بازدید 29823

ترفندهایی برای خرید بهتر و ارزان­‌تر از دیجی­ کالا

این روزها که از یک طرف کرونا و از طرف دیگر قیمت کالاها در حال اوج گرفتن است، همه ما علاقه داریم بتوانیم اجناس مورد نیاز خود را بدون خروج از خانه و به پایین‌ترین قیمت ممکن خریداری کنیم. از سویی دیگر نیاز داریم از بابت اصل بودن جنس مذکور، خیالمان راحت باشد.
کد خبر: ۱۰۱۰۰۴۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰ 20 October 2020

ترفندهایی برای خرید بهتر و ارزان­‌تر از دیجی­ کالا

شاید تا چند سال پیش کمتر کسی به خرید از فروشگاه­های اینترنتی علاقه چندانی نشان می­داد. این عدم تمایل، ناشی از دلایل مختلفی از جمله بی­ اعتمادی به فروشگاه­های آنلاین، مشکلات در نحوه پرداخت هزینه محصول و موراد این­ چنینی بود. امروزه اما بسیاری از خریدهایی که در گذشته به صورت سنتی و فیزیکی انجام می­شدند، به صورت آنلاین قابل انجام است؛ از مایحتاج روزانه گرفته تا کالاهایی مانند یخچال، تلویزیون و حتی خودرو.

دیجی‌کالا، به عنوان اولین گزینه‌ای که برای خرید اینترنتی به ذهنمان می‌رسد، امکانات مختلفی برای رفع نیازهای ما در هنگام خرید اینترنتی دارد که ممکن است برخی از ما با این امکانات آشنایی کافی نداشته باشیم، به همین دلیل در ادامه قصد داریم به ترفندهایی برای خرید بهتر و البته ارزان‌تر از دیجی‌کالا اشاره کنیم.

چطور از دیجی‌کالا ارزان‌تر خرید کنیم؟

هیچ‌کسی نمی‌تواند بگوید علاقه‌ای به خرید ارزان‌تر کالاهای مورد نیاز خود ندارد و قیمت کالاهایی که خریداری می‌کند برای او بی‌اهمیت است. هر یک از ما، با هر میزان درآمد و ثروتی، ترجیح می‌دهیم کالای مورد نیاز خود را با پایین‌ترین قیمت ممکن خریداری کنیم و در هزینه‌های خود صرفه جویی کنیم.

  • اینستاگرام دیجی‌کالا

اولین راهی که می‌توانید اجناس مورد نظرتان را از دیجی‌کالا ارزان‌تر بخرید، استفاده از تخفیف‌هایی است که در مواقع مختلف روی اجناس اعمال می‌شود. برای آنکه از تخفیف روی اجناس مختلف به‌ موقع مطلع شوید، می‌توانید با دنبال کردن (Follow) اکانت اینستاگرام دیجی‌کالا و روشن کردن نوتیفیکیشن استوری‌های آن، اولین نفری باشید که از اجناس تخفیف‌دار مطلع می‌شوید و در صورتی ‌که کالای موردنظرتان دارای تخفیف بود، سریعا آن را خریداری کنید.

البته اگر سریع باشید، ممکن است در برخی مواقع بتوانید کد تخفیف‌هایی که به تعداد محدود در اکانت اینستاگرام دیجی‌کالا گذاشته می‌شود را نیز استفاده کنید!

  • انتخاب فروشنده

ممکن است در برخی مواقع حوصله کافی برای صبر کردن تا زمان تخفیف‌دار شدن جنس مورد نظرتان را نداشته باشید، یا نیاز داشته باشید کالای مورد نظرتان را هرچه سریع‌تر خریداری کنید. در چنین مواقعی به صفحه‌ی کالای مورد نظر خود بروید و نگاهی به «لیست دیگر فروشندگان» محصول بیندازید. تعداد فروشندگان دیجی­کالا در سال 98 با رشد 2 برابری به حدود 61 هزار کسب­وکار رسیده است. در بسیاری مواقع امکان دارد که یک فروشنده دیگر، کالای مورد نظر شما را با قیمت پایین‌تری به فروش برساند و تنها تفاوت آن با فروشنده با قیمت بالاتر، در زمان ارسال کالا خواهد بود. چه کسی نمی‌خواهد برای چند روز دیرتر، کالای خود را ارزان‌تر بخرد؟

ترفندهایی برای خرید بهتر و ارزان­‌تر از دیجی­ کالا

  • بررسی نام‌های احتمالی کالا

یکی دیگر از راه‌های خرید ارزان‌تر کالاها، بررسی درست دسته‌بندی‌هاست. از آنجایی‌ که دیجی‌کالا یک فروشگاه اینترنتی مارکت پلیس بوده و فروشندگان مختلفی در آن به فروش محصولات مشغول هستند، امکان دارد یک محصول، با نامی متفاوت و توسط یک فروشنده دیگر در دیجی‌کالا وجود داشته باشد. در این صورت ممکن است این فروشنده محصول را با قیمت پایین‌تری به فروش برساند. پس بررسی دقیق دسته‌بندی را جدی بگیرید.

  • انتخاب برند

اگر تنها می‌دانید کالایی را نیاز دارید، اما درباره برند یا کشور سازنده آن تصمیم قطعی نگرفته‌اید، بد نیست از امکان خواندن «نظرات کاربران» در دیجی‌کالا در راستای یک خرید درست و ارزان کمک بگیرید. در شرایطی که درباره برند کالای مورد نظر خود تصمیم قطعی نگرفته‌اید، حتما نگاهی به برندهای با کیفیت داخلی نیز داشته باشید. به‌طور مثال، برند پارس خزر در زمینهٔ لوازم برقی خانگی، برند چینی زرین در حوزه ظرف و ظروف و برند فیروز در زمینهٔ محصولات بهداشتی کودکان می‌توانند با کالاهای خارجی در کیفیت رقابت کنند؛ و البته از قیمتی بسیار پایین‌تر نسبت به کالاهای خارجی برخوردارند.

در چنین مواقعی می‌توانید از کامنت‌های افرادی که محصولات را خریده‌اند کمک بگیرید. در بخش نظرات دیجی‌کالا، افرادی که یک کالا را از دیجی‌کالا خریده‌اند با لیبل «خریدار» در کنار اسمشان مشخص‌ شده‌اند و شما می‌توانید با کمک گرفتن از تجربه مصرف محصول توسط افراد درباره خرید یک کالا، به‌ درستی تصمیم بگیرید.

ترفندهایی برای خرید بهتر و ارزان­‌تر از دیجی­ کالا

براساس گزارش سالیانه دیجی­کالا، در سال 98 مجموعا بیش از 5 میلیون نظر در مورد کالاهای موجود در سایت ثبت کرده اند. مطالعه این نظرات می­تواند بهترین راهنما برای انتخاب محصول مد نظرتان باشد. به این ترتیب شما می‌توانید بهترین کالا را با توجه به تجربه مصرف‌کنندگان خریداری کنید.

  • نمودار قیمت

اگر در مورد خرید کالایی چندان اطمینان ندارید، بد نیست نگاهی به نمودار قیمت 30 روز اخیر آن کالا بیندازید. این نمودار در سمت راست صفحه محصول قرار دارد و می‌تواند به شما نمای درستی از وضعیت تغییر قیمت یک محصول بدهد. ممکن است پس از دیدن نمودار مذکور متوجه شوید هرچه دیرتر آن محصول را بخرید، ضرر هنگفت‌تری خواهید کرد.

ترفندهایی برای خرید بهتر و ارزان­‌تر از دیجی­ کالا

  • جستجو در اینترنت

اگر هیچ‌یک از روش‌های بالا برای خرید ارزان‌تر محصول موردنظرتان کافی نبود، بد نیست در اینترنت یک جستجوی سریع برای "کد تخفیف دیجی‌کالا" انجام دهید، بعید نیست بتوانید به ‌راحتی یک کد تخفیف در فضای اینترنت پیدا کنید و آن را خرج خرید کالای خود کنید. 

راه‌هایی که به آن اشاره کردیم، روش‌های آسان و بدون دردسر برای خریدی ارزان‌تر از دیجی‌کالا هستند. راه‌هایی که به سادگی و با استفاده از امکاناتی که دیجی‌کالا در اختیار ما قرار می‌دهد، می‌توانند ما را به سمت یک خرید ارزان و مناسب سوق دهند.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر