بازدید 8637
۱

بدهی‌های ترامپ ۲ برابر اعتراف خودش!

گمانه‌زنی‌ها در مورد هیچ زمینه‌ای از تجارت ترامپ بیش از گمانه‌زنی در مورد بدهی او نبوده است و حالا داده‌های جدید نشان می‌دهد که بدهی او خیلی بیشتر از میزانی است که خود او معترف است.
کد خبر: ۱۰۰۹۴۶۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵ 17 October 2020

به گزارش تابناک به نقل از مجله فوربز، گمانه‌زنی‌ها در مورد هیچ زمینه‌ای از تجارت ترامپ بیش از گمانه‌زنی در مورد بدهی او نبوده است و حالا داده‌های جدید نشان می‌دهد که بدهی او خیلی بیشتر از آن چیزی است که خود تأیید می‌کند.

بسیاری از مردم آمریکا معتقدند بدهی ترامپ حدود ۴۰۰ میلیون دلار است این اعتقاد به ویژه پس از آن تقویت شد که ترامپ پنج‌شنبه شب در تلویزیون ملی آمریکا این رقم را تأیید کرد. اما واقعیت این است که او بیش از ۱ تریلیون دلار بدهی دارد.

بدهی او مربوط به بیش از ۱۰ مورد دارایی و ملک مختلف شامل چند هتل، امارت، ساختمان و زمین گلف می‌باشد. اغلب این دارایی‌ها در گزارش مالی سالانه‌ای که ترامپ به دولت فدرال آمریکا ارائه می‌کند ذکر شده‌اند، اما بخشی از این بدهی‌ها که روی هم رفته به ۴۴۷ میلیون دلار می‌رسد در این گزارشات ذکر نشده است.

البته باید اشاره کرد ارزش کل دارایی‌های ترامپ طبق برآورد فوربز ۳.۶۶ میلیارد دلار می‌باشد که با کسر این بدهی سنگین باز هم ثروت خالص او ۲.۵ میلیارد دلار خواهد شد؛ بنابراین علی‌رغم آنچه بسیاری از منتقدان مدعی هستند او از لحاظ مال ورشکسته نیست.

همچنین داده‌های جدید نشان می‌دهند بر خلاف آنچه برخی می‌گویند دویچه بانک تنها بانکی نیست که حاضر است به ترامپ وام بپردازد. حداقل ۶ مؤسسه دیگر وجود دارند که به ترامپ وام داده‌اند که ۲ مورد از این‌ها پس از آغاز ریاست‌جمهوری ترامپ بوده است.

در پایان این گزارش اشاره شده است که عدم شفاف بودن وام‌های ترامپ که اغلب قرارداد‌هایی با طلبکاران گزارش نشده و نامشخص دارند باعث این همه پیچیدگی شده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
یک میلیارد دلار نه یک تریلیون دلار، اینا خیلی با هم فرق دارند دلبندم، در ضمن عمارت نه امارت
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر