میلیون و ۲۵۹ هزارتومان و هر مثقال طلا به بهای پنج میلیون و ۴۵۸ هزارتومان فروخته شد.

 انس جهانی طلا نیز امروز به قیمت یک هزار و ۹۰۱ دلار معامله شد.

فعالان بازار طلا معتقدند: با وجود افزایش نرخ اونس طلا در بازارهای جهانی در هفته جاری، به دلیل باز شدن کانال‌های عرضه ارز و کاهش نرخ آن در داخل، سکه و طلا نیز روند نزولی درقیمت‌ها پیش گرفته اند بطوری که حباب سکه که حتی تا دو میلیون تومان نیز پیش رفته بود، تا حدودی فروکش کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل