بازدید 5523

شیخ دیاباته در لیگ بیستم؛ مثل اول فصل گلزن یا مانند بازی‌های آخر ناکام؟

کد خبر: ۱۰۱۱۶۸۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰ 28 October 2020

شیخ دیاباته، آقای گل رقابت‌های فصل پیش لیگ برتر و یکی از مهره‌های کارساز تیم استقلال پس از مدت‌ها کش‌مکش و شایعات فراوان به ایران برگشت تا خیال محمود فکری و هواداران استقلال بابت ادامه فعالیت این مهاجم در استقلال راحت شود.

به گزارش تابناک ورزشی، دیاباته بامداد دیروز از طریق سی‌ای‌پی فرودگاه امام وارد تهران شد و تعدادی از مسئولان استقلال برای خوشامدگویی به این بازیکن در فرودگاه حاضر بودند. هرچند بازگشت دیاباته خبر بسیار خوبی برای هواداران استقلال بود، اما برخی هواداران آبی که با وسواس بیشتری اتفاقات تیم محبوبشان را دنبال می‌کنند نگرانی‌هایی در خصوص ستاره مالیایی تیم شان دارند.

دیاباته اگرچه فصل گذشته یکی از بهترین‌های استقلال بود، اما در اواخر فصل افت شدید او باعث شد تا پایان خوبی در فوتبال ایران نداشته باشد. در واقع از بازی برابر پرسپولیس در دیدار نیمه‌نهایی تا فینال جام‌حذفی که منجر به شکست استقلال مقابل تراکتور شد شیخ آن بازیکن همیشگی نبود. در آستانه لیگ قهرمانان آسیا هم که درگیری ذهنی او بابت مطالباتش و البته غیبت چند روزه‌اش در تمرینات استقلال و حضور با تاخیر او در اردوی این تیم در قطر باعث شد تا افت کیفی او محسوس‌تر شود.

دیاباته در حالی فصل را با پیراهن استقلال به اتمام رساند که بیش از ۳۰۰ دقیقه از آخرین گلش برای آبی‌ها می‌گذشت و مسلما این مسئله می‌تواند تردید‌هایی را در خصوص ستاره آبی‌ها به دنبال داشته باشد. حالا شیخ برگشته و این سوال مطرح است که هواداران آبی کدام شیخ را در تیمشان خواهند دید؟ همان شیخی که از هر موقعیتی یک گل زیبا می‌سازد و یا شبحی از آن شیخ گلزن و فرصت‌طلب؟!

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس