بازدید 79093
نماینده آمریکا در امور ایران:

تحریم‌های ایران با تغییر رئیس‌جمهور لغو نمی‌شود

تحریم‌های ایران با تغییر رئیس‌جمهور لغو نمی‌شود/ایران هیچ گونه تمایلی برای گفت‌وگو ندارد/ آن‌ها همه فرصت‌ها را به بازی و شوخی گرفته‌اند
کد خبر: ۱۰۱۰۲۹۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۷ 21 October 2020

به گزارش تابناک به نقل از الشرق الاوسط، نماینده آمریکا در امور ایران گفت: عده‌ای در ایران فکر می‌کنند اگر ترامپ بازنده باشد، تحریم‌ها و فشار بر آنان پایان می‌یابد اما این طور نیست و این اتفاق هرگز رخ نخواهد داد.

 الیوت آبرامز نماینده آمریکا در امور ایران مدعی شد: این تحریم‌ها باقی می ماند تا رژیم ایران رفتار خود را تغییر دهد، حالا رئیس جمهور آینده هرکسی باشد، فرقی ندارد‌.
وی افزود: ایرانی‌ها پس از انتخابات برای توافق متقاعد می‌شوند زیرا آنها در چهار سال آینده نمی‌توانند چنین فشاری را تحمل کنند. فشار و تحریم موثر بوده و نتایج خوب و بزرگی داشته است. ارزش پول ایران سقوط کرده و اگر این مسیر را حفظ کنیم، ایرانی‌ها را به سوی یک توافقنامه جدید، وسیع و جامع می‌بریم.

وی هم چنین مدعی شد: فعلا ایران هیچ گونه تمایلی برای گفت‌وگو ندارد. آن‌ها همه فرصت‌ها را به بازی و شوخی گرفته‌اند و امیدوارند که این تحریم‌ها برطرف شود و الان تنها امیدوار به انتخابات آمریکا هستند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰۷
انتشار یافته: ۱۵
شعر گفته
خدایی ش از مسئولین ایران صادق تره
امیدوارم روحانی رییس جمهورتون بشه!چنان رونقی ایجاد کنه....
ناراحت ميشي دلار پايين بياد؟
بله كه به شوخي گرفته اند چون مسئولان كه مشكل مالي داروي ندارند همه چيزشان براه است بچه هاشون كنار كاخ سفيد وكاخ اليزه هستند ديگه نگران چي باشند مي خواد توافق بشه مي خواد نشه مگه تو اين چهل سال اصلا بفكر مردم بودن كه تا الان باشند مردم كيلو چند .كاري كه اينا با مردم خودشون مي كنند نياز به دشمن نداريم .شايد اگه دشمن بود و زجه بچه ها ومردم كه با چه بد بختي دارن امورات ميگزرون رو ميد بيشتر دلش به رحم ميومد.مرم دارن از نظام مي برن.
به مدد الهی ترامپ پیروز انتخاباته
برای من که یک فرد عادی هستم تشخیص اینکه چه کسی راست می گوید و چه کسی دروغ خیلی سخت شده .
ایران ، آمریکا را و آمریکا ایران را تروریسم و دو رو و باعث و بانی مشکلات مردم ایران می دانند.
خدایا فقط تو حقایق را می دانی
بار الها خودت مشکلات ما رو حل کن
بین "مسئولین انقلابی" یکی نیست جواب این حرفها رو بده؟
امید ما خداست احمق
کشور ما آنقدر ثروتمند هس که احتیاج به آمریکا نداشته باشه
فقط یکم دلال و اختلاس گر زیاد داریم نمیزارن
راست گفته؟
خب روحانی هم پیشنهاد صلح را داد تا تحریمها برداشته شوند باز هم تندروها مانع شدند تا باعث شورش مردم وفروپاشی کشور شوند چرا چون خودشان رییس جمهور نشدند
بیچاره بورس
علاج کشور در صنعت و تولید و کشاورزی صنعتی است والسلام
مردم ایران دارند له می شوند و ایران داره از درون می پوسه . اگر تحریم ادامه پیدا کنه توی 4 سال اینده ایران از روی نقشه محو خواهد شد . کسی به فکر مردم نیست .
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان