بازدید 526961

واکنش بزرگان قم به تهدید روحانی از سوی ذوالنوری

نائب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که حرف‌های اخیر مجتبی ذوالنور نماینده قم در مجلس مورد تأیید بزرگان قم نیست، گفت: او هتک حرمت آقای روحانی رئیس‌جمهور را کرده که این زیبنده نیست.
کد خبر: ۱۰۰۹۹۰۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰ 19 October 2020

به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، آیت الله مقتدایی با اشاره به اظهارات اخیر یکی از نمایندگان قم در مجلس شورای اسلامی در خصوص اعدام آقای روحانی رئیس جمهور گفت: این حرف‌ها به هیچ وجه مورد تأیید بزرگان و علما نیست.

این استاد خارج فقه حوزه علمیه قم افزود: این حرف‌ها قابل قبول نیست، چرا که هتک حرمت یک مؤمن، به هیچ وجه زیبنده نیست.

آیت الله مقتدایی در پاسخ به این سؤال که آیا آقای ذوالنوری هتک حرمت آقای روحانی رییس جمهور را کرده است؟ گفت: بله؛ هتک حرمت کرده است و این کار زیبنده نیست؛ البته ممکن است اعتراض و اشکال به آقای روحانی وارد باشد اما این جور حمله کردن و پاسخ دادن مصلحت نیست.

نائب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، با بیان این که سخنان اخیر مجتبی ذوالنوری نماینده قم در مورد آقای روحانی رئیس جمهور، مورد تأیید بزرگان و علما نیست، گفت: اعتراض به آقای روحانی وارد است اما این جور صحبت کردن به هیچ وجه مورد تأیید نبوده و نیست.

 

آیت الله مقتدایی در پاسخ به این سؤال مبنی بر این که تحلیل شما در خصوص صلح امام حسن(ع) با معاویة که این روزها در مورد آن بحث می شود، چیست؟ گفت: صلح امام حسن(ع) با معاویه، بر اساس مصالح مردم نبود، بلکه امام مجبور شد و چاره‌ای جز صلح نداشت؛ معاویه نامه‌ای به امام حسن(ع) نوشت که با کدام لشکر می‌خواهی با من جنگ کنی؟ لشکر شما همه شان نامه به من نوشتند که بیا حسن بن علی را در مدینه دستگیر شده تحویل می‌دهیم؛ امام با این لشکر می‌خواست جنگ کند؟ پس امام مجبور شد و چاره‌ای جز صلح نداشت؛ یعنی اگر امام حسن(ع) خودش هم می‌خواست جنگ کند، کسی همراه امام نبود و از این جهت نه از روی مصلحت، بلکه از روی ناچاری صلح کردند.

نائب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که باید در مقابل دشمنان جمهوری اسلامی هوشیار باشیم، گفت: در شرایط فعلی که دشمن شدیدترین تحریم‌ها و دشمنی‌ها را با ما دارد، جز ایجاد وحدت و همدلی، راه دیگری نداریم؛ یعنی همان امری که مقام معظم رهبری به آن تأکید دارند؛ بنابراین اگر کسی اشکالی هم به مسئولین کشور دارد برود و مطرح کند، اما این که بخواهند مطالب نادرست را بیان کرده و به رسانه‌ها هم بکشانند، باعث ایجاد دو دستگی در جامعه خواهند شد و این به مصلحت نظام و کشورمان نیست.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۰۵
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳۵۹
یکی این ذوالنور رواز برق بکشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
اگر از برق کشیده شد میشه بی نور.
نون
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
تا کم نور شه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
اولا که این نماینده مجلس مفت گفته چون تصمیم نهایی رئیس جمهور نمیگیره ثانیا یه حرف مفت باعث شد دلار بالا بره و بورس بیاد پایینو درنهایت مردم تحریک به اعتراض در آینده پس پشت این حرف ها خیانت به نظام هست
رستم سیستان
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
آقای روحانی به حوزه روحانیت خوب رسیدگی می‌کنه
واکثر آن ها بدون کمبود مایحتاج هستن ولی عاقبت
صلح حسن جنگ حسینیه کشور که دست شما افتاد الفاتحه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
یکی روحانی رو از برق بکشه مملکت رو نابود کرد؟؟؟

نمیبینی یا آقازاده ای؟؟؟

شایدم بچه ای و پدر و مادر خرجت رو میده
نگو که نگفت
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
شایدم بشه کور سوی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
چرا از برق بکشند؟ وجود امثال ذوالنور برای روحانی یک نعمت بزرگ است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
آقا مگه حرفهای آقای مقتدایی رامطالعه نکردی گفته
مومن را نباید هتک حرمت کرد یعنی آقای روحانی از آقای ذوالنور مومن تر است و این کارها را با مردم
خودش میکند خداوندمتعال عاقبت همه راحتم بخیر فرماید
من فرق "از روی مصلحت" و "از روی ناچاری" را نمی دانم. لطفا توضیح دهید.
پاسخ ها
حامد الوفی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
دقت کنید می گویند " نه از روی مصلحت بلکه از روی ناچاری"
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
وقتی یک امام از روی ناچاری صلح می کند چرا پیروانش بر طبل جنگ می کوبند؟
حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
اتفاقا مصلحت از ریشه " صلح " است و هیچ ارتباطی به معنای اجبار ندارد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
پاسخ رو خود امام حسن دادن، فرمودند اگر من باندازه این گله گوسفند سرباز داشتم قیام میکردم. یعنی امام رو تنها گذاشتن و ایشون نتونست علیه لشکر ظلم قیام کنه و مجبور به پذیر صلح تحمیلی شد
نگو که نگفت
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
از نظر یه معلم ادییات هر دوتاش با کلی بحث ذر آخر مفهومش یکی هستش شما تا ناچار نباشی مصلحتت رو عوض نمیکنی انسان ها در شرایط سخت و ناگزیر نگاه میکنن مصلحتشون به چیه و کار درست رو انجام میدن
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
اینقدر با کلمات بازی نکنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
در مصلحت یک خیرتی وجود داره
سیرخبرازگرسنه ندارد،ماهم دیگرتحمل فقرو گرسنگی رانداریم،پس کمترازمردم مایه بگذاریدوبیشترچاره کنید ،حرف بس هست کارکنید،حیف کشورمان هست،تا طاقتمان تمام نشده خودتان فکری کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
طاقت تمام شده برادر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
خیلی وقته طاقتی نمونده برادر
حاج آقا مقتدایی با اعدام نخبه ها و فرارشان از کشور موافقن؟ آیا حاج آقا مثل بقیه مردم رفتن مرغ بخرن ببینن کیلو چند شده بعدشم چرا همش ما مسلمانان دنبال جنگ و جنگیدن هستیم
پاسخ ها
نگو که نگفت
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
اسلام شناسیت پس ضعیفه وگرنه سوال نمیکردی چرا ما مسلمانها همش دنبال جنگیم
ناشناس
| Germany |
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
ما سالهاست که به گفته همبن ایت الله که من بشخصه با این اصلاح مخالفم وجای بحثش اینجا فعلانیست‌کاری ندارم،ولی ما سالیان متوالی از این دروغگوها شنیدیم که امام حسن ازروی مصلحت با معاویه صلح کرده نه از روی ناچاری که الان این شیخ می گوید اماحسن از روی ناچاری با معاویه‌بامعاویه صلح‌کرده،من با سخنان هیچ کدام کاری ندارم که ایاامام‌حسن برچه اساس وبه چه دلیل‌بامعاویه صلح کرده ،خب حالااینها‌خودراامام حسن وترامپ را معاویه میدانندبازهم کاری ندارم،ولی ایا اینها میدادنندکسانی در این مملکت هستن که شب با شکم کرسنه ویا به سختی گزران عمرمیکنند،جواب اری بهترم خبردارند ولی چون خوشان میلیاردی ثروت ودرامد ماهیانه دارندکه مرغ یا اقلام دیگررا کهقیمتش سربه فلک کشیده را هزاربرابرقیمت الان هم بخرن بازم ککشان نمی گزدچون درامد انها با یک کارگریکسان نیست‌که بدانند،اتش بگیرتاکه بدانی ‌چه میکشم،احساس سوختن با نگاه‌کردن نمیشود،اینهاسالیان‌سال‌هست‌که جزدروغ‌برماهیچ‌چیزی تحویل‌ندادندوحالاهم صلح‌مصلحتی امام‌حسن‌شدازروی‌ناچاری........
من این تحلیل را قبول ندارم که امام حسن مجبور به صلح شد. خب امام حسین هم با چند نفر چه فرقی با امام حسن داشته؟ یه لشکر آدم بودن در مقابل چند نفر یاران امام حسین. پس امام حسین هم چاره ای نداشت و طبق نظر ایشان باید مثل امام حسن صلح میکرد. این حرفا چیه از خودتون درمیارید. موضوع فقط مصلحت بوده وگرنه امام حسن بهم شده باید تکی شمشیر میکشید و نهایت شهید میشد. دقیقا مثل امام حسین
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
آقایونِ مسئول زندگی ائمه ع را ملعبه خواستها و اشتباهات خود کرده اند.هرموقع دلشان خواست حسینی و هرموقع خواستند حسنی، گاهی هم امام رضائی..... یعنی همه مقتول یا مسموم می شوند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
مهندس یه سرچ کنی می فهمی که چند هزار نامه به امام حسین دادن که بیا ما پشت سرت هستیم ولی خیانت کردن.این یکیش و موارد دیگه که جای بحثش نیست
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
سلام وقتی امام حسن به شهادت رسید و امام حسین امام امت شده معاویه چون ظاهر کنسرت داشت و دربین مردم به ظاهر اسلام را رعایت میکردامام حسین هم با صلح ادامه داد و بعد ازاین که معاویه ازبین رفت و یزید برمسند خلافت نشست امام حسین دست به قیام زد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
خیلی مهمه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
امام حسن در زمان معاویه به ظاهر مسلمان بوده که خودشو یه فرد مذهبی و معتقد نشون میداده ولی امام حسین در زمان یزید بوده که حتی حفظ ظاهر هم نمیکرده و علنا شراب خوار و ...بوده حتی امام حسین هم تا زمانی که معاویه زنده بود به این صلح پایبند بوده
حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
معاویه انسان ظاهرالصلاحی بودومردم به چشم یک انسان مومن به اونگاه می کردنداگرامام به جنگ ادامه میدادوشکست میخوردچیزی ازاسلام باقی نمی ماندبرخلاف یزیدکه متجاهربه فسق می کردوعلنا کارهای
منافی عفت انجام میداددرنتیجه
قیام امام حسین درمقابل چنین فاسقی بجابودوبعدازشهادتش موجب بیداری مردم شدند.
حواسمون هست دلار 32000 تومانی در مجلس انقلابی که هشت ماه سرکاره با رای 20% واجدین شرایط اتفاق افتاده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
کندی که دولت بی تدبیر زده با ۸ ماه جمع نمیشه ... دولت بی تدبیر هم با همین میزان از اراء بلکه کمتر اومد سر کار ء
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
حساب وکتاب عمرهم ازدست مردم رفته!مجلس خردادشروع بکارکرد،۴ ماهه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
اقا این مجلس انقلابی از روزی که قدم به میدان گذاشت دلار از ۱۶ شد ۳۲ چرا ادرس غلط میدی
ایمان
| France |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
امام‌حسن‌مجبور‌به‌صلح‌‌شد‌وامام‌حسین‌مجبور‌به
جنگ‌آن‌هم‌جنگ‌نا‌برابر.
امان الله
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
درجواب ۱۷:۳۱که گفته دولت تدبیروامیدبا آراء۲۰درصدوحتی کمتراومده سرکار
ازموتوری جنس نگیر اینم عواقبش
خخخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
اقای که اینچنین داری می گویی 8 ماه است از مجلس می گذرد در کجا دیدهاید که 7 وسال اندی خرابکاری بعد در عرض 8 ماه ترمیم شود ان هم بدست کسی و جایی که کار اجرایی نمی کند قوانین هر چقدر خوب باشد وقتی انجام نمی شود کار به جایی نمی برد
واکنش بزرگان قم به تهدید روحانی از سوی ذوالنور:
سکوت ................
پاسخ ها
ایران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
بله کاملا موافقم،نمیدونم مردمو چی فرض کردن روحانی کیلویی چنده تو مملکتی که رئیس جمهورش اختیار نداشته باشه و وظایفشو فاکتور بگیرن همین میشه روحانی که سهله ازون بزرگتراشم نمیتونن کاری بکنن،تو رو خدا این سیاه نماییارو تموم کنین ل
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
کلا با بیان حرفای ذوالنور مخالفم اما اما ...
هر عاقلی فقط یبار پیام ذوالنور رو بخون ، میفهمه که تهدید نبوده و نیست ولی متاسفانه دولتیا مردم رو با این حرفا درگیر کردن و دارن حالشو میبرن
اقا اقتصاد خراب و گرانی مربوط به تحریمه....علت تحریم هم سیاست های هسته ای و منطقه ای و خارجی هست.....تدوین این سیاستها هم دست دولت نیست.چرا اینقدر خودتون رو خسته میکنید؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
اتفاقا حل مسائل معیشتی کاملا داخلی هست وقتی جوجه ها رو زنده چال میکنن تا مرغ الان شده ۳۰ تومن این از تحریم خارجیه ...نخیر ادرس غلط به مردم ندید ...مسئولین کشور رو رها کردن چه ربطی به تحریم داره ...اتفاقا همش دست دولت بی تدبیره که نا امیدی رو ترویج میکنه..ا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
ادرس غلط ندید ...مسئله معیشت مردم مستقیما دست دولته ...بی مسئولیت و دزدیهای کلان و زیاه خووخی وفامیل بازی و ....کار رو باینجا رسوند وگرنه کشور ۴۰ ساله تو تحریمه
فریدون
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
خدا پدرتو بیامرزه بالاخره یه نفر پیدا شد حرف درست بزنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
یه ۳۰درصدی مقصر دولته و۷۰درصد درحیطه اختیارات دولت نیست بحث سیاست خارجی ومنطقه ایی واصلاح ساختارها اداری واقتصادی کشور شاید درصد کمی در حیطه اختیارات دولته و این جوجه ها که شما میفرمایید بعلت گرانی خوراک بود که عمدی نبود وعلت هم ساختارها غلط اقتصادی ومدیریتی کشوره وواگر همین الانهم دولت عوض بشه هیچ تعقیری ایجاد نخواهد شد
ناشناس
| United States of America |
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
دقیقا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
دوست عزیز ، اصل مطلب ادا کردید ، چرا متوجه نیستید دلیل تحریم ها دولت نیست ، دلواپسان و حامیان آنها هستند . سیاستهای کلان کشور همان نه جنگ و نه مذاکره حاصل شرایط فعلی است .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
دقیقا همینه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
هفت سال مردما با فکر خرابتون وانتخاب نادرستتون بدبخت کردید کافیه
لطفا لطفا سکوت اختیار کنید وخفه شید
محمد.
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
احسنت،
غفلت مردم ایران از همین اصل و مبنا ست،
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
دو قطبی چپ و راست نکنید و ملت رو بازی ندید 40 ساله این میگه اون و اون میگه این نه برادر این شیوه مدیریت کشور نیست که از جیب ملت مایه میزاری وقت تصمیم ملت بی ملت!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
موافقم
انشاله خدا تقوای الهی به دولت و مجلس عطا کند و انها را در صراط مستقیتم بدور از اختلاس و پولشویی و طمع ثروت اندوزی و مومن به آخرت و خادم به مردم در دنیا قرار دهد تا مبادا اسلام و مسلمین را در راه خواسته های خود مصادره کنند.
پاسخ ها
قابل انتقال به غیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
شما به فکر دلار هزار تومنی باش! مردم با رای هاتون بدبخت کردین حالا زبونتونم به اعتراض بازه! بیدار باشین جواب بدین، نه اینکه خودتون معترض شدین
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
دولت و مجلساراده و قدرت تصمیم گیری ندارند. باید برای دولت پنهان یا دولت در سایه دعا کرد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
قبل از نوشتن کامنت، وضو بگیر و 3 بار فوت کن و 1000 تا صلوات بفرست، شاید اجنه از وجودت در بیان و قرصات اثر کنن ...
ای بابا کجای کارین روحانی ذوالنور هم سر کارن
این استاد خارج فقه حوزه علمیه قم افزود: هتک حرمت یک مؤمن، به هیچ وجه زیبنده نیست
آقای استاد سئوالی که می مونه اینه که ، آیا هتک حرمت جامعه زیبنده است که صدای کسی در نمی آید؟ به عنوان نمونه کمک های معیشتی دولت با این شرط که از طریق کمیته امداد ثابت بشه شخص بدبخت و بیچاره است؟ من باب اطلاع اکثر ملت با حرف ذوالنور و نه با خود ذوالنور موافقند . جناب استاد مردم آنقدر فهیم هستند که خوب را از بد تشخیص بدهند . فقط نمی دانند چرا جدیدا حق بر باطل پیروز نمی شود؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
بیان قشنگی داری ولی یا نمی دونی قضیه چیه یا تو هم می دونی و فرافکنی می کنی
در اوضاع فعلی ایران روحانی فقط نقش کیسه بوکس رو داره و خودشم همین فیلم رو بازی می کنه! از حق و باطلم حرف نزن که این حرفا دیگه بیات شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
چون جاش عوض شده ومردم تشخیص ضعیف
نکند جناب مقتدایی فکر می کند اگر جنگ شود مردم گرسنه و خسته و بریده از چپ و راست همانند 8 سال دفاع مقدس فوج فوج داوطلبانه می روند جبهه؟!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
احسنت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
ایشالا میرن
حامد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
اون موقع هم فوج فوج جنگ نرفتند برادر مگه چند درصد از کل جمعیت ایران توی جنگ بودند مطمئن باش لان هم خیلی بیشتر از اونموقع هستند که حاضرند برند البته نه برای شما و مرغ و نون بلکه برای دینشون
علیرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
جنگ بشه من میرم فوج فوج بلاخره وطنمه
متاسفانه ما عادت كرده ايم كه بر اساس فرضهاي غلط حكم صادر كنيم، اگر به صحبتهاي آقاي ذوالنوري مراجعه كنيد مي بينيد كه وي خطاب به روحاني گفته ، اگر فرضهاي شما را ملاك عمل قرار دهيم بايد هزار بار حكم اعدام شما صادر شود" گر چه اين استنتاج هم غلط است ولي اين حرف به معناي تهديد نيست بلكه مي خواهد به آقاي روحاني بگويد فرضهاي شما غلط است.
جناب ایت الله مقتدایی چرا به بلایی که دولت سر مردم اورد نمیپردازید
مگر نه اینکه تو در کلاس امام صادق علیه سلامی درس خواندی که از گرسنه های مدینه خبر داشت
از گرسنه های کشورت خبر داری
خبر داری همسایت سیر یا نه
خبر داری جوان ها نمیتونن امیدی به آینده داشته باشن
خبر داری چند کارگاه ریز و درشت از چرخه تولید افتاده
خبر داری طلاق زیاد شده
خبر داری زنان بیوه چطور امرار معاش میکنند
یا شما هم مانند بقیه مسئولین میگید به من ربطی نداره و مسئول مرتبط باید کاری بکنه
شما حقوق تو بگیر مردم هم زندگی میکنند
ببخشید مردگی

وعلی الله نتوکل
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
علت بیشتر طلاق ها بی عفتی و بی حیایی زنان
و چشم چرانی مردان است و ربطی به دولت ندارد.
سلام کسانی هستند که درنازنعمتندمشکلی هم ندارند و خبری از مردم هم ندارند ولی بدانید که خیلی از خانواده‌های با آبرو دارند دست به تن فروشی مزنند‌ به دادآبروی مردم برسید ما نظام دوست داریم حیف از این نظام
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
«ما» ؟ حیف «ما» که گیر این ها افتادایم.
هر موقع به مصلحتشان باشد پای اسلام را وسط میکشند این اسلام واقعی نیست با رفتارتان همه را منحرف کرده اید هر کدام فکر جیبتان بوده اید به اسم اسلام به کام سیاسیون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
مردم ایران شدند مثل همون طرفداران امام حسن. پس به مصلحت یا به زور لطفا مثل امام حسن از موضع خودتون کوتاه بیاین و
. تا مردم بیشتر از بدبخت نشن
خواهش میکنم سانسور نکن
چهل ساله هیچکس و هیچ چیزسر جاش نیست
گفته صلح امام حسن از روی ناچاری بوده چون هیچکس حمایتش نکرده؟ احتمالا فکر کردید اگر شما طالبان جنگ جنگی راه بیندازید دنبالتات می دوند؟
ذو النور و ازغدی و....برای جنگ با دشمن کافی‌اند
خدا رو شکر یه صدایی از آقایون در آمد که متوجه شویم در قید حیات هستند
پس امام حسن (ع) جون خودشو نجات داد کاری به مردم نداشت؟ فکر نمی کنم اینطور بوده باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
ببخشید، اشتباهی منفی زدم
شما دخترتون استاد دانشگاه بهشتیه؟ دامادتون هم استاد دانشگاه شریف؟
دعوا سر قدرت نه خدمت به ملت هر جناحی یا هرشخصی که با حقه سر قدرت میاد اخرش ملت می مانند زیر پا
کاری نکنید ناچاری سراغمان بیاید و زهری مجدد بخوریم
ميدنونى جرا اين حرف درست نيست و بى حرمتى يك مؤمن است زيرا بايد ٧ سال قبل اعدام ميشد الان فايده نداره مليونها ايرانى بدبخت واز خط فقر بائينتر وشماها دم از حرمت ودين ميزنيد واقعا شرم اور است كه عمامه حضرت محمد بر سر ميزاريد ومردم از دستتان عاصى شدند خدا ميفرمايد (به محمد)ماتورا بعنوان رحمت براى بشريت فرستاديم انوقت امثال شما خودشان را به محمد تشبيه ميكنند اما نقمتى براى مردم شدند
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
احسنت خدا پدر و مادر تو بیامرزه
دیگر دشمنان خارجی برای ملت مفهومی ندارد دشمنان ملت رانتخواران در قدرت و فاسدان متظاهر به دین و عدالت هستند که امثال خاوری و پورمختار و مدیر بانک سرمایه و ... داعیه مبارزه با فساد را داشتند البته اینها تعداد قلیلی هستند که رونمایی شده ولی چپاولگران مملکت از داروی قاچاق به عراق گرفته تا واردکنندگان انحصاری لوازم از عمان و مونتاژ و فروش به جندین برابر قیمت با تحریم لوازم خانگی و خودرو و .... ملت میدانند دشمنانشان داخلی و همین رانتخواران انحصارگر و محتکر هستند.
به مراجع وعلمای قم بگید برید؟ تو مردم ببینید مردم در مورد شما چی فکر میکنند
پس از قبول صلح از جانب حضرت ، یک سپاهی افراطی به قصد ترور با دشنه زخمی به ران ایشان می زند و فریاد می زند یا مذلل المومنین...ای ذلیل کننده مومنان... طبری/
بخدا هیچکس به فکر مردم نیست
اقای ذوالنور
برخورد مناسبی نکردید.
والسلام
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
خیلی هم مناسب بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
شما بفرمایید برخورد مناسب با غربزدگان چیست؟
خوب پس گوش دارندولی برخی چیزهامصلحت نیست شنیده بشه برخی چیزهامصلحته شنیده بشه وجواب وهم داده بشه
باشه اشکالی نداره هیچ کدوم ازمردم مومن نیستن که بهشون بی شناسنامه ولبووفروش وحواله به جهنم داده شدند
نظرات بینندگان خیلی جالبه، تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل.
قضاوت کار ساده ای نیست. اینکه چند درصد مشکلات ایران دست دولت است .
ای کاش امروز جناب رییسی، رییس دولت بودند اونوقت کاسه کوزه ها سر کی میشکست ؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
اگه رئیسی رئیس شده بود دلار شده بود 5 هزار و همه فتنه گران و ارازل و اوباش کف خیابون فتنه می کردن.
آیا در اسلام دروغ حرام هست یا نه؟ همین آقای روحانی و دولتش شب و روز مردم بدبخت را به سرمایه گذاری در بورس و سهام دعوت کردند و حالا پول مردم بیچاره را سوخت کرده اند آیا مردم بیچاره مومن نیستند که با دروغ اینطور سرمایه اندک شان نابود شود و جلوی سر و همسر و اشنا و غریبه خوار و ذلیل و بی حرمت شوند؟ چه شد هر روز تبلیغ بورس و ... چرا حالا که مردم در اثر خرید سهام و سرمایه گذاری در بورس به خاک سیاه نشسته اند همه ساکت شده اید.آقای روحانی ما به شما رای ندادیم که اینطور سرمایه ما را نابود کنی و جلوی زن و بچه هام خوار و خفیف بشوم تو رییس جمهور این کشوری من روی حرفت حساب کردم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
آخ که حرف دل ماست ه
حاج آقا یک بار تشریف بردین توی صف نونوایی که بدونین نون هم داره کمیاب میشه؟ یک بار رفتین دنبال انسولین برای عزیزتون که بدونین انسولین که برای بیمار دیابتی مثل اکسیژن هواست گیر نمیاد؟ یک بار توی نوبت بستری بیمارستان عزیزتون رو از دست دادین که بفهمید تخت خالی برای بستری نیست؟ 42 سال مردم همه جوره مایه گذاشتن، اما در مقابل آقایون جز کاهش وحشتناک ارزش پول ملی و لفاظی و انداختن تقصیر گردن این و اون و دعوت به صبر و وحدت و جنگی نشون دادن همیشگی فضای جامعه، چه هنری به خرج دادن؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
زمان رضاشاه کشور ما به قول شما تحت سلطه غرب و
دشمنان اسلام بود اما اگر وضعیت رفاه مردم و عزت ایرانیان و توسعه کشور رو درآنزمان با زمان حال مقایسه کنید خواهید فهمید که بهترین استراتژی برای کشور ما همان صلح
است. پس خواهشا بیشتر از این به اسم اسلام به کشور خیانت نکنید
تهرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
درود به شرفت حرف دل مردمو زدی
اصلاً چرا ماباید همیشه در حال جنگ باشیم که بعد که اوضاع دیگه خیلی خراب شد، دنبال بهانه برای صلح بگردیم؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
حرف شما درست است.خوب که کشور ومردم از پا در بیا یند.انگاه هنگام نوشیدن زهر میشود
لازم است کمی با دنیا از در دوستی در آیین دشمنی تا کی مردم توان ندارندهیچ دوستی در دنیا نداریم لج بازی با دنیا تا کی روحانی راست می گوید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
ساکت شید بابا شما ها ۷سال مداکره کردید دیدیم
چرا خسته اید پس؟
۷سال کافی نبود؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
تسلیم قهرمانانه
اقای مقتدایی جات گرمه شما و افراد شما با این که خود فاضل هستید از زندگی طلاب و فضلای حوزه و حتی مردم عادی هم خبر ندارد این حرف اقای ذوالنور حرف کف خیابان را گفت نه چیزه دیگه شاید بتوان گفت اقای ذو النور تمام حرف مردم را در یک جمله گفت چرا شما ناراحتی ؟؟!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
اشتباهی مثبت دادم
یک مفسد اقتصادی حکمش اعدام اَست حکم دولت بی تدبیر ونااامید که 7سال مردم رادر انتطار امریکاا گذاشته وبیچاره کرده چیه؟؟؟؟؟
والا مردم دیگه بریده اند و طاقت بگو مگوی آقایان را ندا رند .نمیتوانیدمملکت را اداره کنید.بسمه الله برویددنبال کارتان.هر چند دیر شده .ایران شده ویرانه.
بزرگان و علمای قم در مقابل اینهمه ظلم به مردم و مشکلات فراوان ناشی از بی تدبیری برای مردم چه کرده اند.یکی هم که از مردم دفاع میکند به او اشکال میگیرند .چه علمی و چه بزرگی
جالبه چقدر از خودشان متچکرند بزرگان و علما !!! یک خشت برای آبادانی این مملکت جابجا کرده اید
ما که مردم مظلوم نای داد زدن هم نداریم انقلاب و عده ای قلیل بردن واسه خودشون.. راه امام این نبود..... خون این همه شهید رو دارین پایمال میکنید.. استیضاح کم رئیس جمهوره باید عزل شود. بی تدبیری داده میزنه
پاسخ ها
محمد.
| Japan |
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
حقیقتش دیگر اعتقادی به اندیشه اینها اصلا ندارم.
فکر می کنم همش در دروغ زندگی کردم.
منتظرم ببینم خدایی هست یا نه؟
که به داد مستضعفان برسد.
البته او هم گفته در قرآن، درسرنوشت شما دخالتی ندارم
بیکاری،گرانی،فقر،دزدی ها و غارت بیت المال توسط دولتی ها و... اینا بالاتر از هر حتک حرمتی به مردم نیست؟!
گرسنه خابیدن و ازدواج نکردن.خونه نداشتن و ارزو شدن همه خواسته هات زیبنده است.
اقای مقتدایی کی گفته روحانی مومنه ؟
بدعت بدی در این کشور گذاشته شده ،از بازرگان تا ....روحانی هرکس مصدر کاریدر دولت ویا مجلس ویا در بدنه نظام در رده ورسته های مختلف مشغول خدمت شده اولش عزیز واخرش با اتهامات مختلفی نظیر لیبرال ،انحرافی ،سازشکار،بی بصیرت ،هالو وساده لوح .دارای زاویه با حلقه قدرت وچه وچه ....خوار وزبون ذلیل شده ،روحانی اخرین نفر نخواهد شد بازهم این شتر را دم در خیلی ها خواهند خواباند در اینده
اقای ذوالنور از ملت ایران دفاع میکنن...و نماینده مردم ایران هستن و این یه موضوع ملی میباشد...
چرا حرف بی منطق میزنید، مردم انقلاب کردند از آمریکا که براندازی نکردند، الان هم نمایندگان حق حرف ناجور ندارند، مگه روحانی را ترامپ آورده، شورای نگهبان، رای مردم، تنفیذ رهبری، رئیس‌جمهور کرده ایشان را نماینده قم حالش خوب نیست
اینکه خودرا با امام حسن مقایسه میکنید پناه بر خدا عرض خود می برید وای بر شما
عجب !!!! صلح امام حسن با معاویه به خاطر مصالح مردم نبود !!!!! با این نظرات یعنی ائمه معصومین هم به مصالح مردم توجه نمی کردند و براشون مهم نبوده . اینها می خوان ابروی طرف رو درست کنند چشماش رو کور می کنند
متاسفانه هر کس طبل دستش افتاد طبل زد...امام حسن از خلافت کناره گیری کرد با اینکه عده ای بی شماری از اهل کوفه مخالف او بودند..لشکریان و فرماندهان سابق امام علی من جمله شمر بن ذی الجوشن ..واعتراض خود را پیش امام حسین بردند ..و دلیل ان خطاب معروف اهل کوفه به صلح و بیعت امام با معاویه که اورا مذل المؤمنين خطاب كردند..پس مومنانی بزعمشان بودند که امام با صلح خود انها را خار وذلیل کرد.صلح امام از ناچاری و نداشتن جنگجو بزرگترین تفسیر اشتباه از تاریخ است.
آقا شما هتک حرمت به رییس جمهور رو زیبنده نمی دانید ولی توهین به ملت ایران و مردم با این همه دروغ و گرانی و بدبختی از سوی رییس جمهور و دولت بیعرضه رو زیبنده میدانید
دوران یکی به نعل زدن و یکی به میخ زدن تموم نشده؟
الحمدالله بزرگان قم زنده اند من فکر میکردم توقم بزرگان همه به خواب ابدی رفتن.راستی حالاکه بیدارشدید بی زحمت یه سری هم به بازار گوشت ومرغ بزنید تشریف ببرید روغن حلبی ۱۸۰تومن بخرید ابدونید با ملت چیکارکردید
مشکل ما اینجاست که همش دنبال این هستیم که ۱۴۰۰ سال پیش چکار کردند ، چکار نکردند یا چی گفتند و چی نگفتند. بابا مگه ما خودمون عقل و تدبیر نداریم که ببینیم صلاح و مصلحت ملت و کشور چیست. انگار فراموش کردیم که تو قرن ۲۱ داریم زندگی میکنیم مشکل ما اینه که نمیخواهیم به روز باشیم و خودمان فکر و تدبیر کنیم ، هی میگیم ۱۴ قرن پیش چه شده و چکار کردند. کی میخواهیم بفهمیم که خودمان دارای عقل و فکر بهتر هستیم و میتونیم مسایل روز را تحلیل کنیم ....
مومن؟
بحث حق یا ناحق نمیکنم فقط متاسفم برای مملکتم که جواب هرکسی را با اعدام میدیم یعنی انقدر جون آدمها ناچیز وبی ارزشه آقای محترم
یا خدا
ما هم الان بعد 40 سال جنگ با دنیا امام حسن را میخواهیم. روش امام حسن را.
پروردگارا. دولت امریکا و سردمداران زورگو و قلدر که با قلدری از برجام خارج و با قلدری خون بچه های یمن را می ریزد نابود کن ..امین...تحریم اسیب جدی دارد و می دانم بعضی از دوستان به خاطر فشار اقتصادی قبول نمی کنند که تحریم فوایدی هم دارد اگر تحریم موشکی نبودی اگر تحریم بنزین نمی شد و اگر تحریم دارو نمی شد الان در این بخشها وابستگی بود البته دارو هنوز ما ۹۴درصد نیاز را تولید و در بعضی داروها وابسته هستیم ولی انهم رفع میشه پس فوایدی هم خواهد داشت
والا از وقتی این آقا شده رئیس جمهور همه جوره ایرانو با خاک یکی کرده، تا چند وقت پیش تو خاور میانه کسی جز ما حق نفس کشیدنم نداشت، الان کشکهایی مثل بحرین امارات به خودشون جرات میدن اسرائیلو بیارن تو منطقه ما، از لحاظ اقتصادی که دیگه نگم، از لحاظ ورزش، تولید داخل، نفت و گاز، همه چیو له کرد این مرد خندان
سلام و درود بر خوانندگان محترم
حاج اقا مقتدایی لطفا تشریف ببرید بیرون از پناهگاهتون وجای گرم ونرمتون و ببینید وضع اسفبار مردمی که یه زمان اقا بودند سلطان بودند سرور بودند پادشاهی میکردن و تاکید میکنم که با مقایسه با این زمان اکثریت مردم مسلمان واقعی بودند ولی افسوس شما چه کردید با این دین و مردم .چون به ریس جمهور که روحانی هست توهین شده ومیترسید این باب بشه لطفا بیاییدتو مردم ببینید مردم درباره شما چی میگن یا اگه هنوزاحساس میکند که مردم با شما هستند پس قضییه صلح را به رفراندم بذارید
سیاست های اشتباه در کل سیستم و دشمنی با کل دنیا و نشان دادن چهره جنگ طلب و خشن از دین چیزی بجز دلزدگی و فاصله گرفتن از اعتقادات مردم ندارد و نتیجه آن دامن کل جامعه ما را خواهد گرفت.
از علمای اسلام بپرسید هتک حرمت خلیفه مسلمین توسط سیدالشهدا رو تائید میکنید ؟؟
آقای روحانی هرچی اشتباه کرده ولی این یک مورد رو درست اومد اما اونا که منافعشان تو بدبختی مردمه مخالفت می کنند.
سواره چه داندحال پیاده رو،،تاالان نون خشک خوردی،کرایه خونت عقب افتاده،اصلارفتی بازار،
زنده باد ذوالنور ،واینکه دروغگو که مومن نمیشه
سلام، حاج آقا توجه بفرمایید:
امام در عصر عاشورا در پاسخ به شاه که روحانیون را مفت‌خور خواند، فرمودند: من شما را نصیحت می‌کنم. اینکه آیت‌الله بروجردی از دنیا می‌رود ۶۰۰ هزار تومان بدهی دارد ایشان مفت‌خور است؟
حالا شما بفرمایید کی کجاست؟
من التوفیق
درود
فقط این را می دانم ک فقر وارد خانه ایی شود از در دیکر همه چیز بیرون می رود
همانند دین ایمان ....
انوقت ترامپ مسخره میکنن ببینید توی امریکا که شما عدالت اونجا رو قبول ندارید چه ملت درگیر انتخاباتن. اونوقت شما اینجا نشستید خود وملت روگول میزنید همش دم از عدالت واسلام میزنید ولی جامعه خسته است
مردم تو ایران چ از کرونا وچ از گشنگی دارن میمیرن مرغ کیلوی ۳۰ تومان گوشت کیلویی ۱۲۰ تومان برنج ۱۰ کیلویی هندی ۸۰ بود شد ۲۲۰ تومان ایت للها تقوای ونماینده قم بفکر چی هستنند بابا مردم چ میمیرن از بیماریهای مختلف چه نبود جای درمان چ نبود دارو میگن داروها را به عراق فرستادند بعد اینها بفکر چی هستند مردم با نبود پول برای خرید ازوقه ودارو دارن میمیرن اینها بفکر پست ومقامهای خودشونن
با سلام اولاامام حسن ع طالب صلح نبودومعاویه طالب صلح بود چون تمام شروط امام را پذیرفت حتی ب خلافت نرسیدن پسرش را اما درباره این دولت وامریکا این دولت طالب صلح بود وامریکا نه!چون آمریکا شرایط مارا قبول نداشت البته اوظاهرا خودش را طالب صلح نشان مداد او فقط تسلیم بی چون و چرای مارا نخواهد چون جوانان از جان گذشته مانند جوانان مارا ندارد
جناب روحانی واطرافیون وجنابان بزرگ درقم که کاخ نشینند از مردم چه خبر دارند ازسفره های مردم اینها همه حرفه میخوان ذهن مردم رودرگیر کنن بگن ما هم دموکراسی داریم. نه بابا یه ادم عادی حرف بزنه جایی میره عرب نی بندازه بله این درسته
حتما ایشون مشکلی در زندگی و معیشت ندارن که آقای دکتر روحانی را با این همه مسائل و دروغ گفتن ها باز هم ایشون را مومن ميدونند.
اقا ما میخواهیم پیرو امام حسن باشیم مشکلی دارید.
جنگ هم بشه خودشون وخانوادشون که برو نیستند دوباره یه آهنگران درست میکنند و دانش آموزآن را می فرستند جلوی تیر وترکش تا انشاالله اون دنیا حوری یگیرن
برداران حق همه ي ماست اين وضعيت بد معيشت وقتي بدون شناخت راي ميدين بهتر از اين نميشه
متاسفانه بزرگان حوزه علمیه قم خوابند
حرف اقای ذوالنور حرف خیلیها است
بزر گان حوزه شما چرابامنطق خودتان جلوی این همه دزدی را نمی گیرید
ایا حوزه فقط درس خارج خواندن است
هر چی هم باشه رئیس جمهور مملکته.احترامش رو باید حفظ کرد.جناب ذالنوری غلط بیجا کرده میگه اعدام.اگر قرار کسی اعدام بشه اول خودشه.اینا فقط دارن سم پاشی میکنن. ذالنوری فک کرده مملکت ارث باباشه. تازه میگه رهبر باید حکم اعدامش و بده.... تو جرات کردی به رهبری دستور میدی..... تو خودت کی هستی
توجه توجه توجه

راست مگی آقای روحانی فرمایش امام علی دشمن هر شخص جهل و نادانی اوست چهل سال دشمنی کردید با دنیا آخرش چشیده لطفا رهایش کنید
با سلام آقای مقتدایی از بزرگان قم نیست از بزرگان منتسب به دولته روحانیه

اگر بزرگ بود مثل مراجع بزرگوار قطعاً اینجور نمیگفت بلکه حرف حق مردم را می‌گفت
آقای مقتدایی مراقب امتحان و آزمایش باش واگر یک نفر هم حرف ملت را میزنه برای خود نشان دادن ایشان را خراب نکن
واقعا تعجبه
اینهمه روحانی به کشور گند زد و داره میزنه و ۸۰ میلیون آدم رو بدبخت کرده کسی اعتراضی نمیکنه
اما یکی که حرف دل مردم رو زده اینهمه بهش اعتراض میشه
در چهل سال گذشتە پیروی از همین بزرگان اجازە ندادە یک روز آب خوش از گلوی مردم فقیر پایین برە، جنگ، آوارگی، ویرانی،تحریم پشت تحریم،فساد، تبعیض، اختلاس، فقر، خشک‌سالی، آلودگی هوا،... چه میدانم هرچه بلا و مصیبت بوده نصیب مردم ایران کرده. این بزرگان می‌خواهند مردم را به کجا برسانند که نرسانده‌اند
باعث تعحبه.. آقای مقتدایی میگه آبروی مؤمن..
آقای مقتدایی مگه روحانی مؤمنه؟؟؟
یا اینکه معنای مؤمن تواین دورو زمونه عوض شده وما نمیدونیم؟؟؟ عجببببببب
هرکی رو بخواین مؤمن میکنید وهرکی رو نه کافر...
خدایی به غیراز کشورهای به اصطلاح اسلامی،،توکدام کشورها جنگ هست،،واقعا متاسفیم
همه سرکارهستیم صندوق ارزملت وپس اندازهای پولی این ملت دست کیه
چون هم لباسی شماست و آخونده می ترسید حاج آقا
مردم می گن چرای علمای قم در مورد تحریف سیره اهل بیت توسط رئیس جمهور واکنش نشان نمی دن
اون وقت جناب مقتدایی ، از آقای ذوالنور گله می کنند!
احترام رئیس جمهور لازم هست به شرطی که ایشون ادب را نسبت به رهبری رعایت کنند
رهبری وقتی می فرمایند مذاکره با امریکا به معنی ورود صلح نیست و بلکه توسعه نفوذ شیطانی امریکاست
برجام اینو ثابت کرد کودتا بر علیه مصدق اینو ثابت کرده
اسناد لانه جاسوسی اینو ثابت کرده
امریکا جز نوکری بی قید و شرط نمی پذیره
یا باید برده یزید باشیم یا باید حسین وار مقاومت بکنیم
اون وقت آقای روحانی تا چشمش به بایدن خورد دوباره با این بی صفتان که همگی کشتن سردار سلیمانی رو تایید کردن صحبت از مذاکره می کنه اون هم در قالب برجام منطقه ای یعنی سعودیها هم در امور مربوط به ما دخالت کنند
یعنی خلاف فرمایش صریح رهبری حرف زدن.
در این حالت دیگه آقای رئیس جمهور نباید توقع احترام داشته بشن
رئیس جمهور کارگزار هست یعنی به جای نظریه پردازی باید تا مو تنن در قالب قوانین کشور مشکلات مردم رو حل کنن نه این که 10 بیان بعد 2 برن و حتی با وزرا از پس حجاب و پروتکل صحبت کنن اگر براشون مقدور نیست از اول وارد نمی شدن
این کشور کار جهادی می خواد با تنبلی و چشم به همسایه داشتن به جایی نمی رسیم بیش از صد ساله با این سبک به جایی نرسیدیم
اگر هم موفقیتی بوده با جوانان کاردان و انقلابی و جهادی بوده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
مردم شما هارو خوب میشناسند
بابا چرا با این کشور و اون کشور دشمن باشیم و مرگ بفرستیم چرا مثل اون کشورها نباشیم که همیشه در صلح و آرامش هستن و حتی ارتش هم ندارن و بهترین زندگی رو دارن بخاطر همینه همه نسبت به دین بدبین شدن دیگه
ماها درس اخلاق را روحانیون یاد گرفتیم به کسی تهمت توهین اهانت نکنیم هرچه بگندد نمکش میزنن وای به روزی که بگندد نمک. حداقل از ریس جامعع روحانیت تشکر میشود واکنش نشان دادن.
همتون سرکارید بگردید سرنخ اصلی پیداکنید
من فقط برام سئواله که این علممممممای عظام دقیقا مثل هنننننننرمندان اصلاحاتی ،مطربهای معلوم الحال و و و در زمان دولت قبل که الحق و الانصاف تا ثانیه آخر هم کار کرد و الان که مقایسه میکنیم حتی خاک کف کفش احمدی نژاد و وزراش هم حساب نمیشن! اون موقع چرا اینقدر منطقی و انسانی صحبت نمیکردن و عمل نمیکردن! و الان دقیقا کجا هستن!!!؟ اگر به بدبختی و فلاکت و کارنابلدی و کشورفروشی و....‌اینها باشه که آغای فریدون با فاصله معنا دار از همه دولتها جلوتره!!! الان اون علمای
ببخشید تا کی بلید سکوت کرد و حرف دل مردم رو نزد. اون لیبرال ها و آمریکایی ها که از ریز و درشت مملکت ما خبر دارن. پس این صلاح مملکت چیه که نباید حرف زد. سکوت کافی است
صلح امام نتیجه دنیاطلبی خواص و بی بصیرتی مردم بود
عرضچندماه برنج ۷۰هزاری شده ۲۸۰هزارو...هرازنمونه دیگه شماهی میگیدتورم۲۰درصدتورم الان بای ۵۰۰درصدهست
جای امام حسن جای امام حسین چند وقت دیگه هم جای امام زمان حرف میزنندیه مشت بی خبر از مردم بی درد خدا از دست شما مارا نجات ده
پس بزحمت مثل صلح امام حسن شماهم باسراییل صلح کنید
آقا ما یه اشتباهی کردیم به یه آدم با یدونه کلید رای دادیم بااینکه اصلا از این مجلس مثلا انقلابی خوشم نمیاد ولی یکار درست هم که بکنن همین استیضاحه ببینیم شجاعتش رو دارن تا تهش برن !!
حداقلش آینه این همه توهین و ریشخند و مسخره کردن مردم توسط آقای رییس جمهور که چه می‌دونم مردم پیتت هارو ! میارن با پلاستیک بنزین میبرن! خنده که ما خوبیم ! علی برکت الله های خوشگلی که میگفتند بدتر از همه تبریک های خوشگلشون جبران بشه

مشکلی که دیگه حل نمیشه آنقدر اوضاع بهم ریخته ولی حداقلش اینه که دیگه بیشتر از این توهین نشنویم
علما قبل انقلاب روزی ۱۰۰تا فتوی می دادن چون مردم مشکل داشتن
چی شده ۴۲ سال هیچ اعتراضی ندارید
تابناک محترم هرچی به نفع خط سیاسی آن هست تایید می‌کنی نظرات دیگران رو گلچین می‌کنی ما میفهمیم
وضعیت موجود مملکت حاصل افکار منجمد ذوالنور و همفکران اونه
نتیجه همگرایی و همفکری مجلس انقلابی شنیده شدن شکستن استخوانهای مردمه روحانی چکاره و کیلو چنده بابا همه اینو می دونن
ذوالنورچاله میدانی صحبت کرده شایددراین مجلس انتصابی طرفداران این منطق کم نباشند.
واقعیتی که باید گفته شود وکسی حاضر به گفتنش نیست که چه کسی بانی تمام این بدبختی هاست؟
یه نفر هم پیدا میشه حق صحبت میکنه بهش میگن خاموش .
آیا آقای مقتدایی رئیس جمهور را مومن میدانند؟!!!!!
پس روحانی رو کی باید از برق بکشه؟
کسانی که با رای حداقلی وارد مجلس شده اند حق ندارند رییس جمهور کشور را مورد اهانت قرار داده و سخنگوی اکثریت مردم باشند. افراطیون اختلاف انگیز بهتر است از مجلس اخراج شوند
به نظر اقای مقتدایی حسن روحانی یه موءمنه
سلام،مقایسه با زمان امام حسن ع غلط است.
سیر از گرسنه خبر ندارن و سواره از پیاده
سلام خدایا این قربانی را از ما قبول بفرما..
علمای قم و مراجع معظم تقلید نظری درباره صحبتهای روحانی ندارند
ایشون گفتن مومن اگر پیدا کردی سلام ما را هم برسان
حضرات در خصوص صحبت هایی که در مورد صلح امام حسن ع شد نظری نداشتند و الان صاحب نظر شدند
اقا اگه جمع کردن پولهاتون تموم شد برید صلح کنید.پدر همه دراومده
آقای مقتدایی روحانی به مردم ظلم کرده صدایی از شما بلند نشد
سلام به زبان ساده هر تفس احری کج در کشور و خطا ی نفس است
برید ببینید اینها کجا زندگی میکنن و خودشون و اهلو عیال چه دفتر دستکی دارن
سلام خو مالک خدای ولی تو دانشمدی ..
چطور احازه دادی مولکل خطا کنه..
بر گرد به روحانی ..
جالبه برام خودش میگه هتک حرمت مومن آیا روحانی یک مومنه واقعیه؟
کدام مومن ؟
دمت گرم آقای ذوالنور
احتراما حضرات تشریف ببرند یکسر بین ملت ببینند فقر باملت چکار کرده
سلام خدایا این قربانی از ما بپزیر ....نفس اماره شیطان است .
حالا فهمیدیم مومن کیه
!!!!!!!!!!!!!!!!!
مگر نمیگی اسلام دین صلح ودوستی رفعت است. پس چرا نارحتی هستید با آمریکا واسرائیل صلح کنید
قبلاآقایون میفرمودندصلح امام حسن بخاطرمصلحت بوداکنون میگن بخاطراجباربوده پس چرا امام حسین صلح نکرد؟اگه راست میگیدسطح زندگیتونوبافقراعوض کنیدبعدش بگیدصلح ممنوعه.
به وضع مردم هم واکنش نشون بدهید
تحریم دستاویزی شده برای بی خردی مسئولین کشور
اصلا شماره ریس جمهور را مومن خطاب میکنید پس مردم کافر هستند
معلوم نیست
مومن!! ؟واقعا
ازگرسنگی بمیریم دست دوستی بسوی امریکا دراز نمیکنیم فقط هرچه اقا بفرمایند
یعنی هنوز یه عده زیادی هستند که مشکلات گردنه دولت میندازن. متاسفم
کدام مومن
دعوا سر مذاکرس داداش
کدام مشکل کشور با تحریم ارتباط دارد؟اختلاس؟بی فکری؟نا بلدی در اداره امور ؟کوتاه آمدن در برابر فاسد؟
تحریم دستاویزی شده برای بی خردی مسئولین است...
از قدیم همه اقایان پافشاری میکردن آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند
مومن آدم های زحمتکش شرمنده پیش خانواده اند
تقصیر همین مردم
از بچگی همه جنگ و خون، خشونت، و مرگ.....

طعم صلح را نچشیدیم....
آقای مقتدایی شما میگید که هتک حرمت مومن زیبنده نیست

توجه کردید گفتید مومن
هر چیزی که به نفعتون نیست به ضرر مردمه
مردم عصبانی اندودنبال نان که گیر نمی اید اونا راعصبانی تر نکنید
مگه اون حرمت 80میلیون ملت رو نگه داشته
والا دیگه بسه با دنیا جنگیدن
چی شده که اینهمه سال اینهمه مصیبت بر این مردم وارد شده
چرا نزدیک به شش ماه هست مجلس انقلابی رفته سر کار کاری برای مردم که نکرده هیچ با دولت هم همکاری نداشته فقط رفته سر کار که فقط محاکمه روحانی کنه ایراد روحانی گرفتن که نشد کار ؟
رئیس جمهور باید طعم گرسنگی ، فقیر بودن ، و..... را چشیده باشد
اخه کسی نیست به این اقای ذوالنور بگه که عزیز من ایستادن درمقابل ابرجنایتکاری مثل امریکا مساعل ومشکلاتی دارد دیگه نه؟
این حرفها سرگرمییه!! خودشون میدونن !!
همهمون سرکاریم
آفرین تابناک...... در مقابل ذوالنور بنای رقابت داری !
اینها جنگ زرگری است
واسه یک بارم شده خودمون بریم تاریخ بخونیم تا هر حرفی رو باور نکنیم
خب سکان قوه مجریه روبدیم دست آقای ذوالنور وضعیت روسروسامان بده خیلی ادعاش میشه
باسلام جناب آقای مقتدایی مردم بدحال هستند از یکسو تحریم از یکسو تحقیر از یکسو وضعیت بد اقتصادی از یکسو کرونا و مسایل دیگر چه باید بکنند دردشان را به کی بگن پس حق دارنداینطور برخوردکنند بیایید ما را لااقل زنده بگور کنید تا راحت شویم
اونکه میگه صلح نه.. باید با وحدت و همبستگی جلوی دشمن ایستاد....
اون عزیزی که گفتی امام حسن هم باید کار امام حسین رو میکرد می خاستم پاسخت رو بدم سایت هنگ میکرد امام حسین برای امر به معروف و نهی از منکر رفت و به خاطر جفای مردم کوفه ایشان و اهل بیتشون کشته و اسیر شدن امام حسن مصلحت ملتشو در صلح دید تا یک ملت به خاک و خون کشیده نشه
باسلام
همه این مشکلات کشور مربوط به آقای روحانی نیست بلکه مربوط به تعدادی انگشت شمار تندرو در کشور که منافع شخصی آنها با مذاکر وصلح در خطر است
سلام
هتک حرمت مومن جایز نیست به تعبیر جنابتان ریس جمهور مومن هستن نکته عالی فرمودید خدا خیرتان بدهد هموطنان حرمت مومن واجب است اقای روحانی پشتیبان شما هستیم !
بنده خدا امام حسن..
مصلحت نظام یا مردم
سلام
بهاران خجسته باد
بر این بند بندگی
بهاران خجسته باد.
نظرم دادم کاش میفرستادید
بد انتخاب کردید
کسی ک با جان و مال مردم بازی میکنه مسلمان نیست
با احترام حاج اقای فرهیخته وبسیار مدبر بنده وهمسرم دراین خصوص جناب دکتر روحانی موافق فرمایش حضرتعالی جنای مقتدایی هستیم بنده وهمسرم براین عقیده هستیم جناب دکتر روحانی اشتباهاتی مرتک شدندند وبنده درچندین مقوله شاهد بودم دال براینکه جناب ذالنور نمی شود حکم اعدام درفضای مجازی صادر کنند متاسفانه بعضی ها ابروبر کشورمان در فضای مجازی میشوندوکورکورانه قضاوت میکنند
مصلحت یعنی به خیر جامع در شرایط فعلی جنگ نشود
سلام
امام حسن فرمود اگه ده نفر یارداشتم قیام میکردم
همش جنگ زرگری راه انداختن این هم یه سیاست دولت هستش
کسیکه خوابه بیدارکردنش آسانتراست آن کسی است که خودش را درخواب زده وبدانید
من با اینکه فقط روحانی مقصر هست مخالفم.
سلام.چه راحت حکم به اعدام دیگران میدید
خدا ب داد مون برسه
دوستانی که به دولت حمله میکنند ، ماشالله فقط حافظه هفت ساله شان خوب کار میکنه
شما را بخدا بداد مردم برسید
معلوم شد چه کسانی با روحانی هستند
اقایون دعوای زرگری تان کناربگذارید به دا دملت برسید
از کدام همدلی حرف می‌زنید وقتی شما سیرید و ما گرسنه؟
سلام ما ملت زجر کشیدیم..
سردار سلیمانی حق میگفت‌..
حالا از تو نمیگزم اقای روخانی
شما ها مملکت را به نابودی کشوندین
چرانظرمردم فقط مهم نیست هرجناحی حرفی میزنه طرف پسرهاشون ودخترهاشون دارن توامریکاکیف میکنندبعدمیگن امریکادشمن پول هاشون توبانک های امریکاست من میگم ایناکه مدرکشون،پول هاشون،بچه هاشون اونجاست حق نظربرای ملت ندارند....
دمت گرم ذوالنور
بهتر نیست ، به جای حرف وحدیث و... به فکر چاره باشید ، دست روی دست گذاشتید و همدیگر را تخریب می کنید که اوضاع روز به روز بدتر شود ، یک نفر یک حرفی زده و هزاران نفر هم تفسیرش می کنند که چه شود ، ما زمان نداریم به فکر چاره باشید ، از رهبرکمک بگیرید ، اونایی که ما را تحریم کردند به این رفتارمان می خندند
حواسمون باشه بعد از فتنه ۸۸ حالا نوبت فتنه ۹۹ رسیده
اونقدر دارن فشار میارن که مردم صبرشون تموم شه
روحانی جان چکش کم داری بگو بیاریم خدمتت
برگردیم به ۹۲ و حل شدن مشکلات در ۱۰۰ روز
اقای مقتدایی گفتین زیبنده اسلام ،افسوس میخورم امثال شما دم از خدا و پیر میزنید بخدا باید به حال این مردم خون گریه کرد امام حسین در جامعه اسلامی که مسیر انحراف رو گرفتن قیام کرد اون زمان هم بزرگان امثال شما در مقابل امام حسین ماندند هدف امام حسین ادای امر به معروف و نهی از منکر ولی شما ها چی فقط به فکر گرفتن خمس و زکات دهنتان رو با پول و سکه پر میکنن امثال شما مردم رو از قران و دین راندن گناه امثال شما هزارلن برابر شمر هست شمر با شهادت امام حسین اسلام رو زنده کرد ولی شما ۸۰ میلیون رو از اسلام راندین بیچاره رهبر عزیز که تک و تنها در بین مشتی گرگ تک و تنها ایستاده
حاج اقای عزیزحناب اقای نقتدایی لطف کنیدهروقت مردم بامشکل مواجه شدن مثل گرانی باعصبانیت اعتراض کنیدچراهمه مراجع درمقابل این فاجعه بزرگ گرانی که کشیدن زنان به فسادوجوانان به دزدی ومشکلات مسکن وگرانی خوارباروغیره چیزی نمی گیدشمابایدپیشگام مردم باشید.
اونجایی که باید دخالت کنن آقایون علما نمیکنن!مثل بانکهای ربوی، سیاسیون کثیف دولت و ... حالا هم به حمایت از روحانی بلند شده ....
رئیس جمهوری که توان کشورداری ندارد به «مصلحت» است که عزل شود. ولی متاسفانه «ناچاریم» تحمل کنیم.
به نظر آیت اله مقتدایی احترام می گزارم از اینکه به نماینه قم هم تذکر دادن سپاس گزارم .ولی امام حسن (ع) اگر می خواست جنگ بکند در کمترین زمان ممکن افراد زیادی دور ایشان جمع می شدند ولی چون می دانست دشمن خیلی قوی وستمگر است بنا به مصلحت صلح را انتخاب کردند.و شهامت و شجاعت ایشان تا هزاران سال مورد تقدیر اندیشمندان خواهد بود.
دوستان .روحانی درست میگه باید صلح کرد.ما نیازی به کشور گشایی نداریم که الان تو چند تا کشور داریم هزینه میکنیم.وقتی مردم تو بدبهتی دارن زندگی میکنن چه نیازی هست که تو خاورمیانه هلال شیعه درست کنیم.این همه کشور که بدون هیچ صنعت و معدن ونفتی که دارن با خوبی زندگی می کنن چه مشکلی براشون پیش اومده
خدا خدا خدا
هیس نمایندگان فریاد نمی زنند!
با سلام... اقایان مراجع عظام و.... شما در برابر بی کفایتی اقتصادی دولت چه کردید؟ علی برکت ا....
سلام برمردم شما اساتید فم بهتره حرف نزنید در مورد جامعه ساکت هستید اما برای خودتون زود اعتراض میکنید
آقای مقتدای ذولنور حرف مردم رازده ازجیب مردم خبرداری مگرروحانی کیه که حرمتش بشکنه هشتادمیلیون جمعیت رامسخره خودش کرده روحانی بایدپای منبربشینه نه اینکه بیادصلح کنه چراازروحانی طرفداری میکنی مردم ازدست روحانی جونشون به لب رسیده
نظر ناشناس 15:33 کاملا درست هست اگر امام حسن نیرو نداشت امام حسین هم نداشت مشکل مملکت اینه که میخوان با نظرات فقهی و روایات 1400 سال پیش تصمیم گیری کنند که کاملا اشتباه هست روایاتی که هر که یه تفسیری داره ازش
احتمالا فرزندان جناب مقتدایی در سیتم دولتی دستی در اتش دارند که دفاع میکنند یعنی کسی که به هشتاد میلیون هتک حرمت کرده پاداش داد ؟ کجای کشور هستید که به شما خوش میگذرد
این حضرات شکمشان سیر است جواب امام زمان را چی میدهید اگر بپرسد چرا حقوقها و یارانه ها با ریال است ولی قیمتها با دلار؟
سلام به همه هرکی نظری داره وفکر میکنه درسته ، ولی من میگم بیاد مواظب باشیم بی ادبی و بی اخلاقی مثل طمع (که تو ایرانمون داره بیداد میکنه) تو ادبیاتمون و کشورمون ریشه نکنه و مشکلاتمون اضافه نشه لزومی نداره من تو هر بحثی صاحب نظر باشم من فقط تو تخصص خودم میتونم نظری داشته باشم ، هممون از مشکلات آگاهیم اگه از روی خیر خواهی نسبت به هم نوع حرف بزنیم ویا انتخاب کنیم ومنافع مردم رو به منافع شخصی خودم ترجیح بدم حتما مشکلات کمتر خواهد شد وآرامش نسیبمان میشود نه اینکه فقط به فکر خواسته های خودمان باشیم ودیگران رو در نظر نیاریم که امروزه در همه جا شاهد هستیم هر کی به فکر خودشه وبرای بدست آوردنش حاضره حق هرکیو بخوره و رو اعصاب هر کی بره ای کاش نسبت به هم مهربونتر بودیم تا خدا نظر مرحمتی به ما میکرد چون اگه خدا رحم مارو نسبت به هم ببینه رحمت خودش رو بر ما زیاد میکنه و قدرت همه در دستان اوست بیاید کمی با هم مهربان باشیم...دوستتون دارم برادر کوچکتان ....
آقای ذوالنور دستت درد نکنه . روحانی در این ۷ سال فقط یک کار خوب انجام داده که لیاقت شعار تدبیری وامید را ثابت کند .به خدا من یکی در زمان روحانی کاملا نامید شدم و به فکر سیر کردن شکم خودم هستم .کم از خدا وپیغمبری با دروغ حرف بزنید بیایید ببینید چقدر مردم تا کمر توی سطل آشغال ها خم شده اند .فقط خدا باید قضاوت کند.
این اقایون بزرگان قم تا الان کجا بودند.چرا تا الان صداشون در نیومد.
هدف منتخبان مجلس وریاست جمهوری چیست ؟ یک روشهایی انتظار خدمت به مردم نه قدرتمند و ظلمات به عنوان خدمت امروز الحق و در نتیجه این شد که قدرت برای اهدافی که خودشان برای خودشان دارند رسیدن به اهداف سرمایه‌گذاری عظیم وباورنکردنی خودشان چرا چون مسیر حرکت بسوی اسلام منتفی است و بسوی سرمایه‌گذاری اوج گرفتن یا الله یا هو باعث اسمعهو
این آیت الله که بدترش کرد.
امام برای مصلحت مردم صلح نکرد.
چاره ای نداشت.. وگرنه مردم هیچ...
یعنی چه؟
خداوکیلی اینانمیدونن چه خبره تواجتماع باباماصلح میخوایم نظام هم سرجای خودش
مسجد ذوقبلتین چراپابرجا مونده چون انعطاف داشت دربرابر تغییر
چرا اینقدریه ادم باید سرحرف خودش لجبازی کنه
همه دود این لجبازی توچشممون رفته
وبه زودی سوریه درایران برپامیشود
خوب خدا را شکر خودش میگه چون مردم باهاش نبودند رفتند صلح کردند از طرف دیگه میاد میگه بخاطر مردم نبود مجبور بود
سلام اینجا بیشتر کامنت ها رو خود تابناکی ها نوشته از روز هم واضح تر هستش.ولی یکی نیست به آقای مقتدایی بگه بزرگوار شما که تا حالا صحبت نکردی لطف کن از این به بعد هم ساکت باش .....
اخه روحانیتو چه به سیاست.مثل اینکه بنا بره عمل جراحی بکنه.نتیجه اش میشود مثل الان.تحریم،گرانی،
چقدر شما از بیتامال هزینه مزاکرات کردید.اقا ضریف و مصدقش کردید.الان چه شد بدتر شد.اگه روحانیت راست میگند.الان که تحریم هستیم.از حقوقهایشان صرف نظر کنند.
مارا به خیر شما امید نیست شر مرسانید یک نفر هم که پیدا شده وحرف دل مردم را میزنه آقایون ناراحت میشوند یکی نیست بگه که از سنگ صدا در میاد اما از شما حوزویان صدایی شنیده نمیشه. بگذارید مردم از طریق نمایندگانی که وکیل المله هستند احقاق حق کنند شما که امیدی بهتون نیست سر در لاک خود کرده اید
کجاحضرت علی وامامان دیگرمی خوابیدندومی خوردندماتاجایی که اطلاع داریم آن عزیزان کارمی کردندوازدسترنج خودشان به مردم کمک می کردندحق امام وحق الله راادامی کردند
چ عجب بلاخره بزرگان قم واکنش نشان دادن،بس کنیدشرایط فعلی هیچی جای نان نخواهد شد چ صلح امام حسن چه واکنش بزرگان
دولت بلاخره مزاکره میکنه، شما که میخواید مزاکره کنید خب از اون اول‌ میگفتید صلح امام حسن و می‌رفتید مزاکره، الان که پراید شده صدوپنجاه میلیون وبقیه اجناس هم سر به فلک کشیدن، ومابیچاره ها هم بیچاره تر شدیم دیگه مزاکره میشه چی، بابا بسته دیگه دشمنی با کشورها
کار مفید این به اصطلاح بزرگان قم در این کشور چی هست؟
ذالنوری حرف بدی نگفته ، وی خطاب به روحانی گفته است اگر ملاک تصمیم‌گیری در معاهده امام مجتبی علیه السلام ، حرف و حدیث مردم بوده الان هم مردم کوچه وبازار خواستار نابودی مسبب وضع نابسامان اینروزها،رئیس جمهور دولت منفعل و ناکارآمد ای است که متاسفانه ملت مسلمان ایران اسلامی را به سخره گرفته است ! ذالنوری نگفته روحانی را اعدام کنید بلکه میگوید با منطق استدلالی%100 اشتباهی که داری پس تونیز بایستی 1000 بار اعدام شوی! ملت مسلمان ایران اسلامی دقیقا خدمتگزاران صدیق خود را میشناسد
حیف که مراجع تقليد عزیز ما به موقع از ولی فقیه حمایت قاطع نمی کنند،، ولی امر مسلمین جهان اسلام تنها شده است
درود بر ایت الله مقتدایی ایشان درست فرمودند
اگر روحانی نباشد تقصیر ها رو گردن چه کسی میاندازید؟
روحانی هم مثل بقیه ریس جمبهورهای قبلی هیچکاره هستند.قدرت دست کسان دیگرسیت.و سیاست های انهاست که ما را ذلیل و فقیر کرده.
توهین و جسارت روحانی به امام حسن ع برای بزرگان قم اهمیتی نداره؟
نمی خوان واکنشی نشان بدن؟
اگر احمدی نژاد بود الان حکم تکفیرش رو هم داده بودن...
بیچاره امام حسن ع و بیچاره مردم
حاج آقا شما مطمئن هستین ایران تشریف دارین؟ پس چرا تا حالا خواب بودین؟ وقتی همین روحانی به احمدی نژاد و رهبری و آقای ازغدی و.... تیکه می انداخت و هتک حرمت می‌کرد و ناروا میگفت و دروغ پراکنی و آبرو ریزی می‌کرد فقط بخاطر اینکه ناکارآمدی خودش رو بپوشونه، شما چرا حرف نزدین و صداتون درنیومد؟ نکنه هنوز به دین اسلام نگرویده بودید؟؟؟ اسلام واقعی چیزی نیست که شما نشون میدین، اسلام واقعی قطع دست دزد هست، انفصال دزد از خزانه ی دولت و بیت المال و حق الناس هست، لطفاً به نامه ی امام علی علیه السلام به مالک اشتر مراجعه کنید. چرا بلدید چشماتون ببندین و فقط حرف بزنین؟ چرا جلوی روحانی رو بخاطر هتک حرمت به آبروی مؤمن نمی‌گیرید؟ 80 میلیون خانواده ی بدبخت ایرانی دارن مثل گداها زندگی میکنن این هتک حرمت به آبروی مؤمن نیست؟؟؟ یا عمامه ی شریف رو بردارید، یا اگر با پوشیدن لباس پیغمبر دارید نون میخورید، حداقل دین نبی رو اجرا کنید.
امام حسن مجبور بود؟ لشگر و سپاه درستی داشت. روحانی این مملکت سپاه و لشگر و ارتش ندارد؟ تو خودتو امام حسن فرض میکنی؟ !
یعنی واقعا"این نظرات ایرانیها ست واقعا"جای تعجبه واقعا"جای امام خالی انموقع که روحانیت را از دخالت درامور اجرایی و در راس قدرت منع میکردند بخاطر درایت وفهم ایشان از امروز بود
سلام خسته نباشید خودمون مردم به هم دیگه ظلم میکنیم وقتی یه جنس گرونه من ارزون میدم نه طوری که به زرم باشه
درصد کمی از مشکلات مربوط به تحریمه این احوال مربوط به دلال بازه کسایی هست که روحانی رو ساپورت کردند رییس جمهور بشه این اجر زحماتشون که انشاالله زهر مارشون بشه
معنی استقلال رو هم فهمیدیم سراپا چشم وگوش منتطرنتیجه ی انتخابات آمریکا
کاش این آقایون به اصطلاح بزرگان اونم قم یه اقدام عملی وجوابگیر برای رفع بدبختی مردم میکردند....علی برکت ا...
حاج اقامثل اینکه توایران زندگی نمیکنی وتوسوییس زندگی میکنی وبامردم اونجامردم ایران رامقایسه میکنی آخه مردحسابی شماچکاره هستی درمقابل نمایندمردم آخه مگه میلیونهامردم بخاطرفقراین مسئولین وکلیدسازآبروی شان رفته شما چرابه آبروی رفته مردم مسلمان رو ول کردی وبه فکر یه آخوندرییس جمهورچسبیده ای پس اگه راست میگی فتوابدین که چرااین همه فقرواین همه فسادمالی مردم روبیچاره کرده
واعظی میگفت اگر بسم الله بگوییم واز رودخانه ردشویم غرق نمیشویم یک نابینا خانه اش ان طرف رودخانه بود که ازهمان جا میگذشت ازاین به بعد بسم الله گفت وازرودخانه رد میشد هرروز .روزی همین واعظ رادعوت کرد بخانه خود وچون خواستند ازاب رد شوند واعظ ترسید ونرفت نابینا گفت از انروز که شما گفتی من هرروز که میایم ومیروم با بسم الله رد میشوم ودعایت میکنم راهم نزدیک شده چرا خودت میترسی .واعظ گفت ان ایمان وعمل که در توهست درمن نییست
مشکل اینجاست که شما امثال روحانی را مومن می دانید...
بدبختااااااا هنوز شما میگید روحانی ..اون مادر بدبختیاتونه ....نورانی بشی زالنور
ای کاش چندتا ریش سفید تو این مملکت پیدا میشد و خدایی وبی غراضانه یک بازنگری کلی این 40 سال حکومتداری را انجام میدادند ازبس وعده های سرخرمن دادند مردم خسته شده اند حتی نا ندارن بگن خسته شدیم دیگه بس است.
آقایون رها کنید ا۴۰۰ سال پیش را الان فحشا موادمخدر فساد اقتصادی فاصله اجتماعی واز همه مهمتر بیکاری و نا امیدی جوانان داره بیداد می کنه ما چیکار داریم۱۵ قرن پیش چی شده نسخه عربستان ۱۵۰۰ سال پیش دوای درد مملکت ما نیست مگر خودتون عقل و شعور ندارید مگه خودتون وضع مردم را نمی بینید خب برابر وضعیت الان مردم تصمیم بگیرید
مقاله نفرین شوهر
میگویند نفرین شوهر برای زن بدش مستجاب نمی شود چون طلاق دست اوست. اگر او را نمیخواهد، میتواند طلاقش دهد .
نفرین به دولت هم خطاست چون مجلس بستر و فوق دولت است و میتواند تک تک وزرا و حتی رئیس جمهور را استیضاح و برکنار کند .
لعن و نفرین به مجلس هم ره به جایی نبرده و دردی دوا نمیکند و خطاست زیرا قانون اساسی بستر و فوق مجلس است چون میگویند بروید قوانین را اصلاح کنید .
هر نقصی که در عملکرد دولت و یا مجلس میبینیم مرتبط است با نقص قوانین و با ایجاد غیر نمایشی تیمهای مستمر بهبود و اصلاح قوانین یقینا معضلات جامعه رفع خواند شد که شامل سه بخش میشوند :
۱- تدوین قوانین جدید،
۲ - بازنگری قوانین جاریه قدیمی ،
۳ - بازنگری قوانین نظارتی.
و مهمترین و مهمترین و مهمترین بخشی که بایستی بازنگری شود شرایط احرازهاست که در هر بخشی فقط متخصصین مربوطه اجازه ورود داشته باشند که برخی بشرح ذیل میباشند :
۱ - شرایط احراز نمایندگی مجلس ؛ که فقط متخصصین مربوط به تدوین قوانین بتوانند کاندید شوند که شامل دارندگان دکترای و فوق لیسانس حقوق با سابقه کاری مثلا حداقل ده ساله میباشند و دیگر صنوف از مجلس تشریف برده و با توجه به تخصصشان به جامعه خدمت نمایند پزشکان بروند بیمارانشان را ویزیت کنند و مهندسین بروند ساخت و سازشان را انجام دهند و...ومجلس را به حقوقدانان بسپارند.
۲ - شرایط احراز کاندیداهای ریاست جمهوری ؛ که فقط دارندگان دکترا و فوق لیسانس مدیریت با مثلا حداقل ده سال کاری در پست استانداری استانها بتوانند کاندید شوند و دیگر هر بی سواد یا با سواد غیر مرتبط که مدیریت یک ده را هم در رزومه خود ندارند نتوانند کاندید ریاست جمهوری شوند.
۳ - شرایط احراز کاندیداهای شورای شهرها ؛ که فقط دارندگان مدارک دکترا یا فوق لیسانس مدیریت و از میان شهرداران قدیم همان شهر بتوانند کاندید شوند.
و........
مهمترین تاکید نگارنده این متن بر داشتن تخصص مرتبط است چرا که عقل میگوید افراد غیرمرتبط هم خود را خراب میکنند و هم فاتحه کار را میخوانند چنانکه در این اندی سال که از انقلاب گذشته نمونه های بسیاری از این گونه افراد را میتوانیم ببینیم که شرایط ناهنجار کشور نتیجه کار انهاست.
نقل از سایت www.drakhtesaadat.ir
پاسخ ها
اکبر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
ای آقا شما که پنبه آراء مردم را زدید؟؟؟نازنین
آقای روحانی خودش میاد تو رسانه ها به مردم میخنده و مردم رو مسخره و هتک حرمت میکنه یعنی ۸۰ میلیون ملت ایران رو دیگه هتک حرمت بالا تر از این که یه کشور با این همه سرمایه و منابع طبیعی که جز ۵ تای اول جهان هست مردمش با بدبختی و رنج و بیکاری دست و پنجه نرم کنن ایشون خودشون روحانی هستن و قائدتأ از آقای روحانی هم دفاع میکنند . جنگ خارجی با دشمن خارجی با پیروزی مواجه میشه ولی جنگ داخلی با دشمن داخلی همیشه با شکست مواجه میشه درود بر انسانهایی مثل مطهری و رجایی که حداقل صداقت داشتند
این حرف وحدیث ها همش سیاسته که مردم فکر کنند که بله بعضی از سیاسیون ومدیران دلسوزن والا این نیست
جناب مقتدایی همین تفکر ودید شما هست که روز بروز جوانان دارن از نظام و البته نه از اسلام دلزده میشن و شما بجای تذکر به رویه‌ها ی غلط دولت از در حمایت وارد میشوید.تاسف میخورم از حوزه علمیه قم.
سیاست خارجی ما عین آب در هاون کوبیدن است با دنیا مصالحه کنید بااین سیاست رو بقهقراییم
کاش مردم از کارنامه سیاه این رشوه خوار (مفسدایی) در زمان دادستانی اش اطلاع داشته باشند بدبخت و بیچاره کسانیکه این آدم استادشان باشد به شخصه خودم در جریان بودم ۴۰۰ هزار تومان رشوه نقدی گرفت وخون یک مسلمان را پایمال کرد سال ۶۸ دومی هم در جریان بودم سال ۷۵
آقای مقتدایی اون ۶۰میلیون زمانیکه شهرام جزایری دستگیر شده بودبابت چی بهت داد.اون موقع شما دادستان کل کشوربودید
من فکر میکنم بیشتر اوضاع بد اقتصادی از بی تدبیری دولته از کار های نسنجیده نمونه اش بازار سکه و ارز که دولت نا پخته عمل کرد نتیجه اش این شد یا دولت ها از لحاظ اقتصادی و خود کفایی کار نکردن بیشتر به فکر واردات بودن ودلال بازی پر کردن جیب عده ای و دیگه اینکه سر شاخ نشدن با قلدرتر از خود والسلام
چرا خرید وفروش دلار را برای کسانی که ضرور لازم ندارند حرام اعلام نمیکنند ...
کدوم تهدید ، کدوم بی حرمتی ، روحانی مگه برای خودش حرمتی هم گذاشته بین مردم برید ببینید فضای مجازی پره از جوک هایی که ازرسر درد دل مردم براومده خون مردم رو روحانی تو شیشه کرده علما ساکت بودن حالا یک کلمه حرف ذوالنوری همه صداشون در اومده ؟ علما از درد مردم چرا اعتراض نمیکنند
اصلا چه ربطي به 1400 سال قبل داره، ما سالها قبل بايد با دنيا صلح مي كرديم و اشتباه كرديم تكرار اين اشتباه نيز غلط اندر غلط است
علمای بزرگی که داریددم ازاسلام می زنید،آیا به میان مردم آمدیدومی دانیدکه مردم به خاطرفشارودروغ نسبت به دین واسلام متنفرند.
حاج اقاجان مردم دارن نون رونسیه میخرن
هنر آقای ذوالنوری آتش زدن پرچم آمریکاست
همین آقایون جناب آقای دکتر محمود احمدی نژاد مغز متفکر ایران ازهرجهت تخریب کردن.صدای کسی درنیامد.بااین وضع آشفته بازار اگر کسی حرف بزند هوار راه میندازن.دراین موقعیت صلاح نیست.یک بام دوهوا که نمیشود.چاره چیست.
تهدید نکرده. چرا تهمت می زنید. تهمت زدن به مومن روا نیست.
این بگو مگوها هیچ تاثیری نداره .انشالله که سردمداران ما به عقل بیایند ودست از این لجاجت کودکانه بردارند چرا که دراین ۴۰سال نشان دادن که بدون آمریکا اقتصاد ما درست نخواهد شد. راستی مشکل ما با آمریکا چیه؟؟،
احسنت
فکر کنم هیچ مسعولی از وضعیت مملکت خبر نداره مردم از بیکاری از بی پولی از درد از گرانی اجناس بی نظمی بی برنامگی بدون نظارت دولت خسته شدن بسته بیاین به خاطر خدا به قیمت ها رسیدگی کنید
شکم گرسنه دین و ایمان خود رو از دست میده همه چی
شده ارزو برا مردم خونه ماشین خورد و خوراک لعنت خدا بر انان که خیانت میکنن و لعنت خدا برا انان که خیانت رو دارن با چشمان خود میبینن ولی سکوت میکنن مردم پیش خانواده هاشون شرمنده هستن بر شما شرم باد مردم رو شرمنده همه کردین ....
من تو دولت روحانی بدبخت شدم .خانه ام را فروختم 10 روز بعد فقط تونستم یه زمین با اون پول بخرم.یک معلم بازنشسته هم هستم. دیگه نمی تونم بسازم.همه قیمت ها روز به روز بالاتر میروند خیلی فاجعه شده.خدایا خودت بدادمون برس
ازقدیم
ما مردم چقد ساده ایم. ی روز احمدی نژاد را باعث بدبختیمون میبینیم ی روز روحانی...نمیخایم بفهمیم خانه از پایبست ویرانست.
آقای مقتدایی اینکه میفرمایید ممکنه اشکالاتی و انتقاداتی به روحانی وارد باشه واقعا درده بزرگیه.
واکنش بزرگان قم به گرونی و تورم ... سکوت
واکنش بزرگان قم به دولت بی تدبیر .... سکوت
واکنش بزرگان قم به تحریف تاریخ از سوی روحانی ... سکوت
واکنش بزرگان قم به الفاظ نامناسب روحانی به منتقدان ...سکوت
بزرگان قم اگه برایتان مردم مهم هستند و جزئی از بدنه اسلام و انقلاب هستند روزه سکوت را بشکنید
با این حمایت های شما بزرگواران که چشم امید مستضعفین هستید از آقای روحانی چه بسر ملت بیچاره تا پایان عمر این دولت روحانی می آید خدا میداند بزرگواران عزیزان علما آقای روحانی ودولت همراهش فقط با فشار به ملت دنبال چی هستن که شما خوب میدانید پس بجای حمایت از اختلاسگران به فکر مردم بیچاره باشید
خدا از شمانمیگزره به فکد فردای قیامت هم باشین چطور میخاین جواب ی ملت رو بدین از استرس فشار اقتصادی داعم سردرد دارم .... نظر نمیدادی بهتر بود
مصلحت یا پول؟
زمان امام علی هم اگر یکی از مسئولین کوتاهی نی کرد مجازات می شد
جالبه که که گفتن امام صلح کرد از روی اجبار نه بخاطر مصالح مردم یعنی مردم کیلو چند
همش تقصیر امریکاست
چه توقعاتی
اقتصاد ما از المان و امریکا بهتره چرا انقدر ناشکرید کمترین ماشینهایتان بالای صد میلیون است
اقای روحانی هرگز اشتباه نکرده
هر روز هم از روز قبل بهتر بود کدام پول در دنیا توانسته پول امریکایی را اینقدر گران کند
اقای روحانی دستتان درد نکند .
سلام
روحانی‌ و اکیپش خیلی حرفه ای هستن و این مردم بدبخت رو از روز اول رای گیری بازی دادن یه طوری به مردم تلقین کدن وبا کلید وارد شد که انگار تمام درهای داخل و خارج کشور بسته حالا این آمده و جهنم تبدیل به بهشت میشه مردم بدبخت هم باورشون شده بعد از انتخابات چنان جشنی گرفتن که با آمدن روحانز در بهشت باز شده
آنهاباید آه کشید و شعار ای ایران را سر داد گفت کجایی دلار سه تومنی کجایی ایران از آخر اول تو دنیا از ارزش پول گرفته تا بی تولیدی و گرانی و و تورم بلائی سر مون آمده
و همچنان قربانیان انقلاب میمانیم،
یه عده میلیاردی میخورن و پادشاهی میکنن یه عده جوونم ازدواجاشونو برا نداشتن چندرغاز پول ناقابل عقب میندازن تا نهایتا مجرد از دنیا برن حدیث داریم زمان ظهور خیلی از علما جلو امام زمان قد علم میکنن
لیاقت این مردم همین دولت بنفش هست که بهش رای داد.
من موندم روحانی 7ساله که هتک حرمت مردم مظلوم ایران رو کرده اونوت شما ها هیچی نمیگید اما تا یه نفر به روحانی میگه باید اعدام بشه میگید هتک حرمت شده؟؟؟؟
یعنی شما میگویید برویم جلوی ابلحی چون ترامپ زانو بزنیم این اسمش صلح نیست ذلت است صلح را با انسان انجام می دهند نه حیوانی چون ترامپ وسعودی ها
به این اقای مقتدایی بفرمایید کلام معصوم را تفسر نکند،
امام میگوید چون مردم صلح میخواستند، بنابراین مبنای جامعه شناسی از مردم دارد، نه اینکه جنگ امری الهی بوده وناچارا امام بین خواسته مردم و خواسته الهی، خواسته مردم را ترجیح داده است
سیاست از اصولی است که خواست مردم در ان منعکس است
امام روز اولی که امد تهران گفت بر فرض شما را پنجاه سال پیش میخواستند، ولی الان نمیخواهند.
برفرض اینکه چهل سال پیش ملت ایران شعارهای دادهاند که مثلا با فلان کشور بجنگیم یا صلح کنیم چه ربطی به الان دارد
الان نظر سنجی کنند
همان که ملت میخواهد را عمل کنند.
در کلام معصوم سفسطه جایز نیست

یا قتال و یا تقیه


مبنای امادگی رزمی است که مردم دارند
پیامبر به علی گفت بعد از من اگر نیرو داری حقت رابگیر
بعد که مردم خواستند اماده شد
بنابراین
الان واقعا رفرندوم بگذارند ببیند مردم چی میخواهند
همان را اعلام کنند
پس رفرندوم برای چی گذاشتند.
صریح قران میگوید اگر دشمنان درخواست صلح کردند شما اجابت کنید
هر دفعه یه بهانه ایی بنام اسلام اوردیم
حتی خانم مادلین البرایت برای کار کودتای سیا معذرت خواهی کرد
اوباما در خواست
چرا دارین رئیس جمهورتون رو بی ارزش میکنید؟ حداقل چند میلیون نفر به ایشون رآی دادن
شما چیکار کردی که اینهمه ادعات میشه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
اره واقعا شما چکار کردی؟
از آقای مقتدایی واقعا بسیار عجیبه که روحانی را مومن میداند .....
از آن گذشته روحانی که ۸ ساله مشغول هتک حرمت یک انقلاب و یک ملت و یک کشور و نظامه پس چی میشه؟
با این حساب باید گفت که ایشان دارند مفاهیم و تعاریف کلمات را تغییر میدهند.
وای بر ملتی که علمایش بصیرت نداشته باشند
از ماست که بر ماست
سلام .بله باید یکی باشد که تقصیرها را گردن او بزاریم
حرف دل مردم بوده
این حرفهابه روحانی بی حرمتی حساب میشه ولی این همه بی حرمتی به مردمی که نون شب ندارن کسی جوابگونیست امان از بی عدالتی
خودتان هم مانده اید
اخر صلح امام حسن به کجا کشید.
هیچ وقت زمان شناس نبودین
آقای مقتدایی زمانی که این همه بد بختی را دولت روحانی به سر ملت آورد ی اظهار نظری می کردین
گفت: صلح امام حسن(ع) با معاویه، بر اساس مصالح مردم نبود، بلکه امام مجبور شد و چاره‌ای جز صلح نداشت" درود به شرفت .در اصل اینها تشبیه میکنند به نرمش قهرمانانه که در اصل همان تسلیم شدن است .
خنده دار تر از همه اونایی اند که میگن شما چکار کردین؟
آقای محترم ، حرفهای ذوالنوری کجاش توهینه ، با منطق رئیس جمهور اون رو به چالش کشیده
اقای روحانی حتی در ارتباط با حمایت از ساحت پیامبر اکرم ص هیچ موضعی در مقابل مکرون شیطان صفت نگرفته حتی به اندازه اردوغان هم غیرت نداشت ای وای بر این ملت وکشور
من به اقای روحانی رای ندادم ولی ایشان رای ملت را برای این سمت کسب کرد وحکم ایشان توسط رهبری تنفیذ گردید ومادامیکه این تنفیذ برقرار است ایشان شخص اول اجرائی کشور باقی خواهد ماند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار