بازدید 31215

دستگیری فرد هتاک به بانوی آمربه‌معروف توسط سپاه

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت از دستگیری فرد هتاک به بانوی آمر به‌معروف در رشت توسط سپاه ناحیه مرکزی این شهر خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۱۰۹۲
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۵ 25 October 2020
به گزارش تابناک به نقل از فارس، سرهنگ سید اکبر قاسمی با تأکید بر اینکه در احادیث و آیات قرآن به امربه‌معروف و نهی از منکر بسیار اشاره شده است، اظهار کرد: ارشاد و افزایش آگاهی و بصیرت در حوزه‌های مختلف به همه آحاد مردم در جامعه یکی از راهکار‌های مقابله با توطئه‌های دشمنان علیه اسلام و نظام است.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان و گسترش شبکه‌های ماهواره‌ای گفت: متأسفانه با گستردگی شبکه‌ها و فضا‌های مجازی شاهد ورود فرهنگ بی بندو باری توسط برخی از هنجارشکنان و ناآگاهان در جامعه هستیم.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه بی‌توجهی به قوانین و عدم رعایت شئون اسلامی ازجمله مهم‌ترین مقوله‌های است که نیرو‌های امنیتی و حفاظتی بدان توجه و رصددارند و با هنجارشکنان برخورد جدی خواهد شد، افزود: در این راستا با تشکیل ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر برنامه‌های مختلفی در طول سال جهت بصیرت دهی و پشتیبانی از آمران به معروف و ناهیان از منکر داریم.

قاسمی با اشاره به سگ گردانی که نشأت گرفته از فرهنگ بی‌بندوبار غربی است، تصریح کرد: چند روز اخیر در پارک کشاورز رشت یکی از بانوان ارزشی امربه‌معروف و نهی از منکر به فردی که در حال سگ گردانی در این پارک بود داشتند آن فرد این بانوی محترم که در حال انجام‌وظیفه دینی و شرعی بودند را مورد ضرب و شتم قرارداد.

وی با تأکید بر اینکه سپاه از آمرین به معروف و ناهیان منکر پشتیبانی می‌کند، بیان کرد: این هتاک به امربه‌معروف و نهی از منکر با پیگیری‌های صورت گرفته توسط سپاه ناحیه مرکزی رشت شناسایی و دستگیر شد، ما در کشوری زندگی می‌کنیم که برای حفاظت از دین اسلام و دفاع از وطن شهدای زیادی تقدیم نمودیم، شایسته این سرزمین نیست که شاهد ترویج فرهنگ بی‌بندوبار غربی باشیم.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت به برخورد جدی نیرو‌های امنیتی و نظامی با هتاکان به آمرین به معروف و ناهیان از منکر با هماهنگی دستگاه قضایی در جامعه اشاره کرد و گفت: انتظار می‌رود مسؤولان دستگاه‌های اجرایی در شهر رشت وظایف خودشان را به‌درستی انجام داده تا شاهد چنین صحنه‌هایی در جامعه و سگ گردانی، خصوصاً داخل پارک‌ها، خیابان، داخل خودرو و داخل مغازه‌ها نباشیم و شهرداران منطقه بهتر است وظایف خودشان را در پارک‌ها به‌درستی انجام دهند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان