بازدید 13340

علی‌اف: زنگیلان را آزاد کردیم

«الهام علی‌اف» رئیس‌جمهور آذربایجان اعلام کرد، ارتش این کشور از ابتدای درگیری‌های اخیر با ارمنستان، ۴ سامانه اس-۳۰۰ این کشور را از بین برده است.
کد خبر: ۱۰۱۰۱۴۲
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۴ 20 October 2020


به گزارش تابناک به نقل از فارس، در ادامه درگیری‌ها آذربایجان و ارمنستان، جمهوری آذربایجان از نابودی ۴ سامانه پدافند هوایی «اس-۳۰۰» ارمنستان و آزادسازی شهر «زنگیلان» در قره‌باغ کوهستانی خبر داد.

خبرگزاری اسپوتنیک که از ابتدای شعله‌ور شدن درگیری‌های میان جمهوری آذربایجان و ارمنستان بر سر منطقه قره‌باغ کوهستانی صفحه ویژه اخبار لحظه به لحظه راه اندازی کرده است، خبری تازه به نقل از عالی‌ترین مقام جمهوری آذربایجان درباره این درگیر‌ی‌ها منتشر کرد.

طبق گزارش این رسانه روس، «الهام علی‌اف» رئیس‌جمهور آذربایجان اعلام کرد، ارتش این کشور از ابتدای درگیری‌های اخیر با ارمنستان تاکنون، ۴ سامانه اس-۳۰۰ این کشور را از بین برده است.

علی‌اف چندی قبل در گزارشی درباره درگیری‌ها با ارمنستان خبر داده بود که دو سامانه اس-300 ارمنستان نابود شده است.

رئیس‌جمهور آذربایجان همچنین به طور رسمی «آزادسازی» شهر زنگیلان و بیش از 20 روستا در منطقه قره‌باغ کوهستانی را اعلام کرد.

مقام‌های سیاسی و نظامی ارمنستان تا کنون واکنشی به اظهارنظر الهام علی‌اف درباره تسلط جمهوری آذربایجان بر این شهر نشان نداده‌اند.

تشدید درگیری‌ها بین باکو و ایروان در شرایطی انجام شده است که دو طرف روی کاغذ تا کنون با میانجیگری مسکو درباره آتش‌بس توافق کرده‌اند و هر کدام، دیگری را مقصر نقض آتش‌بس خوانده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲۶
انتشار یافته: ۱۰
به امید ازادی کامل خاک قره باغ عزیز و بازگشتش به صاحبان اصلی
به امید خدا ارتش اسلام پیروز است من کلیپی دیدم که ارتش آذربایجان با شعار لااله الاالله پیشروی می کرد انشاالله خدا یاریشان کند که بر اشغالگران پیروز گردند.
همه این شهرها و خود ایروان برای ایران هست که باید سال 1360 پس داده می شد ولی با راه اندازی جنگ توسط شوروی خیانتکار قرارداد ملغی شد ولی در حال حاضر این سرزمینها برای اذربایجان بوده و خواهد بود.
عالی
تبریک می گم
الله اکبر!
میگم تابناک جون میدونم ناراحتی وشبا خواب نداری اما یه خبر بد برای شما دارم 1 ارتش اذربایجان وارد شهر شوشا شده و درگیری ادامه داره 2 وتا حالا بیش از 50 درصد مناطق اشغالی ازاد شدن میدونم واقعا سخت برای شما به امید پیروزی ارتش اذربایجان
به امید شنیدن اخبار خوشحال کننده بیشتر. ان شالله به زودی شوشا هم از اشغال آزاد میشه.
تبریک به ملت بزرگ آذربایجان.
یاشاسین الهام قارداشیم
وقتی این سیستم های اس 300 با درون منهدم میشن ایران رو چه حسابی می خواد به اونا بنازه؟!!!!!!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر