بازدید 7334
۳

سرفه کردن مشکوک مرکل در نشست اتحادیه اروپا

صدراعظم آلمان در نشست اخیر اتحادیه اروپا چندین بار سرفه کرده است که از دید خبرنگاران دور نماند، این در حالی است که نشست آتی این اتحادیه به علت ویروس کرونا لغو شده است.
کد خبر: ۱۰۰۹۴۳۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۸ 17 October 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران، «آنگلا مرکل» صدراعظم آلمان، دیروز (جمعه) در نشست اتحادیه اروپا که در بروکسل برگزار شد حضور داشت و سخنرانی کرد.

در حالی که مرکل ماسک بر صورت ندارد، خبرنگاران لحظاتی را از وی در این نشست به ثبت رسانده‌اند که در حال سرفه کردن است.

او گفت که نشست آتی اتحادیه اروپا در برلین، پایتخت آلمان به دلیل شیوع مجدد و موج جدید شیوع ویروس کرونا در اروپا، برگزار نخواهد شد.

سخنگوی آژانس اطلاعات ملی آلمان نیز اعلام کرده است که تمامی اعضای تیم ریاست، به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

موج جدید شیوع ویروس کرونا در کشور‌های اروپایی به حدی افزایش یافته است که یکی پس از دیگری مجبور شده‌اند تدابیر پیشگیرانه را تشدید و به قرنطینه سراسری مجدد بیندیشند.

سازمان جهانی بهداشت نیز دیروز اعلام کرد که چهار دارویی که بر روی ۱۱ هزار بیمار کووید-۱۹ در ۳۰ کشور آزمایش بالینی شد، نشان داد که تاثیرگذاری و کارآمدی آنان بسیار ناچیز و خیلی کم است.

از زمان شیوع ویروس کرونا در ابتدای سال میلادی جاری تاکنون بیش از ۳۹ میلیون نفر در جهان به این ویروس مبتلا شده و بیش از یک میلیون نفر جان باخته‌اند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ویروس چینی
چین با این کارش قصد داره کل دنیارو ترور بیولوژیکی کنه
تابناک اگه ناراحت نمیشی اجازه میدی از چین انتقاد کنیم؟
به نظرم چین می خواد که قدرت برتر دنیا باشه بجای راه انداختن جنگ های نظامی و سنتی مثل جنگ جهانی دوم اومد جنگ بیولوژیکی راه انداخته هم دنیارو می گیره هم مدرکی علیه چین وجود نداره که جنگ بیولوژیکی بوده چون همه مدارک دست حکومت کمونیست چین هستش خیلی راحت کل دنیارو گرفته تازه اولین کشوریم بود که ادعا می کنه واکسنشو داره
به نظرم جامعه جهانی باید علیه چین متحد بشه باید سیاستی واحد علیه کمونیست چین اعمال بشه چون به خصوص مسلمانان که باید علیه کمونیست متحد بشن چون دشمن واقعی اسلام هستش به خاطر باورهای کمونیستی که وجود داره
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر