بازدید 29611

کنایه تلویحی روحانی به دولت احمدی‌نژاد

رئیس جمهوری با تاکید بر اینکه احیای بافت‌های فرسوده تا پایان دولت دوازدهم ادامه می‌یابد، گفت: دولت یازدهم و دوازدهم تاکنون یک میلیون و ۳۵۵ هزار واحد مسکن مهر را تکمیل و تحویل داده است.
کد خبر: ۱۰۱۰۵۱۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵ 22 October 2020

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، حجت الاسلام حسن روحانی روز پنجشنبه یکم آبان در آیین بهره برداری از طرح های وزارت راه و شهرسازی گفت: بخشی از آرامش و سکونت مردم در سایه داشتن مسکن مناسب است. آنهایی که اجاره نشین بودند و سال‌ها و مدت ها دنبال خانه می‌گشتند، باید بهتر لمس کنند و اگر کسی این مراحل را نپیموده باشد و شرایط طوری باشد که از روز اول صاحب خانه باشد احساس نمی کند که مسئله خانه چقدر مهم است و چگونه آرامش برای روح و روان فرد و خانواده ایجاد می‌کند.

وی افزود: از آغاز دولت دو کار مهم بر دوش داشتیم؛ یکی بحث ساماندهی بافت‌های فرسوده بود که بسیار اهمیت دارد. در شهرستان های مختلف بافت های فرسوده بسیار اهمیت دارد و ما در شهرهای مختلف بازسازی و نوسازی کنیم. این کار به طور وسیع در دولت یازدهم و دوازدهم انجام شده است

رییس جمهوری ادامه داد: از آقای اسلامی می‌خواهم این بخش را برای مردم توضیح دهد که در دولت یازدهم و دوازدهم برای بافت های فرسوده در تهران و استان‌های مختلف در این بافت ها سرمایه گذاری و خیابان کشی شده و نقشه تغییر کرده است.

روحانی تاکید کرد: همچنان مسئله بافت‌های فرسوده و بازسازی و احیای آنها به عنوان یکی از سیاست‌های دولت تا پایان این دو دولت باید ادامه پیدا کند.

رییس دولت تدبیر و امید اضافه کرد: مسئله دوم ساختن شهرک‌های جدید بوده است که از ابتدای دولت یازدهم این کار آغاز شد و شهرک هایی ساخته شد. شهرک سازی جزو مواردی است که در همه جاهایی که نیاز به مسکن داریم، باید آن را دنبال کنیم.

روحانی گفت: در طول سال جمعیت زیادی از جوانان عزیز ما ازدواج می‌کنند، متاهل می‌شوند و بعد نیاز دارند که در خانه زندگی کنند. بنابراین برای ما مهم است که برای مسکن آنها اقدام کنیم.

رییس جمهوری گفت: کار دیگری که بر دوش دولت ما بود، مسکن مهر بود. مسکن مهر طرح بزرگی بود که در دولت نهم و دهم آغاز شد و برای بیش از دو میلیون و ۲۰۰ هزار واحد مسکونی طراحی شده بود که از این تعداد تقریباً وقتی دولت یازدهم شروع را کردیم ۶۹۰ هزار به اتمام رسیده بود و بقیه باقی مانده بود که در مراحل مختلف ساختمانی بود.

وی ادامه داد: بار عظیمی که علاوه بر وزارت مسکن، بر دوش وزارت نیرو، نفت و دستگاه های دیگر مانند شهرداری‌ها بود؛ برای اینکه جاده، برق، و گاز را به آنجا برسانند و گرنه یک چیز نیمه تمامی ساخته شده بود. کار بسیار عظیمی در این زمینه در دولت یازدهم و دوازدهم انجام گرفته است.

روحانی خاطرنشان کرد: در دولت یازدهم و دوازدهم تاکنون یک میلیون و ۳۵۵ هزار واحد مسکن مهر به اتمام رسیده و تحویل داده شده است و بار عظیم واحدهای مسکن مهر بر دوش دولت یازدهم و دوازدهم بوده است.

آیین بهره‌برداری و شروع عملیات اجرایی طرح‌های ملی وزارت راه‌وشهرسازی در قالب ۵۰۹ هزار واحد مسکونی طرح‌های «اقدام ملی مسکن» و «مسکن مهر» در سراسر کشور صبح روز پنجشنبه با ارتباط تصویری حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری برگزار شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۳۰
انتشار یافته: ۱۳
آره تو راست میگی.مثل مسکن ملی که فعلا فقط بابتش از مردم پول گرفتید
ایکاش آخوندی را هم برای این مراسم دعوت می کردید خیلی زحمت کشیدند.
سلام علیکم ، جناب آقای شیخ حسن روحانی ، حدود هشت سال از ریاست جمهوری آقای احمدی نژاد
گذشت ، شما باز هم ، دست از سره ایشان برنمی دارین ؟ از خود و موفقیت های دولت اعتدال و امید
خو کمی بگوئید .
چقدر ایشون از خود متشکر تشریف دارین.نمیدونه یا خودشو زده به اون راه.1 میلیون واحد نیاز هر سال کشوره .افتخار میکنه تازه به کارش
فقد معمود احمدی نژاد حامی اقساط آسیب پذیر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
اقساط؟؟!! مگه اقساط هم آسیب پذیر می شن؟
مم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
حالا حالاماچوب حماقت های دارودسته احمدینژادمیخوریم
چرابه وزیر وقت اخوندی که می گفت مسکن مهر مزخرف است چیزی نمی گفتید حال دنبا ل چه چیزی هستید
نماینده های مجلس هم باید موظف بشن هر 6 ماه آمار و بیلان کار ارائه کنن تا مردم بدونن این مجلس نشینان عزیز این بر صندلی ها لم داده و این عزیزان همیشه عصبانی چه کار برای مردم کردن. نه به صرف اینکه آمار بدن چند تا قانون تصویب کردن و .. نه باید بگن تصویب کدوم قوانینشون چه مشکلی رو از چه بخشی از کشور و مردم حل کرده یا کم کرده.
جناب آقای روحانی شما قضاوت رو به عهده ی مردم بگذارید
بهترین کارهای عمرانی زمان دکتر احمدی نژاد انجام شد .
ولی در ۷ سال ریاست جمهوری روحانی فقط مملکت را به امید برجام فلج کردن و حالا که دیدن امید به کد خدا فایده ای نداره ..
دارن دست و پا میزنند تا گند کاری هاشون را چطوری جمع کنند .
ولی اقای روحانی شما در دوران ریاست جمهوریتان هیچ کار مفیدی انجام ندادین بجز خفت و خواری و فقر برای مردم ایران .
این از بورس و ارز و طلاو مسکن که بدبختمون کردین
نمیدانم بعد از اتمام ریاست جمهوریتان چه چیز به یادگار میگذارید .
قضاوت بر عهده مردم... بنده این صحبتها رو باور ندارم و دروغی بیش نیست
جفتتون هم فقط ۱۶ سال باعث پسرفت ایران شدین
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان