بازدید 11499
۷
نماینده مجلس:

شیوه جریمه افراد فاقد ماسک مشخص شود

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با اشاره به موضوع جریمه افراد فاقد ماسک گفت که شیوه این امر باید مشخص شود، افراد مانند خودرو پلاک ندارند یا ممکن است در آن زمان کارت ملی همراه نداشته باشند.
کد خبر: ۱۰۱۰۰۸۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۲ 20 October 2020

به گزارش تابناک، سید کاظم دلخوش در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به شرایط نامطلوب شیوع کرونا ویروس در کشور بیان کرد: بنیه اقتصادی مردم ما ضعیف است، اینکه بخواهیم با تعطیلی بازار آن هم با وجود کرونا به مردم فشار وارد کنیم برای تمامی افراد امکان پذیر نیست؛ مگر افرادی که به دلیلی توان مالی مساعد بتوانند حتی با تعطیل کردن‌ کسب و کار خود هزینه های زندگی را برای مدتی تامین کنند ،البته باید به این مهم نیز توجه کرد که در کنار این موضوع امکانات بهداشتی ما کم بوده و هزینه های مرتبط با این حوزه نیز زیاد است.

وی افزود: تمرکز ما باید بر فرهنگ سازی مقابله با کرونا باشد، متاسفانه برخی به رعایت پروتکل ها توجه نمی کنند، بر همین اساس صدا و سیما نیز باید در همین زمینه تلاش کند و در جهت فرهنگ سازی رعایت پروتکل ها قدم های موثری بردارد، موضوع مهم دیگر نظارت بر اماکنی است که مردم به آنها مراجعه می کنند، باید بر این اماکن در خصوص رعایت پروتکل ها نیز نظارت شود.

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس لازمه پرهیز از سفرهای غیرضروری را فرهنگ سازی دانست و گفت: امکان اینکه جلوی تردد همه را برای سفر کردن بگیریم وجود ندارد، برای مثال بستگان برخی افراد در دیگر شهرها سکونت دارند یا دارای املاکی در دیگر استان ها هستند این مباحث خود موجب سفر کردن افراد می شود از سوی دیگر عده ای هم سفرهای ماموریتی دارند، اگر به خوبی فرهنگ سازی شود مشکل بهتر حل می شود.

نماینده مردم صومعه سرا تصریح کرد: در خصوص عدم رعایت پروتکل ها جرم انگاری کردند درحالی که ساز و کار اجرایی آن هم باید مشخص شود، اکنون شیوه جریمه کردن افراد فاقد ماسک است چگونه است؟ افراد که مانند خودرو پلاک ندارند یا همه در آن زمان کارت ملی همراه ندارند، این موضوع از مباحثی است که نیاز به بررسی و پختگی بیشتر دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۷
یه شعر درباره ماسک بگو.
افراد یک خانواده که در خودرو شخصی شان هستند چرا باید ماسک بزنند ؟
فقط شعار هیچ عملی درکار نیست افراد بدون ماسک وزبان نفهم همه جا جولان میدهند
سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با اشاره به موضوع جریمه افراد فاقد ماسک گفت که شیوه این امر باید مشخص شود، افراد مانند خودرو پلاک ندارند یا ممکن است در آن زمان کارت ملی همراه نداشته باشند.
بابا تو عجب مخي داري اينو از كجا فهميدي ماهي 50مليون حقوق ميگيري واسه اين فكر كردن و تحقيقات
خوب به دوستان بگو اول فكر كنن بهد بيانه جريمه كردن رو اجرايي كنن كه به مخ شما هم فشار نياد.داداچچچچ
عمرا اینها جریمه کنند به خاطر ضعف در مملکت داری و اعتراض مردممیترسن مردم رو هم جریمه کنند. ضعف دارن ضعف.
ترو خدا نماينده ي ما رو.
از همين الان نگرانه نتونه به املاكش در شهرهاي ديگه سر بزنه. بابا شما از ما بهترونيد. قانون براي مردمه نه شماها
کد ملی نماینده های مجلس که معلومه از اونها شروع کنید
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر