بازدید 8349
۵

روایت قالیباف از پیگیری‌ها برای ممنوعیت صید ترال

رییس مجلس شورای اسلامی گفت که قطعی شدن ممنوعیت صید ترال با پیگیری فراکسیون محیط زیست، کمک قوۀ قضائیه و نیروی دریایی میسر شده است.
کد خبر: ۱۰۱۰۳۳۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰ 21 October 2020


به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، محمدباقر قالیباف‌ در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: «در نظارت میدانی ⁧سیستان و بلوچستان⁩ به صیادان زحمتکش و عزیز قول دادیم که موضوع ⁧صید ترال⁩ را پیگیری خواهیم کرد.

‏خدا ‌را شکر با پیگیری فراکسیون محیط زیست وکمک قوۀ قضائیه و نیروی دریایی در راستای وظیفۀ شرعی حفاظت از محیط زیست وبرای صیانت ازمعیشت کارگر ایرانی، ممنوعیت صید ترال قطعی شد.»

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۵
سپاس
خدا رو شکر و ضمن تشکر از این اقدام
فقط بفرمایید در حالی که کشورهای دیگه برای حفظ محیط زیست و منابع خدادای شون تمام تلاششون رو می کنند این مجوز چطور و توسط چه ارگانی در اختیار کشور بهره بردار قرار گرفته؟ چرا این افراد مواخذه نمی شوند؟ اگر از سر بی پولی و برای ارز آوری این تصمیم گرفته شده چرا با مردم شفاف نیستید. چرا باید به خاطر تصمیمات غلط و ندانم کاری عده ای در حاکمیت، دولت باید مجبور بشه چنین مجوزی بده. این کار مثل تن فروشی است. چرا کشور رو به سمتی می برید که باید به چینی ها و روس ها باج های این دستی داده بشه. تک تک ما باید به وطن خدمت کنیم والله و بالله برای مقابله با نفوذ غرب این دست تن فروشی ها به شرق نه پسندیده است و نه خلق خدا و نه خدا راضی هستند.
اینجا در کانادا با وجود منابع بسیار بسیار عظیم آبزیان باید چهل دلار بدید یک مجوز چند ماهه ی ماهیگیری بگیرید و تعداد ماهی هایی هم که می گیرید مثلا در مورد سالمون ۳ تا بیشتر نیست. پلیس گواهینامه رانندگی متخلفین رو ضبط و جریمه های چند هزار دلاری و دادگاه داره.
سلام و وقت به خیر عزیز بزرگوار . حالا که ممنوع فرمودید چرا از اول آذر و از فردا نه ؟
سلام چرا برای مقابله با غرب به چین و روسیه چنین مجوزهایی میذثدید؟ قرارداد ترکنانجای چینی امضا می کنید کشور ایران را می فروشید به چینی ها و دریای خزر را به روسها می دهید جه کسی چنین مجوزی داده است .....
خدا کنه این یک کار مثبت را برای کشور انجام بدین
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان