بازدید 4255

۱۱ کشته و مجروح در تصادفات جاده‌های استان مرکزی

رئیس پلیس راه استان مرکزی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته در جاده‌های استان ۶ نفر کشته و ۵ نفر مجروح شدند.
کد خبر: ۱۰۱۱۳۱۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰ 26 October 2020
به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس محمد پور شمس اظهار کرد: در پی اعلام گزارشی در ساعت ۲۲:۵۸ شب گذشته به مرکز فوریت‌های ۱۱۰ استان مبنی بر وقوع یک فقره سانحه رانندگی در محور محلات - باقرآباد، بلافاصله تیم‌های امدادی و انتظامی در محل حادثه حاضر شدند.

وی افزود: در بررسی از محل مشخص شد در این حادثه که بر اثر برخورد یک دستگاه کامیون بنز خاور با خودروی سواری پژو ۴۰۵ رخ داد، ۳ نفر از سرنشینان پژو در دم جان باختند و یک نفر مجروح شد.

رئیس پلیس‌راه استان مرکزی بیان داشت: بنابراین گزارش علت این سانحه از سوی کارشناس تصادفات پلیس‌راه عدم رعایت حق تقدم از سوی پژو نسبت به کامیون بنز خاور اعلام شد.

۲ کشته در حادثه رانندگی محور اراک – قم

پور شمس همچنین گفت: در سانحه رانندگی که در ساعت ۱۷:۴۳ روز گذشته بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری پراید با وانت نیسان رخ داد راننده و سرنشین پراید در دم جان باختند.

وی یادآور شد: علت این سانحه از سوی کارشناس تصادفات پلیس‌راه، بی‌احتیاطی از جانب راننده خودروی سواری پراید به علت عدم رعایت حق تقدم حین دور زدن و گردش به چپ بیان شده است.

یک کشته در پی واژگونی سواری پژو ۲۰۶ در محور اراک – توره

رئیس پلیس‌راه استان مرکزی بیان کرد: در سانحه رانندگی که در ساعت ۲۱:۰۰ شب گذشته بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو ۲۰۶ به وقوع پیوست، یکی از سرنشینان خودرو بر اثر شدت جراحات وارده در محل وقوع تصادف فوت و راننده و ۲ تن از سرنشینان نیز مجروح و به‌وسیله نیرو‌های امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

وی یادآور شد: علت این سانحه از سوی کارشناس تصادفات پلیس‌راه، بی‌احتیاطی راننده خودرو و خواب‌آلودگی اعلام شد.

این مقام انتظامی در پایان از تمامی رانندگان خواست که همواره رعایت هدفمند قوانین راهنمایی و رانندگی سرلوحه رانندگی خود قرار داده و با انجام یک رانندگی قانونمند، امنیت و آسایش عمومی را برای همگان به ارمغان آورند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل