بازدید 11974
۱
سوژه روز هواداران تیم بحران زده سرخ

با استعفای رسول‌پناه، شجاع به پرسپولیس برمی‌گردد؟

امری که تقریبا محال است و شجاع با امضای قرارداد رسمی در الریان تمرین کرده و منتظر صدور کارت آی تی سی برای حضور در لیگ ستارگان قطر است.
کد خبر: ۱۰۱۰۸۸۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۵ 28 October 2020

شجاع خلیل‌زاده مدافع مستحکم و کلیدی تیم فوتبال پرسپولیس که در چند سال گذشته عملکرد خوبی در این تیم داشت قرارداد خود را به صورت یکطرفه با سرخ‌ها فسخ کرد تا به لیگ قطر برود.

به گزارش تابناک ورزشی،  گفته می شود غیر از پول،  مشکل شجاع با سرپرست باشگاه بوده است که فایل صوتی و فیلم پخش شده از رسول پناه علیه خلیل زاده، این موضوع را تایید می‌کند.

در حالی که پیش از این عنوان شده بود شجاع اقدام به فسخ قرارداد کرده، اما قراردادش را به صورت رسمی فسخ نکرده بود، اما این اتفاق رخ داده و شجاع به صورت رسمی فسخ قرارداد کرده است.

با استعفای رسول‌پناه، شجاع به پرسپولیس برمی‌گردد؟

همچنین با توجه به اینکه پرسپولیس ۷ بازیکن لیگ برتری به خدمت گرفته، نمی‌تواند با بازگشت شجاع از قطر با این بازیکن قرارداد امضا کند و شجاع باید تا نیم فصل صبر کند تا بتواند به پرسپولیس بپیوندد.

البته این در حالی است که شجاع نخواهد به قطر برود و بار دیگر به پرسپولیس اضافه شود. امری که تقریبا محال است و شجاع با امضای قرارداد رسمی در الریان تمرین کرده و منتظر صدور کارت آی تی سی برای حضور در لیگ ستارگان قطر است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
می خواد رسول پناه بره که ای تی سی اش صادر بشه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر