بازدید 4337
۱

اختلاف مالی با استقلال، کریمی را سپاهانی می‌کند؟

کد خبر: ۱۰۱۱۶۷۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۳ 28 October 2020

باشگاه استقلال در فصل نقل‌وانتقالات تلاش زیادی کرد تا قرارداد علی کریمی را تمدید کند، اما تا به امروز توفیقی در این زمینه حاصل نشده است. مدیران استقلال منتظر ماندند تا این بازیکن طبق ادعای خودش به بررسی پیشنهاد‌های خارجی بپردازد و اگر با تیمی به توافق نرسید، بار دیگر با او وارد مذاکره شوند.

به گزارش تابناک ورزشی، با توجه به حساسیت هواداران برای ماندن کریمی، مسئولان این باشگاه به کمک یکی دو هوادار متمول استقلال رقم پیشنهادی خود را بالا بردند، اما کریمی درخواست‌های دیگری از جمله پرداخت پیش‌قسط قراردادش را مطرح کرد. با گذشت زمان، مسئولان استقلال بیشتر خواسته‌های هافبک فصل گذشته خود را پذیرفتند و حتی به توافق رسیدند، اما به یکباره کریمی اعلام کرد که با پیشنهاد یک تیم خوب خارجی روبه‌رو شده است.

این مسئله کافی بود تا مذاکرات دو طرف به بن‌بست بخورد، آنهم در حالی که کریمی به مدیران باشگاه گفته بود قلبش با استقلال است و مشکلی برای ماندن ندارد!

در حالی که استقلالی‌ها خود را آماده امضای قرارداد جدید با کریمی می‌کردند، اما او از انجام این کار خودداری کرد تا باشگاه استقلال بار دیگر مقابل هوادارانش قرار بگیرد که چرا قرارداد ستاره ملی‌پوشان آبی‌پوشان را تمدید نکرده‌اند، در شرایطی که مسئولان استقلال هم زمان زیادی صرف مذاکره با این بازیکن کرده و خیلی از خواسته‌های او را هم پذیرفته‌اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
خصوصی کنید این استقلال رو ببینیم کسی یه شاهی به اینا پول میده اونوقت مفت خور ترین تیم مشخص میشه
زنده باد پرسپولیس کبیر
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار