بازدید 5045

دو تا یکی کردن خودرو‌های سرقتی و تصادقی

کد خبر: ۱۰۰۹۷۲۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۸ 18 October 2020

رییس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران، از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای خودرو با کشف ۴ فقره سرقت خبر داد و گفت: متهمان معترف شدند، خودرو‌های سرقتی را با خودرو‌های تصادفی دوتا یکی می‌کردیم و به خریداران می‌فروختیم.

به گزارش میزان، سرهنگ کارآگاه علی کنجوریان گفت: شهریور ماه سال جاری تعدادی پرونده به پلیس آگاهی ارجاع شد که حاکی از آن بود یکی از سارقان حرفه‌ای خودرو به نام کیوان با سرقت خودرو‌های سواری و دستکاری کردن ارکان آن ها، خودرو‌های سرقتی را به شیوه سند نمره کردن می‌فروشد.

رییس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران، افزود: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی، کارآگاهان موفق شدند کیوان را در حال سرقت با همکاری یکی از دوستانش به نام مجتبی دستگیر و پس از انتقال به پلیس آگاهی به ۴ فقره سرقت خودرو و فروش خودرو‌های سرقتی با اسناد خودرو‌های تصادفی اعتراف کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: با اعتراف صریح متهمان به جرم سرقت با هماهنگی قضایی مخفیگاه‌های آن‌ها مورد بازرسی قرار گرفت که در یکی از مخفیگاه‌ها یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ مسروقه که برای سند نمره کردن مخفی کرده بودند کشف شد.

وی افزود: هر دو متهم با صدور قرار مجرمیت برای ادامه تحقیقات پلیسی در اختیار معاونت مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار دارند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان