بازدید 6039
آتیه داده پرداز یقه قرمزها را رها نمی‌کند

پای کارگزار جنجالی پرسپولیس در کفش کریم باقری!

کد خبر: ۱۰۱۰۱۵۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۵ 20 October 2020

از اول تیر ماه امسال کریم باقری به دلیل عقد قرارداد با یک شرکت تجاری و تبلیغاتی در فضای مجازی (اینستاگرام)، نوع فعالیت خود را تغییر داد.

به گزارش تابناک ورزشی، مربی پرسپولیس طبق این قراردادی که بسته، میهمانان مختلفی را دعوت می کند و با انجام مصاحبه، با شرکت مذکور همکاری خود را پیش می برد. کریم باقری حتی در برخی مواقع با شخصیت های ورزشی و هنری به صورت زنده در اینستاگرام نیز گفت و گو می کند. 

ظاهرا این فعالیت تبلیغاتی باقری چندان به مذاق کارگزار پرحاشیه پرسپولیس خوش نیامده و در مدتی که کریم باقری برنامه اجرا کرده، در پیام هایی به مسئولان باشگاه تذکر و گلایه کرده اند.

مسئولان شرکت آتیه داده پرداز که در این مدت انتقادهای زیادی به نحوه قرارداد آنها با پرسپولیس وارد شده و خیلی از افراد معتقد هستند که این قرارداد بیشتر از اینکه به نفع باشگاه باشد به نفع این شرکت است و آنها با بهره از برند به دنبال سهم خواهی های بیشتری نیز هستند، در پیامی که به این باشگاه بابت فعالیت های کریم باقری ارسال کرده اند، متذکر شده اند که بازیکنان و مربیان حق ندارند بدون اجازه این شرکت در فعالیت های تجاری غیر از این کارگزار حضور پیدا کنند و این کار کریم باقری مانع از درآمدزایی این شرکت می شود. 

طبق اخباری که رسیده این تذکرها به گوش کریم باقری هم رسیده و این مربی به نوشته فارس، ظاهرا بابت این گلایه کارگزار ناراحت شده است. وی معتقد است که فعالیت او در فضای مجازی مربوط به باشگاه نمی شود و در حیطه فعالیت های شخصی او است. 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان