بازدید 5403
۱

قیچی دقیقه ۹۴ مهرداد، حکم اخراج سرمربی و خانواده اش را پاره کرد

همسر و پسر هیمیر هالگریمسون، سرمربی العربی نیز که در ورزشگاه حمد الکبیر حضور داشتند، فریاد شادی سر دادند و یکدیگر را در آغوش گرفتند چراکه این گل تصمیم برای اخراج هالگریمسون از العربی را لغو کرد.
کد خبر: ۱۰۱۰۰۶۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۴ 20 October 2020

در ادامه مسابقات هفته چهارم لیگ ستارگان قطر، تیم العربی که برای نخستین بار مهرداد محمدی و مهدی ترابی را به‌صورت همزمان به‌عنوان وینگرهای راست و چپ در ترکیب داشت، از ساعت ۱۸ امشب در استادیوم حمد الکبیر به مصاف ام‌صلالی رفت که از روزبه چشمی در خط دفاعی خود بهره می‌برد.

مهدی ترابی بارها با حرکات سریع و در عرض از سمت چپ زمین خط دفاعی ام‌صلال را آزار داد و خلق موقعیت کرد، اما ایجاد موقعیت‌های او گلی به همراه نداشت و خطاهای پُرشماری که گرفت، تیمش را به گل نرساند.

 

در حالی که نیمه اول با تساوی بدون گل رو به پایان بود، در دقیقه نخست وقت‌های اضافه ارسال پای چپ مهرداد محمدی از جناح راست زمین را سباستین سوریا با ضربه پشت سر به مقابل تیرک دوم فرستاد تا عبدالعزیز الانصاری به راحتی دروازه یاران روزبه چشمی را باز کند.

 

 

عبدالنور بالحسینی در دقیقه ۶۸ از روی نقطه پنالتی دروازه العربی را باز کرد تا ام‌صلال امیدوار به کسب پیروزی در این مسابقه خارج از خانه شود. العربی و ام‌صلال که از سه بازی اخیرشان تنها یک امتیاز به دست آورده و به‌صورت مشترک در رده‌های یازدهم و دوازدهم جدول لیگ ستارگان قطر جای داشتند، امیدوار به کسب نخستین پیروزی فصل بودند ولی تلاش آنها تا لحظات پایانی ثمری نداشت تا اینکه یک گل سرنوشت این مسابقه را تغییر داد.

 

 

مهدی ترابی در دقیقه ۸۷ به دلیل مصدومیت از ناحیه ساق پای چپ نتوانست به بازی را دنبال کند و یاسر ابوبکر جای او را در زمین گرفت، اما پس از خروج این ستاره ایرانی هم حملات العربی ادامه یافت و این تیم به گل برتری دست یافت.

 

 

در دقیقه ۴+۹۰ عبدالله المعرفی از سمت راست زمین ارسال کوتاهی انجام داد تا مهرداد محمدی با مهار توپ و در حالی که پشت به دروازه ام‌صلال بود، با ضربه قیچی برگردان تماشایی گلزنی کند و شادی گل همیشگی خود را که گذاشتن انگشت اشاره دست روی سرش است، به نمایش بگذارد.

 

 

پس از گلی که مهرداد محمدی به ثمر رساند، همسر و پسر هیمیر هالگریمسون، سرمربی العربی نیز که در ورزشگاه حمد الکبیر حضور داشتند، فریاد شادی سر دادند و یکدیگر را در آغوش گرفتند چراکه این گل تصمیم برای اخراج هالگریمسون از العربی را لغو کرد.

العربی با کسب نخستین پیروزی فصل ۴ امتیازی شد و با صعود چهار پله‌ای در جایگاه هفتم جدول لیگ ستارگان قطر قرار گرفت و یاران چشمی نیز با یک امتیاز قعرنشین ماندند. مهرداد محمدی که روی هر دو گل تیمش تاثیرگذار بود و نمایش فوق‌العاده‌ای برابر یاران چشمی داشت، در جام ستارگان قطر نیز دروازه ام‌صلال و همچنین تیم الاهلی را باز کرده بود ولی امشب توانست نخستین گل خود در لیگ ستارگان را به ثمر رساند.

روزبه چشمی نیز که حضور کامل در ترکیب ام‌صلال برابر العربی داشت، در دقیقه ۸۴ مانع از گلزنی مهرداد محمدی روی پاس در عرض سباستین سوریا به مقابل دروازه خالی ام‌صلال شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
همچین بزرگ اش کردین که انگار تو لالیگا داشته بازی میکرده ببین به کجا رسیدیم که بازی تو لیگ کشورهای عربی برامون اهمیت دار شده
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر