بازدید 5135

تعریف شیخ سلمان از میزبانی چین در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳

کد خبر: ۱۰۱۰۸۸۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۱ 24 October 2020

 شیخ سلمان بن ابراهیم، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا با حضور در آیین شکل گیری و آغاز رسمی فعالیت ستاد برگزاری مسابقات جام ملت‌های 2023 چین اظهار امیدواری کرد که این کشور یکی از موفق‌ترین ادوار این رقابت‌ها را برگزار کند.

به گزارش تابناک ورزشی، وی با بیان این موضوع اظهار داشت: من از قدرت و توانایی چین برای برگزاری یک تورنمنت فوق العاده در سال 2023 اطمینان دارم و امیدوارم این اتفاق بزرگ با حمایت و همکاری همه جانبه AFC به بهترین شکل رقم بخورد. 

وی افزود:جا دارد از تمامی بخش‌های مرتبط به دلیل اقدامات ارزشمندی که انجام داده‌اند تشکر کنم و امیدوارم شاید برگزاری یک دوره استثنایی از مسابقات جام ملت‌های آسیا در چین باشیم. 10 شهر مدرن و مجهز فوق‌العاده در بخش‌های مختلف کشور چین آماده میزبانی از این بازی‌ها هستند و هر کدام از یک ورزشگاه پیشرفته و فوق‌العاده بهره می‌برند که می‌تواند تصویر زیبایی را از مهمترین رویداد فوتبال آسیا به نمایش بگذارد. این نشان‌دهنده قدرت و توانمندی کشور چین برای برگزاری رویدادهای بین‌المللی است.

رئیس AFC اضافه کرد: من هم مثل آقای جی رئیس فدراسیون فوتبال چین باور دارم که این کشور در سال‌های آتی می‌تواند به یکی از قدرت‌های تاثیرگذار در فوتبال جهان مبدل شود و برگزاری رویداد مهمی مثل جام ملت‌ها در این اتفاق موثر خواهد بود. کنفدراسیون در این مسیر با تمام توان به شما کمک می‌کند و اطمینان داریم که یک دوره فوق العاده از جام ملت‌ها در اینجا برگزار خواهد شد. به همه شما برای تشکیل کمیته محلی برگزاری مسابقات تبریک می‌‌گویم و برای تک تک اعضاء آرزوی موفقیت دارم.

گفتنی است جام ملت‌های 2023 دومین دوره از این رقابت‌ها به شمار می‌رود که با حضور 24 تیم و در 6 گروه برگزار خواهد شد. این برای دومین بار است که چین میزبانی این مسابقات را بر عهده می‌گیرد در حالی که این کشور در سال 2004 برای نخستین بار میزبان رقابت‌ها بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان