بازدید 20009
۵

خبر بد برای ترامپ؛ بایدن همچنان پیشتاز است

نتایج جدیدترین نظرسنجی نشان می‌دهد نامزد دموکرات ریاست جمهوری آمریکا نسبت به رقیب جمهوریخواهش در ایالت‌های میشیگان و پنسیلوانیا همچنان پیشتاز است.
کد خبر: ۱۰۰۹۴۷۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۵ 17 October 2020

به گزارش تابناک، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، نظرسنجی مشترک هیل-هریس ایکس حاکی است جو بایدن نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری نوامبر نسبت به دونالد ترامپ در دو ایالت پنسیلوانیا و میشیگان جلوتر است.

بر اساس این گزارش پیشتازی بایدن نسبت به ترامپ در ایالت میشیگان دو رقمی است، ولی نامزد دموکرات نسبت به رقیب جمهوریخواهش در ایالت پنسیلوانیا ۵ درصد جلوتر است.

در ایالت فلوریدا نیز این دو نامزد ریاست جمهوری، رقابت تنگاتنگی دارند. در هر ۳ ایالت مذکور، اکثر رای دهندگان گفته اند که مدیریت شیوع ویروس کرونا مهمترین نگرانی آن‌ها است، مساله‌ای که ترامپ به شدت از سوی کارشناسان و افکار عمومی با انتقادات گسترده‌ای روبرو شده است.

در ایالت پنسیلوانیا ۵۱ درصد رای دهندگان گفته اند که به بایدن رای خواهند داد و این رقم برای ترامپ به ۴۶ درصد رسیده است.

۴۷ درصد رای دهندگان در این ایالت به طور کلی از عملکرد ترامپ راضی و ۵۳ درصد ناراضی هستند.

۵۴ درصد رای دهندگان از مدیریت اقتصادی ترامپ راضی بوده اند، ولی ۵۸ درصد نارضایتی خود را از مدیریت شیوع ویروس کرونا توسط وی اعلام کرده اند.

۵۵ درصد رای دهندگان نیز گفته اند که بایدن فرد بهتری برای مدیریت شیوع ویروس کرونا است. در خصوص بهترین فرد برای اداره اقتصاد آمریکا ترامپ ۵۳ به ۴۷ از بایدن جلوتر است.

حدود دو سوم رای دهندگان گفته اند که کشور در مسیر نادرستی قرار دارد و ۵۴ درصد نیز مسیر اقتصادی کشور را غلط می‌دانند.

در ایالت فلوریدا بایدن و ترامپ موفق به کسب ۴۸ درصد آرا شده اند. ۵۵ درصد رای دهندگان در این ایالت ترامپ را برای اداره اقتصاد ترجیح می‌دهند و این رقم برای بایدن ۴۵ درصد است. اکثر رای دهندگان نیز بایدن را فرد بهتری برای مقابله با کرونا می‌دانند.

رای دهندگان در ایالت فلوریدا همچنین بایدن را فرد بهتری برای مدیریت مسائل نژادی و متحد کردن کشور می‌دانند.

در ایالت میشیگان نیز بایدن ۵۴ به ۴۳ از ترامپ جلوتر است. بیش از ۵۵ درصد رای دهندگان در این ایالت از عملکرد ترامپ راضی نیستند.

۵۲ درصد رای دهندگان ترامپ ر فرد بهتری برای اداره اقتصاد می‌دانند و این رقم برای بایدن ب ۴۸ درصد رسیده است. ولی پیشتازی بایدن در خصوص مدیریت شیوع ویروس کرونا نسبت به ترامپ دو رقمی است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۲
انتشار یافته: ۵
دوره قبل هم همه فکر می کردن هیلاری کلینتون برنده میشه
ترامپ رئیس جمهور میشه. با این اعداد و ارقام. شک نکنید. به دوران پسا ابران فکر کنید. من که تصمیمم را گرفتم میرم توی لونه زنبور اونجا امن تره
ترامپ برنده است
این دونفر هیچ فرقی باهم ندارند و نمیتوانند فیل هوا کنند چونکه آنها مجبورند یک سیاست دیکته شده را که دو حزب دمکرات و جمهوریخواه از سالها قبل تعیین کرده اند دنبال نموده و اجرا کنند فقط سلیقه های اجرائی آنان باهم فرق میکنند بطور مثال ترامپ که برجام را پاره و یکطرفه لغوش کرده بایدن به تنهایی نمیتواند به آن پایبند با و برگرداند چونکه مصوبه کنگره آمریکا را لازم دارد که اکثریت نمایندگانش جمهوریخواه و حامی ترامپ هستند . پس رئیس جمهور در آمریکا مهره ای از طرف قدرتهای مافیائی سرمایه دار هستند . جای تعجب نیست ملاحظه میکنید قدرتهای شرقی مثل پوتین نیز همانند حکومت تزار کم کم دارد مادام العمر میشود و حتی قوانین را به نفع او تغییر داده اند چه برسد به قوانین آمریکا که محتمل است دوباره این ترامپ باصطلاح دیوانه مجدد رای بیاورد و مضحک است تمام دنیا منتظرنتیجه رای این دونفر هستند تا کشورشان را براساس نقطه نظرات دولت آنان اصلاح یا اداره نمایند که این اشکال است . انتظارمیرود حداقل دولت ایران نبایستی منتظر نتیجه انتخابات آمریکا باشد و دست روی دست بگذارد و اجازه دهد گرانفروشان چه برسر مردم ایران دارند میاورند و دولت سکوت اختیار و هیچ حرکتی نمیکند!! مرغ کیلوئی 25 هزار تومان گوجه فرنگی کیلوئی 20هزار تومان ماسک که میگویند 1300 تومان بیشتر نخرید اما کمتر از 2 هزارتومان در داروخانه ها نمیدهند نان سنگک 3 هزار و 5 هزار تومان که مجبور هستی بخاطر 10 دانه کنجد آنرا بخری . شماره 124 تعزیرات فقط نمایش و دکور است و هیچکس به آن جواب نمیدهد . یعنی ببخشید همه را مسخره کرده و به گرانفروشی ها که دست هایی درکاسه یکدیگردارند ادامه میدهند و مالکان هم که دمار از روز گار مستاجر درآوردند و مصبه اخیر دولت هم که به نفع آنان شده وبجای 25 درصد 50 درصد هم اضافه میکنند و بیچاره مستاجر !!! مردم شریف ما فعلا"ناچارند صبور باشند .
تمومه بایدن برنده است سلام به دلار 4 هزار تومنی
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان