بازدید 7037

اخاذی ۲۰۰ میلیون‌تومانی با وعده ازدواج

درپی شکایت دختری جوان مبنی‌ بر تهدید و اخاذی برای انتشار تصاویر شخصی او در فضای مجازی توسط فردی که وعده ازدواج داده بود، بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتای استان مرکزی قرار گرفت.
کد خبر: ۱۰۱۱۶۲۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۶ 28 October 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از روزنامه شرق، در تحقیقات اولیه کارشناسان پلیس فتا مشخص شد شاکی چندی پیش با این جوان اراکی در فضای مجازی آشنا شده بود و متهم پس از مدتی با سوء‌استفاده از اعتماد این دختر و وعده ازدواج عکس‌های خصوصی طعمه‌اش را به دست آورد.

در ادامه متهم با تهدید به انتشار تصاویر خصوصی دختر جوان در فضای مجازی اقدام به اخاذی از او کرد. متهم در جریان تحقیقات شناسایی و دستگیر شد و به دو میلیارد ریال اخاذی از شاکی با تهدید به انتشار تصاویر خصوصی او در فضای مجازی اعتراف کرد.

سرهنگ احسان آنقی، رئیس پلیس فتای استان مرکزی با اشاره به اعتراف متهم به کلاهبرداری از خانم‌ها در فضای مجازی با وعده ازدواج خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

رئیس پلیس فتای استان مرکزی با بیان اینکه امروزه شیوه و شگردهای متفاوتی ازسوی کلاهبرداران برای اخاذی یا هر نوع سوء‌استفاده دیگر در فضای سایبری برای شهروندان وجود دارد، به کاربران هشدار داد: کاربران باید ضمن رعایت ملاحظات امنیتی و رعایت حریم خصوصی افراد در شبکه‌های اجتماعی، از اعتماد بی‌جا و ارسال تصاویر و اطلاعات خصوصی به افراد غیر جدا خودداری کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار