بازدید 4282

لیگ قهرمانان ۳۶ تیمی می‌شود

طرح پیشنهادی که یوفا آن‌ها را مورد بررسی قرار داده، مرحله گروهی لیگ قهرمانان از شیوه فعلی که در قالب ۸ گروه ۴ تیمی برگزار می‌شود، به ۶ گروه ۶ تیمی تغییر شکل می‌دهد و به این ترتیب هر یک از تیم‌ها در مرحله گروهی به جای ۶ بازی، ۱۰ بازی انجام خواهند داد.
کد خبر: ۱۰۱۰۰۶۵
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵ 20 October 2020

نشریه تلگراف انگلیس در خبری اختصاصی مدعی شده است که اتحادیه فوتبال اروپا طرح افزایش تعداد تیم‌های شرکت کننده در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا را در دست بررسی دارد که اگر این طرح مورد موافقت اعضا و به تصویب کمیته اجرایی برسد، از فصل ۲۵-۲۰۲۴ تعداد تیم‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان از ۳۲ تیم به ۳۶ تیم افزایش خواهد داشت.

به گزارش تابناک ورزشی، بررسی این طرح به درخواست آن دسته از باشگاه‌ها و اتحادیه‌های عضو صورت گرفته که خواهان افزایش شانس حضورشان در این رقابت‌ها در قیاس با شیوه فعلی برگزاری مسابقات است.

طبق طرح پیشنهادی که یوفا آن‌ها را مورد بررسی قرار داده، مرحله گروهی لیگ قهرمانان از شیوه فعلی که در قالب ۸ گروه ۴ تیمی برگزار می‌شود، به ۶ گروه ۶ تیمی تغییر شکل می‌دهد و به این ترتیب هر یک از تیم‌ها در مرحله گروهی به جای ۶ بازی، ۱۰ بازی انجام خواهند داد.

در حال حاضر این طرح تنها در حد یک فرضیه است، اما با توجه به نظر مثبت باشگاه‌های پیشگام اروپا برای اعمال یکسری تغییرات در شیوه برگزاری لیگ قهرمانان، یوفا هم بررسی این طرح را در دستور کار قرار داده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر