بازدید 73783
دو هزار و دویست و پنجاه و هشتمین بسته ویژه خبری «تابناک»

توئیت تهدیدآمیز رئیس کمیسیون امنیت ملی برای روحانی! / حمله جدید آقاتهرانی به منتقدان جبهه پایداری / به برخی کاندیدا‌ها؛ همسرانشان هم رای نمی‌دهند!

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: راهکار عضو کارگزاران برای اصلاح‌طلبان در انتخابات ۱۴۰۰ / مصباحی‌مقدم مردم را از FATF ناامید کرد /طعنه بانوی اصلاح‌طلب به نمایندگان منتقد روحانی و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۱۰۰۹۳۶۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۶ 16 October 2020
تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
 
پیشروی کرونا به سمت سرایت‌های خانوادگی

سخنگوی وزارت بهداشت: یکی از رفتارهای اجتماعی خطرآفرین در برابر بیماری کرونا، برگزاری مهمانی‌ها و دوره‌همی‌های خانوادگی است که متأسفانه بر اساس شواهد موجود، الگوی شیوع کرونا در کشور در حال پیشروی به سمت سرایت‌های خانوادگی است. از هموطنان درخواست می‌کنیم در خانه ماندن را همچنان در اولویت بگذارند و از روش‌های مجازی برای دیدارهای خانوادگی استفاده کنند. قطعاً پایبندی به این اصول به دلیل ویژگی‌های خاص و ارزشمند فرهنگی ما دشوار است، اما نباید فراموش کرد در صورت عدم اصلاح رفتارهای پرخطر ممکن است وضعیت بیماری در کشور به مراتب سخت‌تر از وضعیت موجود شود./ایسنا

نمایندگان بدانند پرداخت هزینه سفرها سرآغاز انحرافات است

ناصر ایمانی تحلیلگر سیاسی اصولگرا: انحرافات هم از همین موارد آغاز می‌شود که مثلاً هزینه سفر خانواده‌شان پرداخت شود و بعد به‌تدریج اقدام به استفاده‌های دیگر کنند، در واقع آغاز انحراف از این‌جاست و باید روی این‌ها حساس بود. این اتفاق نشان می‌دهد که چنین موضوعاتی در آن کشورها هم دارای اهمیت است که افراد و کسانی که از بودجه و امکانات دولتی استفاده می‌کنند، مانند نمایندگان مجلس به هیچ‌وجه برای خود و خانواده‌شان از بودجه بیت‌المال استفاده شخصی نداشته باشند./ایرنا

ترامپ: قدرت را منتقل نخواهم کرد

دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواهان در انتخابات ۲۰۲۰ بار دیگر با تهدید ضمنی به کنار نرفتن از قدرت در صورت شکست گفت: انتقال مسالمت‌آمیز (قدرت) را به طور کامل می‌خواهم اما این کار را نخواهم کرد چون پیروز می‌شوم. ترامپ درباره اظهاراتش و اینکه تنها در صورت تقلب، بازنده خواهد شد گفت: در صورتی بازنده می شوم که هزاران برگه رای نیروهای نظامی که روی آن ترامپ را نوشته‌اند در زباله‌ها ریخته ‌شود. مجری: مدیر اف بی آی شما گفته است که هیچ نشانه‌ای از کلاهبرداری در۱۵۰ میلیون آرای به صندوق ریخته شده وجود ندارد. ترامپ: او کارش را درست انجام نداد. آنها (دموکرات ها) از کارزارم جاسوسی کردند و اکنون از انتقال مسالمت‌آمیز قدرت صحبت می‌کنند... من و هر کس دیگری می‌خواهیم که یک انتخابات صادقانه باشد. یکی از حضار: خبر داشتید که کرونا مرگبارتر از آنفلوآنزاست، چرا اقدام دیگری برای نجات جان ده‌ها هزار آمریکایی انجام ندادید؟ ترامپ: دکتر فاوچی گفت جان هزاران هزاران نفر را نجات دادی. تهدید ویروس را می‌شناختم اما نخواستم وحشت ایجاد کنم و بگویم همه در حال مرگ هستید./ایرنا

متکدی میلیاردر در قزوین روانه زندان شد

مسئول مرکز ساماندهی متکدیان قزوین: متکدی میلیاردری که در یکی از چهارراه‌های اصلی شهر قزوین اسپند دود می‌کرد؛ شناسایی، جمع‌آوری و با حکم دستگاه قضایی روانه زندان شد. این شخص در یکی از مناطق متوسط به بالای شهر قزوین زندگی می‌کند و دارای واحدهای مسکونی دیگری در جنوب شهر و اموال دیگر است که با یک دستگاه پراید به نزدیکی محل تکدی گری مراجعه می‌کند. با حکم دستگاه قضایی از انبار منزل این متکدی بازدید به عمل آمد که طی این بازدید حدود ۴۰۰ کیلو برنج، اقلام مختلف اهدایی از سوی مردم نظیر روغن مایع، روغن نباتی، بسته‌های چند کیلویی عدس، لوبیا، چندین قوطی رب، ماکارونی، قند، شکر، چای خشک و غیره در انبار منزل وی مشاهده شد. در بازرسی انجام شده از منزل وی ۳۵ فقره چک به ارزش تقریبی ۱۱ میلیارد و ۸۴۰ میلیون ریال به همراه ۸ میلیون ریال وجه نقد کشف و ضبط شد.

نمایش فراکسیونی در مجلس یازدهم

تشکیل فراکسیون مستقلین ولایی و اظهارات اخیر «مرتضی آقا تهرانی» دبیر کل جبهه پایداری، ذهنیت جا افتاده یکدستی مجلس یازدهم را با تردیدهای جدی مواجه کرده است. تشکیل فراکسیونی با مشارکت حدود ۱۰۰ نماینده مجلس البته فرضیه یکدستی مجلس یازدهم را آن هم در ماه پنجم از تشکیل آن کاملا زیر سوال می‌برد. این البته تنها اتفاقی نیست که در صف بندی‌های درون مجلس یازدهم رخ داده است. با توجه به شکل‌گیری فراکسیون‌های مختلف و متعدد می‌توان تصور کرد یک نماینده مجلس در آن واحد در چندین فراکسیون عضویت دارد که البته این موضوع جدیدی نیست؛ اما این پرسش وجود دارد که تعدد فراکسیون‌های مجلس چه تاثیری در کیفیت و خروجی کار مجلس و اموری چون تقنین و نظارت دارد؟
 
طعنه بانوی اصلاح‌طلب به نمایندگان منتقد روحانی
 
سهیلا جلودارزاده، نماینده تهران در مجلس دهم گفت: نمایندگان مجلس در این یک سال باقی مانده انتقاد می‌کنند و به روحانی فحش می‌دهند، چون باید به مردم جوابگو باشند، اما در سه سال بعدی، می‌خواهند چه کنند. سهیلا جلودارزاده، نماینده تهران در مجلس دهم در رابطه با "توهین و تخریب رییس جمهور" گفت: نکته‌ای که باید هر مسلمانی به آن توجه کند، این است که هدف بعثت انبیا و خصوصا پیامبر اکرم (ص)، مکارم اخلاق بوده است. انسان مبارز، انقلابی و جهادگر هیچ گاه به بداخلاقی روی نمی‌آورد. بی اخلاقی شاخصی برای بی اسلامی و بی دینی است؛ نباید در جامعه اسلامی شاهد بی اخلاقی آن هم از سوی مجلس انقلابی باشیم. او ادامه داد: بی اخلاقی با انتقاد متفاوت است. باید انتقادات را جدی گرفت و درصَدد رفع آن تلاش کرد، اما فحاشی و هتک حرمت، رفتار اسلامی نیست. رییس جمهور از مردم رای گرفته است. نمایندگان مجلس یازدهم به جای، هتک حرمت راهکار مناسب ارائه دهند و در جهت منافع مردم اقدام کنند. دین به هیچ کس اجازه فحاشی نمی‌دهد. دشمنی منجر به بی عدالتی می‌شود و باید به اخلاق دینی توجه کرد. در خصوص مجلس یازدهم قضاوت را به مردم می‌سپاریم. جلودارزاده در پایان گفت: نمایندگان مجلس در این یک سال باقی مانده انتقاد می‌کنند و به روحانی فحش می‌دهند، چون باید به مردم جوابگو باشند، اما در سه سال بعدی، می‌خواهند، چه کنند، زیرا رییس جمهوری بر سر کار می‌آید که از جناح خودشان است و اجازه ندارند علیه او حرفی بزنند.
 
عضو جبهه پایداری: به برخی کاندیدا‌ها همسرانشان هم رای نمی‌دهند

غلامحسین رضوانی درباره اظهارات سید محمد حسینی، وزیر پیشین ارشاد، مبنی بر اینکه دوستان اصولگرا باید از آن تجربه قبلی در انتخابات‌ها درس عبرت بگیرند و تعداد کمتری داوطلب شوند تا روند تصمیم‌گیری سریع‌تر بر سر انتخاب کاندیدای واحد به نتیجه برسد، عنوان کرد: بنده برای سید محمد حسینی، احترام خاصی قائلم، اما این باور که بسیاری برای ثبت‌نام انتخابات ریاست جمهوری خواهند آمد را قبول ندارم؛ به فرض هم اگر برخی هم ثبت نام کنند، می‌خواهند سطح توانایی خود را به دیگران نشان دهند؛ بنابراین، موضوع مهمی نیست به هر حال تعدادی ثبت نام می‌کنند که حتی همسرشان هم به آن‌ها رأی نمی‌دهند یا اینکه فقط همسرشان به آن‌ها رأی می‌دهند. از این روی، این ثبت‌نام کردن‌ها ایرادی ندارد، نباید از این بابت واهمه وجود داشته باشد؟! این عضو جبهه پایداری اضافه کرد: به گمان بنده، این گونه نیست که افراد زیادی برای انتخابات ثبت نام کنند حال اگر ثبت نام کنند، جای نگرانی نیست. او اضافه کرد: بنده منکر وجود دو جریان اصلاح طلب و اصولگرا در کشور نیستم، اما جریان اصلی کشور در یک مقطعی به ویژه در مقطع فعلی، جریان اصولگرایی و اصلاح‌طلب به معنای متداول نبوده و نیست؛ در واقع جریانی که همواره بوده و اکنون نیز حاضر است و باید بر آن متمرکز شد، دو جریان انقلابی و حداقل غیرانقلابی است.
 
هشدار یک اصولگرا به سیدحسن خمینی برای کاندیداتوری‌ در ۱۴۰۰
 
سفیر اسبق کشورمان درباره احتمال نامزدی سید حسن خمینی در انتخابات ۱۴۰۰ توضیحاتی داد. محمدحسن قدیری ابیانه سفیر اسبق کشورمان در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به احتمال مطرح شدن نام حسن خمینی برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ گفت: بعید است که حسن خمینی چنین اشتباه فاحشی را مرتکب شده و نامزد ریاست جمهوری شود. او ادامه داد: البته این یکی از تاکتیک‌های انتخاباتی اصلاح طلبان است که با معرفی اسامی جعلی اذهان عمومی را به سمتی غیر واقعی سوق دهند. قدیری ابیانه در پاسخ به این که آیا ممکن است مانند انتخابات گذشته صلاحیت او تایید نشود، گفت: اینکه صلاحیت او در مجلس خبرگان رهبری تایید نشد، ربطی به عدم احراز صلاحیت ریاست جمهوری او ندارد، زیرا در انتخابات خبرگان مسئله اجتهاد مطرح است، اما برای ریاست جمهوری مساله اجتهاد مطرح نیست، با این حال داشتن سوابق اجرایی قوی و مدیریت کلان کشوری جزو ملاک‌های شورای نگهبان است که حسن خمینی چنین سابقه‌ای ندارد؛ بنابراین بعید می‌دانم که او نامزد شود، چون نامزد شدن و احراز صلاحیت نشدن حیثیت او را زیر سوال می‌برد. سفیر اسبق کشورمان افزود: علاوه بر این، حسن خمینی فردی بود که در انتخابات پیشین حامی حسن روحانی بود و ریاست جمهوری او را حلال مشکلات می‌دانست و با تمام قوا از حسن روحانی حمایت کرد؛ بنابراین، او نمی‌تواند نامزد محبوب مردمی باشد که بیش از همه از دولت روحانی خسته اند و از حمایت افکار عمومی برخوردار نخواهد بود.
 
اعتراض نماینده سابق به اظهارات نمایندگان فعلی
 
نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهارات توهین‌آمیز برخی نمایندگان مجلس به رییس جمهوری، تخریب مسئولان نظام را آدرس اشتباه دادن به مردم توصیف کرد و گفت: اتهام‌زنی، تخریب و به سخره گرفتن و زیر سوال بردن برای نشان دادن خط و خطوط خود، راه و روش مناسبی برای سر و سامان دادن به مشکلات کشور نیست. قاسم میرزایی‌نیکو روز جمعه در واکنش به اظهارات توهین‌آمیز برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی به رییس جمهوری، تخریب مسئولان نظام را آدرس اشتباه دادن به مردم توصیف کرد و گفت: مجلس باید طبق فرمایشات رهبری، راه حل مشکلات بیابد و بدون فرافکنی به مردم توضیح دهد. اگر نمایندگان می‌خواهند برای مجلس کار جدیدی انجام دهند باید کاری کنند که شرایط کشور بهتر شود نه اینکه با اتهام‌زنی و توهین در پی یافتن نقش و جایگاه خود باشند. نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس دهم، با اشاره به بیانات رهبر انقلاب اسلامی که فرموده‌اند همه مشکلات ما در خارج از کشور و علاج آن در داخل است، افزود: باید بدانیم اقداماتی چون اتهام‌زنی، تخریب و به سخره گرفتن و زیر سوال بردن برای نشان دادن خط و خطوط خود، راه و روش مناسبی برای سر و سامان دادن به مشکلات کشور نیست.
 
توصیف نقویان از شجریان

حجت الاسلام و المسلمین ناصر نقویان در هیأت عشاق الائمه حزب مردم سالاری با اشاره به ماجرای جنگ حنین و کار رسول خدا(ص) گفت: اگر مسئولین ما کمی محبت داشتند، شجریان مال ما بود. ما او را در دامن خیلی ها انداختیم که خودش هم دوست نداشت دو مصاحبه با آنها داشته باشد. خیلی وقت ها کار با یک محبت و یک مهربانی حل می شود؛ کما اینکه پیامبر(ص) حل می کرد.
 
مصباحی‌مقدم مردم را از FATF ناامید کرد

مصباحی مقدم، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اگر FATF را می‌پذیرفتیم، وضعیت اقتصادی ما بهتر که نمی‌شد، حتما بدتر هم می‌شد. غلامرضا مصباحی مقدم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، افزود: تا امروز ۳۹ بند از ۴۱ بند FATF را عمل کرده ایم و هیچ اقدام مثبتی، FATF در مورد کشور ما انجام نداده است.وی گفت: از دو بندی که مانده یک بند در مورد کنوانسیون پالرمو و بند دیگر درباره کنوانسیون CFT است و جالب اینجاست که همه کسانی که می‌گویند باید به FATF می‌پیوستیم اصلا نمی‌دانند و یا متوجه نیستند که این موضوع FATF چیست و چه بند‌هایی دارد و چند بند‌هایی را عمل کردیم و چه بند‌هایی را عمل نکردیم. مصباحی مقدم افزود: از مدعیان، یک سوال داریم؛ آن هم این است که اگر ما به FATF و CFT و پالرمو بپیوندیم آیا بانک‌هایی که در خارج از کشور در حال حاضر با ما کار نمی‌کنند به کارشان با ما ادامه خواهند داد یا خیر؟ این کارشناس اقتصادی گفت: حقیقت این است که آن‌ها این کار را نخواهند کرد، چون در اثر تهدید‌های آمریکا مبنی بر تحریم کشور ما، آمریکایی‌ها به بانک‌های خارجی گفته اند، یا باید با ما کار کنید یا با ایران و به شرکت‌ها هم گفته اند یا با آمریکا کار می‌کنید یا با ایرانی ها.
 
حمله جدید آقاتهرانی به منتقدان جبهه پایداری

آقا تهرانی در گفت و گویی اظهار داشت: «ما قصد تشکیل فراکسیونی جدا از فراکسیون نیرو‌های انقلاب را نداریم، ولی خود را ملزم به حضور و پیروی از این فراکسیون هم نمی‌دانیم». دبیر کل جبهه پایداری در تبیین فعالیت‌های تشکیلاتی در مجلس یازدهم گفت: «البته نمی‌خواهیم تشتت ایجاد شود. اما آیا باید مثلاً بنده درست مانند فلان نماینده و یا بهمان عضو هیات رئیسه فکر کنم؟ یا او باید عیناً مانند من بیندیشد؟ اصلاً چنین رویکردی که مثلاً مشابهت ۱۰۰ در صدی داشته باشیم، چقدر درست است؟ پس تکلیف تفاوت‌ها چه می‌شود؟ البته که اشتراکات زیاد است. اما ممکن است در مواردی با هم اختلاف نظر و سلیقه پیدا کنیم که طبیعی است و باید با هم بنشینیم و بحث کنیم تا اختلافات حل شود. برخی هیچ اختلاف نظری را برنمی‌تابند و تا می‌گوییم در فلان مساله اختلاف نظر داریم، سروصدا و حاشیه درست می‌کنند که فلان گروه یا تشکل وحدت شکنی کرد. یا اینکه مثلاً برخی نمایندگان در مجلس فعلی بر سر موضوعی دچار تفاوت دیدگاه می‌شوند و با هم اصطکاک نظری پیدا می‌کنند، فوراً عده‌ای بدشان می‌آیند و اعتراض می‌کنند. خب هر فردی می‌تواند در مسئله‌ای نظری داشته باشد و لزوماً همه مثل هم فکر نمی‌کنند. وی درباره تشکیل فراکسیون جدید در مجلس شورای اسلامی گفت: «ما قصد تشکیل فراکسیونی جدا از فراکسیون نیرو‌های انقلاب را نداریم، معنایش این نیست که مثلاً هر اتفاقی که در فراکسیون بیفتد، ما خود را ملزم به حضور و پیروی از فراکسیون می‌دانیم. ما صرفاً تا زمانی خویش را ملزم به حضور در این فراکسیون می‌دانیم که مراعات اصول انقلاب، منافع مردم و انقلاب در متن تصمیم‌گیری‌های فراکسیون لحاظ شود. اگر خدای نکرده روزی چنین نباشد، نه فقط ما، بلکه هیچ عنصر انقلابی دیگری نباید از تصمیمات فراکسیون اطاعت کند.»
 
توئیت تهدید آمیز رئیس کمیسیون امنیت ملی برای روحانی!
 
مجتبی ذوالنوری نماینده مجلس در توییتی حسن روحانی را تهدید به اعدام کرد. به گزارش اقتصادنیوز رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس در توییتی به سخنان اخیر حسن روحانی رئیس‌جمهور درباره صلح امام حسن انتقاد کرد. او در انتهای توییت خود مدعی شد: اکثریت قاطع ملت ایران به کمتر از عزل و مجازات شما راضی نمی‌شود، با منطق شما رهبر انقلاب بایددستور دهندهزار بار شما را اعدام کنند تا دل مردم راضی شود.
 
راهکار عضو کارگزاران برای اصلاح‌طلبان در انتخابات ۱۴۰۰

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران، لاریجانی را نامزد مناسب اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری دانست و به اصلاح‌طلبان توصیه کرد در شرایط بی‌نامزدی مانند انتخابات ۹۲ «اصلح موجودین» را انتخاب کنند. «محمد عطریانفر» عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران در گفت وگوی تفصیلی با ایرنا «اصلاح‌طلبان شعاری» را میراث‌خوارانی می‌داند که با موضعگیری‌های ساختارشکن و شعارهای رادیکال و بدون تلاش و تحمل مشقت‌ها، عافیت طلب هستند و در بزنگاه‌ها از حضور و پرداخت هزینه سیاسی میدان خالی می‌کنند و هزینه‌ای برای اصلاحات نمی‌دهند و فقط در بوق تبلیغات می‌دمند. این فعال سیاسی به اصلاح‌طلبان توصیه کرد، اگر در انتخابات ریاست جمهوری ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰، در شرایط بی‌نامزدی قرار گرفتند چون انتخابات ۹۲ به سمت انتخاب «اصلح موجودین» بروند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۸
در انتظار بررسی: ۲۹
انتشار یافته: ۱۷۷
۱۸ قدم مانده تا سقوط کفتار زرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
با کفتار بودنش موافقم ، ولی سقوطش بعیده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
ترامپ اگه عرضه داشت از کارت ایران طوری استفاده میکرد که در انتخابات به دردش بخوره بدبخت نفهمید چطور زمانبندی کنه که این روزا به اهداف خودش برسه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
مجتبی ذوالنوری نماینده مجلس در توییتی حسن روحانی را تهدید به اعدام کرد.
اینم از ادبیات ما!
مملکت هر که به هرکه.
ما آخرش متوجه نشدیم منظور به اصطلاح مسئولان از مردم کی هست؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
جناب ذوالنوری شما یک نفر و همفکرانتان لطفا اصلا از خواسته و نظر اکثریت مردم صحبت نکنید
چون اصلا و ابدا به شما این حرفها نمی آید
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
چه جالب همه کسانی که با هم دعوا میکنند یا همدیگر را تهدید میکنند یا در مورد هم افشاگری میکنند کسانی هستند که کشور رو در اختیار دارند با همه امکانات، قدرت و ثروت و هنوز هم فقط حرف میزنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
در یک کشور دموکراتیک سقوط مفهومی ندارد زیرا انتخابات حرف اول را می زند .و ایشان ممکن است با رقیبشان جایگزین شوند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
سوال مردم از مسوولین اقتصادی : برای برون رفت ازاوضاع وانفسای اقتصادی چه طرح وبرنامه ای دارید؟
مسوولین : هرروز برای انتخاب بایدن دسته جمعی دعامیکنیم !!
با همه فقط با همه
| Germany |
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
FATF
کفن پوشان
دلواپسان که مخالف اف ای تی اف بودن
کجان . دلار شده 32 تومن بیایین جواب پس بدین
زندگی مردم نابود شده بیااین جواب پس بدین
اینقدر رییس جمهور رو مقصر ندونین . همش میگفت که باید با همه دنیا حرف بزنین
گوش ندادین
الانه هم باید برین با همه کشورها صلح کنین
مقصر نه احمدی هست نه روحانی

تصمیم باید بر اساس صلح با همه باشه . با همه
عرف
| Germany |
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
امیدوارم اشتپ نکنم
جناب ذولانور همونی هستن که بعد از بیرون رفتن ترامپ از برجام پرچم آمریکا رو در مجلس آتیش زدن و مدعی شدن که آمریکا نابود میشه و ما قدرتمند میشیم و ... و ... حالا بیایین جوب بدین ببینم که دلار 32 هزار تومنی نشونه قدرت ایرانه یا آمریکا ؟
برای بیرون رفتن از بحرانها بجز حرفهای
ادبیات آمیز یا بی ادبیات آمیز
چه چیز دیگه ای در چنته دارین
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
دلخوش کردید به انتخابات آمریکا هرکس برنده شود هیچ تفاوتی نمی کند
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
جناب ابیانه و همه اصولگرایان ما ما از حسن ناراحتیم نه برای اینکه کاری نکرده و یا انتظارات مارا براورده نکرده یا دروغ گفته فقط به این خاطر در جلو امثال شما و همه کارشکنان مدارا کرد
ناشناس
| Japan |
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
تابناک چرامنفی ثبت نمیشه؟؟
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
اگر ترامپ رییس جمهور بعدی آمریکا نشد من اسمم را میگذارم اقدس خانم !!!!ا
جالب این اصلاحطلب ها این است که زمان خودشان و مناظرات مکارم اخلاق رو درمینوردیدند
اصول گرا و اصلاح طلب فقط حرف میزنند
پاسخ ها
سامان
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
خانم جلودارزاده ظاهرا یادتون رفته که همین آقای رئیس جمهور در 4 سال دوره اول یکسره رئیس جمهور قبلی رو میکوبید و با بداخلاقی و حتا الفاظ توهین آمیز از رئیس جمهور قبلی یاد می کرد و با لبخندی .. تمام مشکلات رو به گردن یک نفر و اون هم رئیس جمهور قبلی می انداخت و رجز می خوند که من ال میکنم و بل میکنم و.. ، حالا حرف از مکارم می زنید !!؟ زمین گرده ،هر دست بدی همون دست پس می گیری .
ناشناس
| Bulgaria |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
21.27
جدی روحانی دور قبل خواهان اعدام احمدی نژاد شده بود؟؟
از روحانی اصلا دل خوشی نداریم ، ولی ببینید چقدر شیر تو شیره که یک نماینده که فقط با سیاست های خاص جنتی و یارانش و با کمترین تعداد رای یک شهر وارد مجلس شده ، برای قردی که اکثریت کشور اون رو انتخاب کردند شاخ و شوته می کشه و لاطائلات می بافه
پاسخ ها
هومن
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
نماینده وظیفش گیر دادن به دولت کم کاره کما اینکه جنابعالی خیلی قشنگ داری از روحانی حمایت میکنی کسی که هیچ جای حمایت باقی نذاشتنه ..اکثریت
اشتباه کردن دلیل نمیشه چون انتخابش کردن پس کارشون درست بوده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
شمایی که میگی اکثریت انتخاب کردن پس بعد از این بیجا میکنی بگی آی له شدیم از تورم اقتصاد بفنا رفته وای داغون شدیم مملکت بفنا رفت ... اکثریت انتخاب کردی جیکت هم درنیاد باشه ؟
ناشناس
| Bulgaria |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
۲۱.۳۱
حالا اگه دوستان شما کاسبان تحریم اومده بودن بالا مثل دور قبل ۸۰۰ میلیارد هاپولی هاپول میشد دیگه همه چیز از نظر تو درست بود؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
بله حمایت میکنیم ، چون همه میدانیم مسبب اصلی این اوضاع همان کسانی هستند که با نابود کردن برجام و حمله به سفارت ها و غیره مسبب این وضعیت شده آمد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
شش ماه عضو eftf بشوید اگر در شرایط تغییری حاصل نشد خب برگردید جای امروز کاری ندارد که !!!
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
هومن خان اکثریت اشتباه نکرد بلکه به اشتباه شورای نگهبان را رای داد حسن روحانی کم شخصیتی تبود و تیست اگر سوابق و مسیولیتهای اورا بخوانید متوجه میشوید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
کاسبان برجام به آن به عنوان تقدیس می‌نگرند خوب طبیعی است کاسبی است دیگر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
مانند ان پی تی برویدعضو شوید و بعد چی بشه ؟ در ضمن آن 3 سالی که در لیست سیاه نبودین به سختی میتوانستید کار بانکی بکنید با دنیا و افراد عادی که اصلا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
این ذوالنوری همانی است که نسخه برجام و پرچم آمریکا را در صحن علنی مجلس پاره کرد
و از تصویب اف ای تی اف مخالفت کردند
و حالا که مردم و کشور را در شدید ترین و سخت ترین شرایط گذاشته اند
دوباره دارند آدرس غلط میدهند
البته در اینکه روحانی و دولتش بسیار ضعیف هستند ، هیچ شکی نیست
ولی مقصر اصلی این اوضاع، گردن تند روها و جبهه پایداری ها و کاسبان تحریم و جنگ است
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
درسته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
مجلس اگر یک مجلس مستقل باشد که نیست جایگاهش قانون گذاری است نه صدور حکم اعدام
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
خیلی جالبه هنوز هم کسانی هستند که از روحانی حمایت میکنند!!!!!!!!
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
هومن خان حق باشمایه شما موفق شدید
اگه در آمریکا بایدن انتخاب بشه هیچ دلیلی برای سرزنش روحانی وجود نداره
برای اینکه مردم آمریکا اعتراف میکنن انتخاب اشتباهی داشتن
اون وقت برجام احیا میشه و روحانی همون مسیر چهار سال اول رو ادامه میده
سال بعد هم قدرت رو تحویل میده به یه رییس جمهور اصلاح طلب
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
خخخه خیلی پرتی
در ضمن طبق برجام تاریخ انقضا آن چند سال دیگر تمام می شود مگر این که آقایان یواشکی......!
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
من نمیدونم رو چه حسابی شما این حرفو میزنید بزرگترین اشتباه راهبردی دولت فعلی گره زدن تمام امور به برجام واعتماد به آمربکاو اروپا بوده وتضمین نگرفتن از طرف مقابل مذاکرهوگره زدن سرنوشت یک کشور به اتخابات آمریکاخودش محصول بی لیاقتی این دولته حالا شما میگید بعد این همه رنج وسختی که مردم ازدست ندانم کاریهای دولت کشیدن اگه بایدن بیاد همه پاک میشه ومردم حق سزنش دولتو ندارن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
اگر احتمالا بایدن رای بیاره شما خواهید دید که دیدتون نسبت به جماعت دموکرات کاملا اشتباه بوده و به نظرم این موضوع برای باز شدن دید مردم ما بهتر است.
ghfd
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
مقصر اصلی همه این بدبختی ها لجبازی کسی است که از برجام خارج شد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
بابا ساده نباشید برجام کاری برای کشور نمی کند امریکا در دوره شاه چکار کرد کشاورزی ما را از بین برد صنعت وابسته داشتیم نخبه های دانشگاه با پول دولت می رفتن انجا درس می خواندن همانجا هم می ماندن واقعا دلتان به برجام خوش است امریکا جهانخوار است عربستان را علنا می دوشد ما رابطه مان با امریکا خیلی خوب شود می شویم عربستان
جناب ذالنور وقاحت هم حدی داره تهدید رییس جمهور به اعدام ؟؟؟ رییس جمهور دو سال کامل هست دربست فرمایشات شماها رو اجرا میکنه ؟؟ کدوم وعده انتخاباتی رو اجازه دادید عملیاتی کنه ؟؟ روحانی نباید تن به برگزاری جنین انتخابات فرمایشی میداد که امثال شما بدون رقیب وارد مجلس بشین ؟؟ ایا صحبت کردن از صلح امام حسن برای نجات جامعه مسلمین خیانت است ؟؟ نکنه شما بین امامان هم تبعیض قایل میشوید ؟؟؟؟
پاسخ ها
هومن
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
ملت ساده لوح هنوزم یقه چاک میدن برای دولت پیر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
ملت ساده لوح نیستند واقع بین هستند و میدونند روحانی کاره ای نیست در بوجود امدن این اوضاع
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
پیری دولت به جوانی بی فکر و ذهن گشاد
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
هنوز هم احمق هایی هستند که ناکارآمدی دولت رو گردن افراد دیگر می اندازند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
امثال ذولنور فقط اعدام را می شناسند و جنگ را
با ده درصد رای رفته مجلس خودش را اکثریت هم می دونه
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
محمد اقا احتمالاچند چیز را همزمان کنار هم قرار نمی دی مشکل اینجاست فقط نتیجه را بررسی می کنی
اولا چهار سالی که برجام لخه بود روزانه دو و نیم میلیون بشکه نفت می فروختید و دلار هم ثابت بود اما لحضلی که ترامپ حلقه محمد بن سلمان ناتانیاهو و دوستان بصیرت دار را کامل کرد چیزی شد که می بیندید
مثلا روحانی باید چه کار کنه پول نفت دراریم و یا صادراتی داریم که براش سرو دست میشکنند . نه تقریبا هیچی نداریم البته گر منبع شما گزارشات تلوزیون باشه حق با شماست ولی اگر در کار تولید باشید حتما خواهید فهیمد جایگاه ما کجاست چه از کیفیت چه از نو اوری چه از تحقیقات... و اما تحقیقات که رکن رکین تولید و نو اوری است تقریبا در ایران یعنی صف نه اینکه عقل و دانش نباشه نه پول نیست ولی اگر از ان دسته افرادی هستید که می گویند اینکشور خیلی پول داری باید بگم کدوم پول می تونی بگی اون پولهای که هست از کدوم منبعه استاد عزیز اگر فکر می کنید از حسن بهتر می چرخوانید بگویید الا که پول نیست و همه در ها بسته است حقوق اموزش پرورش نیروهای انتظامی بازنشستگان ... همین ماه از کدام محل پرداخت می کنید.فقط یک راه حل دارید دست به چاپ پول بدون پشتوانه بزنید اگر راهی هست به حسن پیشنهاد بدید.... سخن زیاده ولی ما هم که به حسن رای دادیم همه مشکلات لاینحل را درک می کنیم ولی مشکل و اعتراض ما اینه که چرا محکم جلو شما و دوستان کارشکنتان نایستاد
چرا در تیترهایتان اینقدر به نیروهای انقلابی پرخاش میکنید و از افراد وطن فروش و غربزده و ذلیل حمایت؟ مگر نه اینکه همین نیروهای انقلابی هستند که فقط کار میکنند و دزدی نمیکنند؟!!! عدالتتان کجاست؟ 30 سال این کشور دست غربزده ها بود و تخریب شد . به همین 8 سال حسن روحانی یک نگاه کنید.
حسن روحانی و خاتمی و رفسنجانی به اندازه یک ماه احمدی نژاد کار نکردند. باید با لودر دولت حسن را تکان دهید
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
جواب ابلهان باشد خموشی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
راست گفتی ، روحاتی و بقیه اندازه یک ماه احمدی نزاد نتونستن کشور رو نابود کنند
ناشناس
| Bulgaria |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
در امد دولت اصولگرای احمدی نژاد از فروش نفت= دولت خاتمی+روحانی+رفسنجانی+موسوی
ایا در دولت احمدی نژاد با درامد ۴ برابر دولتهای اصلاحطلب به اندازه نصف دولت خاتمی کار شد؟البته که خیر
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
ناشناس ۲۱.۳۰یه نفر یه انتقادی کرده به تابناک درست یا غلط ولی شما بهش توهین کردی جناب تابناک نوشتی از انتشار مطلب حاوی توهین وافترا معذور هستی ولی وقتی کسی به مخالفت توهین میکنه منتشرش میکنی آیا این درسته؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
درآمد بیشتر بود میزان ساختن کشور هم بیشتر بود همان طوری که خروج ارز هم با سرکوب دلاری که کرده بود بیشتر بود
شهاب
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
فكر كنم شما يا آلزايمر گرفتيد يا سنتون نميرسه كه خدمات ارزنده دولت خاتمي رو يادتون نمياد حداقل در زمينه هاي اقتصادي و سياست خارجي كسي نميتونه منكر اين موضوع بشه
لطفا كمي منصف باشيم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
منظورت از افراد انقلابی پورمختار و خاوری است؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
احمدی نژاد ؟!!!!!!! معجزه هزاره سوم؟؟!!!!!! تولید انرژی هسته ای در زیرزمین ؟؟!!!!! هاله نور ؟؟؟؟؟؟ مشایی؟؟!!!!! بقایی؟؟!!!!رحیمی ؟؟؟؟؟؟اخراج وزیر در حین ماموریت ؟؟؟!!!! قهر کردن و خانه نشینی ؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
میدونی چیه .‌صبر کن احمدی نژاد کاندید شه . بعد برو بهش رای بده . کلا هرکاری دوست دارید بکنید . من فقط منتظرم
من صلح میخوام . شمایی که میخوای بجنگی برو دیگه . این همه کافر تو دنیاست. همشونو بکش
پاسخ ها
خواهر شهید
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
بله خودشون و بچه هاشون برن بجنگند نه اینکه تشریف ببرند خارج برای درس و صفاسیتی از پول بیت المال.....ما جانباز و شهید دادیم ..دیگه نمیدین...رای بی رای جنگ بی جنگ لبیک یا امام حسن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
این آقای رای بی رای که در همه کامنت ها خودنمایی میکنه این بار خودش رو خواهر شهید جازده؟
اقای ایمانی چقدر ملایم و با محبت نقد کردید!!!.هر کجای دنیا که بود این نمایندگان مجبور به استعفا میشدند و تا پایان عمر از مسئولیت داشتن منع میشدند.
صاحب گرین کارت : ما صرفاً تا زمانی خویش را ملزم به حضور در این فراکسیون می‌دانیم که مراعات اصول انقلاب، منافع مردم و انقلاب در متن تصمیم‌گیری‌های فراکسیون لحاظ شود.) گرین کارت و انقلابی بودن و پایداری و رعایت حقوق مردم ترو خدا مارا نخندان
روحانی چه تقصیری داره
هر چی کشیدیم از امثال ذوالنورها کشیدیم
روحانی طرف درست تاریخ ایستاد
برجام که به تایید ۶ قدرت جهان رسید کار مهمی بود که انجام داد
ولی خوب باید بعد از برجام ایران حسن نیت خودش رو هم به دنیا نشون میداد
نمیشد هم برجام رو امضا کرد هم رفتارهای سابق در منطقه رو ادامه داد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
همان گونه که از قرارداد ترکمنچای به بدی یاد می کنید که خاک کشور جدا شد آیندگان هم از برجامتون به بدی یاد می کنند که چرا دانش و صنعت کشور را به خاطر دیگر کشورها ناقص کردین
دوم هم این که یادت نمی آید این اقا در دوره اصلاحات مسئول مذآکرات بود و اتفاقا همان دور هم راه به جایی نبرد و باز آمد در این دوره و همان راه غلط را طی کرد و باز راه به جایی نبرد(منظور طیف چپ گرا ها است)
حالا اگر در این چند ساله که همه چیزمان را به برجام گره نمی زد و مدیریت پولی و مالی کشور را درست طی می کرد الان اینقدر فحش نثارش نمی شد
در مورد رفتار منطقه ای به دوستانت بگو داعش درست نکنند یا اسراییل را ایجاد کردن برای تجزیه کشورهای منطقه که برای دفاع از خودمان هر کاری میکنیم و با کسی هم شوخی نداریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
برجام چه ربطی به سیاست خارجی ایران داشته؟ حرف های ترامپ را تکرار میکنید
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
میگم دلت برای دعاش جان ترامپ و بن سلمان تک شده
دوست داری خودت و خانوادت با هواپیمای چارتر
بفرستیمت عراق و سورریه باهاشون چای میل کنید؟؟؟ه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
ناشناس 22:07 لطفا آدرس اشتباهی نده، قرار داد ترکمنچای و گلستان دو تا از بهترین قرار دادهای تاریخ ایران هستند، ما یه جنگی رو شروع کرده بودیم که براش آماده نبودیم و شکست خوردیم، اگر این دو تا قرارداد نبودند شوروی تا خود خلیج فارس رو اشغال می کرد، باید ببینی چه چیزی مارو به سمت اون دو تا قرارداد و
برجام برد، ما همیشه از تندروی ها ضربه خوردیم، زمانیکه آقایان مست دلارهای نفتی بودند و فکر می کردند دنیا بدون نفت ایران سر پا نمی مونه و تو قضیه هسته ای کل دنیا رو علیه ما متحد کردند باید به فکر این روزا می بودین،
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
به ارا نگاه کن ببینی بایدنگاه تو عوض کنی
اشکالی نداره حق با شما از این به بعد ما نیستیم هرکسی را هم که صلاح میدانید رییس کنید انشاا.. بتوانید مشکلات را حل کنید و قرار داد ترکمچای هم نبندید.
ما منتظریم ......
کجاش تهدید بود؟ الکی تیتر نزنید. با وجدان باشید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
نزدیک انتخابات شد و جنگ زرگری راه افتاد باز

مردم ساده لوح هم باز یکی از روحانی طرفداری میکنه یکی از ذوالنور
اقای ذو نور اعدام لازم نیست.استیضاح کنید معطل چی هستید؟شرم بر شما که مردم را نادان فرض کردید
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
وجود ندارند
منتظرند ببینند کی رییس جمهور میشه
اگر ترامپ بشه حسن می مونه و اگر بایدن بشه استیضاح می کنند
وقتی امثال قدیری ابیانه توصیه ای میکنند بقیه را وادار میکنه برعکس عمل کنند اما بهر حال سید حسن خمینی بارها وبارها گفته کاندیدا نمیشود و این کاندیدا نشدنش صد درصد بخاطر توصیه های امثال قدیری ابیانه و فرمایشات انها نیست که حرفهای امثال او پشیزی ارزش نداره
مجتبی ذوالنوری نماینده مجلس در توییتی حسن روحانی را تهدید به اعدام کرد) بیشتر از این انتظاری نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
نمیدونم چرا یاد خلخالی افتادم
اقای ذالنور تو همین اوضاع که ملت دل خوشی از روحانی ندارند ، اگه دولت مجوز راهپیمایی در مخالفت از سیاستهای شما رو بده حداقل ۵ میلیون تهرانی حاضرند از امام حسین تا ازادی تجمع کنند پس لطفا به اندازه کوپن خود صحبت کن تو نماینده ۷ درصدی بیش نیستی ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
احسنت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
تشییع حاج قاسم یادت نره . اگر چه 24 میلیون در 5 شهر یادت میره و 100 نفر در چهارراه کالج یادت نمیره.
ناشناس
| Germany |
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
بهتره تابناک یه نظر سنجی بذاره بپرسه چند درصد به اعدام ذوالنور و همفکران رای میدن چند درصد به اعدام روحانی و یارانش چنددرصدبه اعدام هر دو گروه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
خطاب به 23:4
ذوالنور به گرد سردار هم نمی رسد نه در منش و رفتار وگفتار و نه در محبوبیت نزد مردم که اگر جز این بود دستکم ادبیاتش همچو سردار می بود...هنوز از یاد نرفته طرفداری جانانه سردار از روحانی در برابر گستاخی ترامپ...هیچ شباهتی بین این دو فرد نیست...هیچ شباهتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
شاید در مخالفت اقای ذوالنور میلیون ها نفر تهرانی حاضر شوند اما در حمایت از روحانی کمتر صد نفر هم تجمع نمیکنند
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
امان از ای کیوی پایین
اقاي ذوالنور بايد زودتر اخراج رييس جمهور را اجرا كنند اكر فكر ميكنند در اين مملكت رييس جمهور كارهاي است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
احسنت ! باید زد تو دهن هر چی ادم‌یاوه گو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
اجازه داده نشده برای استیضاح وگرنه تا الان رفته بود و محاکمه هم شده بود
خدایا ذوالنوری خدایا خدایا
خانم جلودار زاده ،هر کسی که لیبرال هست یا چپی یا فمنیست هست نظرش را بگوید.نا بخشوده ترین عمل نفاق هست که اهداف حزبی ومکتبی اختلاطیش را در لباس توجیه اسلام ودین توجیه کند
به هر حال دو تا منو جلو شما میذارن
منو برجام
دلار ۳ هزار تومان
پراید ۱۳ میلیون
مسکن متری ۵۰۰ هزار تا ۵ میلیون
سکه ۱/۵ میلیون

منو بدون برجام
دلار ۳۲ هزار تومان
پراید ۱۷۰ میلیون تومان
مسکن متری ۲۰ تا ۵۰ میلیون تومان
سکه ۱۶/۵ میلیون تومان

حالا ذوالنور بگو ببینم باید به روحانی مدال افتخار داد یا اعدامش کرد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
دوتای دیگر هم هست
اینکه پول های سرگردان را از بازارها به سمت تولید ببرد یا اجازه ندهد به‌سمت دلالی برود که برجام باشد و یا نباشد تورم برای همیشه بین 1 الی 5 درصدی باشد
یا این که با برجام پول مفت نفت را بزنید به اقتصاد و دلار را سرکوب کنید و میز ایران در واشنگتن با رصد اقتصاد ایران که لحظه انفجار دلار فرا می رسد ازبرجام خارج می شود تا فشار افزایش دلار بیشتر شود و یا اصلا این ها را ول کن با پول نفت همیشه تورمتان بالای 10 درصد باشد و خود به خود دلار بالا برود
کدام یک را دوست داری عزیزم؟
امام حسن (ع) خبر نداشت یه عده افراطی ۱۴۰۰ سال بعد در ایران کاسه داغتر از اش خواهند شد و از صلح ان حضرت ایراد خواهند گرفت ، حتما امام سجاد هم با جسم بیمارشان باید لباس رزم میپوشیدند تا این جماعت راضی میشدند ؟
با شرافت ترین آدم این آبادی همون بچه ای بود که در ۱۱ سالگی فهمید در یه جامعه بی خود زندگی میکنه و خودش رو از شرش راحت کرد
اقای مصباحی پذیرش اف ای تی اف هیچ فایده ای هم نداشته باشد سیگنالی به دنیا میدهد که ایران اماده مذاکره است و همین سیگنال باعث میشود از نظر روانی قسمت دلار افت کند.ما هم مثل شما میدانیم که بایدن باشد یا ترامپ مذاکره تنها راه باقیمانده است مگر اینکه امثال شما هم حاضر باشید مثل سایر مردم زندگی در شعب ابی طالب را تجربه کنید و بجای اینکه محافظ شماره ۲ میوه منزل را خریداری کند و محافظ شماره ۴ گوشت و لبنیات،همه انها را مرخص فرموده مثل سایر مردم به نان و سیب زمینی قناعت فرمایید.که البته با شناختی که از شما عزیزان مسئول داریم چنین سفره ای را دوست نمیدارید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
باهوش کی بودی تو؟!!!
یعنی این اف ای تی اف را نمایشی می دانید که مثلاسیگنال خوب بدهید؟ نخیر قربان وقتی آن را پذیرفتید باید عمل کنید و اطلاعات مالی را بدهید و دلبخواهی هم نیست همانگونه که آقای دولت اطلاعات 400 تا صراف را به این نهاد داد و عملا دور زدن تحریم ها را بست در حالی اگر این بندهای موجود را هم اجرا نمی کردیم همانند دوبندش این قدر در دور زدن تحریم برای صراف ها مشکل درست نمی شد و باید آن کسانی که این خیانت را کردن در حق ملت مجازات بشوند
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
قیمت دلار دست دولت هستش
واقعا خدا به روحانی بخاطر این جماعت افراطی جنگ طلب صبر بده ، دیگه یک ساعت ریاست جمهوری جایز نبست ؟ استعفا بده تا هنر این جماعت رو هم در مملکت داری ببینیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
موافقم . روحانی باید با استعفایش تو دهنی به این جماعت بزند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
افراطی شما ها هستید کشور را معطل خارجی ها می کنید و حتی قیمت ها را هم دستکاری می کنید برای آن هدف حتی اگر مردم له بشوند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
اتفاقا ۸ سال تندروها و جبهه پایداری ها را در دولت احمدی نژاد و مجالس ۷ و ۸ آزمایش کردیم
و تمام بدبختی هایمان از نتیجه کارکرد جلیلی و گرفتن
هفت قطعنامه تحریمی بود
آزموده را آزمودن خطاست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
صد رحمت به احمدی نژاد در ضمن تحریم ها به خاطر شما ها در سال 88 بود که آشوب درست کردین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
واعظی گفت که روحانی اجازه استعفا ندارد
مجتبی ذوالنور
توییت ایشان مصادف است با رحلت پیامبر اسلام
شما اگر لباس پیامبر را پوشیدید میبایست خلق خاتم الانبیا را داشته باشید
که ندارید .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
چه ربطی داشت؟
کسی که کارش را از عمد......
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
این دوست شما هر روز دارد دروغ می
گوید و فرار رو به جلو می کند
ما مردم بارها و بارها ثابت کردیم که طرف اصلاح طلبان ایستادیم ما هیچ علاقه ای به گفتمان ادبیات و افکار افرادی مانند آقای ذوالنور نداریم ما فقط میخوایم یه زندگی عادی مثل همه مردم دنیا داشته باشیم و هر لحظه تن و بدنمون از این قیمتا و بی ارزش شدن پول ملی نلرزه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
پس به دولتتان بفرماید مانند سران دیگر کشور ها دستکاری در ارز و دلار و اجناس مردم نکند و بگوید به خاطر تحریم است چون تحریم 2 سال پیش اجرا شد و شوکش را هم سال تخلیه شد
ذالنور بیخود کرده تهدید به اعدام کرده ؟؟، از روزی که پای امثال شما به مجلس باز شد دلار ۱۵ هزار تومان به ۳۵ هزار رسید .
آقای ذالنور هنوز نتوانسته آتش کینه اش را خاموش کنه
جناب ذوالنوری لطفاً رفراندم برگزار کنید تا ببینم اکثریت مد نظر شما کجا تشریف دارند
آقای مصباحی مقدم لطفاً مناظره ای با کارشناسان بی طرف برگزار کنید ببینیم آیا نظر شما را کسی تایید می کنند
هر وقت در آمریکا حزب دموکرات به قدرت میرسه در ایران سیاست پولاریزه میشه و دو قطبی یا تضاد ایجاد میشه
کارتر دوقطبی که منجر به انقلاب شد
کلینتون دو قطبی اصلاح طلبان و اصولگراها
اوباما دو قطبی احمدی نژاد موسوی
با انتخاب بایدن خودتون رو برای پولاریزاسیون بعدی آماده کنید
حناب ذالنور بهتره یادی کنیم از مرحوم روح الله حسینیان ؟؟
تاریخ پر از درس عبرت است ؟؟! این تذهیون ؟؟!
روحانی که خودش دنبال استعفاست ولی شما وحشت زده شدید و از سرنوشت لبنان مبگویید ؟؟
یارو رفته بود مصاحبه می کند آن هم یهویی آن وقت این استاد...!
یکی پیدا نمیشه بگه گناه ما چیه؟
بابا، مرغ ۲۵۰۰۰تومان، پراید ۱۲۰۰۰۰۰۰۰؟
به کجا چنین شتابان؟
این دعواهای زرگری رو بس کنید، خجالت هم خوب چیزیه ولله.
!!!!!!!
خانم جلودارزاده ظاهرا یادتون رفته که همین آقای رئیس جمهور در 4 سال دوره اول یکسره رئیس جمهور قبلی رو میکوبید و با بداخلاقی و حتا الفاظ توهین آمیز از رئیس جمهور قبلی یاد می کرد و با لبخندی .. تمام مشکلات رو به گردن یک نفر و اون هم رئیس جمهور قبلی می انداخت و رجز می خوند که من ال میکنم و بل میکنم و.. ، حالا حرف از مکارم می زنید !!؟ زمین گرده ،هر دست بدی همون دست پس می گیری .
یعنی میره تو توییتر آمریکایی بر ضد مذاکره با آمریکا صحبت میکنه ؟؟؟؟
ملت رو بدجور گرفتید نه ؟ کلا مملکت رو بدجور گرفتید نه ؟
جمع کنید بابا این بساط رو
ذالنور این فرمایشات گه هر بار شما فاتحه بازار سرمایه را خواهد خواند یعنی چه تو این اوضاع تهدید به اعدام ؟؟ مگه روحانی بچه است که او را میترسانی او حداقل ۲۰ سال رییس امنیت ملی کشورت بوده ؟؟
حیف که دولت مجوز راهپیمایی بر علیه سیاستهای جنگ طالبانه جناب ذالنور رو نمیده تا حساب کار دست این نماینده ۴ درصدی بیاد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
تشییع حاج قاسم یادت نره . اگر چه 24 میلیون در 5 شهر یادت میره و 100 نفر در چهارراه کالج یادت نمیره.
جناب ذالنور زیاد رو اعصاب ملت راه نرو ؟؟ این مردم باعث بانی این وضعیت رو خوب میشناسند ؟؟یادت هست برخی تو مشهد چه دسته گلی به آب دادن؟؟
تا الان احساس یه موش آزمایشگاهی رو داشتین؟ من داشتم و تجربه خودم رو میگم سال ۹۷ یه خونه ۴۰ متری اجاره کردم که قیمتش ۳۵ میلیون بود ۹۸ اول شد ۵۰ میلیون بعد ۵۵ میلیون سال ۹۹ اول شد ۶۰ بعد ۹۰ بعد ۱۰۰ و الان ۱۵۰ میلیون من همیشه سعی میکردم پولی جمع کنم و این خونه رو بخرم ولی الان ناامید شدم من مثل گرگور سامسای داستان کافکا شدم
مجتبی ذالنوری حیا کن
مملکت رو رها کن ؟؟
ذوالنور برو حکم اعدام اونایی رو صادر کن که دارو به عراق قاچاق میکنن امروز ۱۶ کامیون رو پلیس عراق گرفت
نمیدونم کسی که دور شکمش نزدیک به یک و نیم متره و کلی خدم و حشم داره چرا دنبال جنگ است ؟؟ فکر نکنم لباس رزم برای تن مبارک پیدا بشه
جناب ذوالنور! شما به چه حقی از طرف ملت حرف می زنی؟ تو با روحانی مشکل داری برو باهاش دوئل کن پای ملت رو نکش وسط که بدجوری کنف میشی.
وقتی دو تا بازیگر تئاتر در زمان ایفای نقش به هم بد و بیراه می‌گویند شما باورتان میشه که اینها واقعا دارند با هم دعوا می‌کنند؟
ما اصولگراها برای ۷ سال آینده هم برنامه داریم و تن هم اینکه ، تمامی این مشکلات از دولت روحانی است
گل و آزادی و اصلاحات در راه است
من شخصا انتخابات ریاست جمهوری شرکت نکردم و رای ندادم ولی آقای روحانی با اینکه الان مردم دل خوشی از ایشان ندارند رای بیش از ۲۰ میلیون نفر را کسب کرده و رئیس جمهور رسمی و مردمی ایران هست . نه مثل نماینده هایی که بعضا با کمتراز ۱۰۰۰۰ رای وارد مجلس شده اند. اگه آقای روحانی جراتش را بیشتر کنه ما هم به جمع اون ۲۰ میلیون اضافه میشیم.
بنی صدر هم رآی اکثریت قاطع ملت را داشت / لکن زمانی که مملکت را به ورطه نابودی می برد ، نمایندگان شجاع آن زمان رآی به عدم کفایت وی دادند / ایشان که وضعش به مراتب بدتر از بنی صد است . انشاالله که هر چه زودتر نمایندگان بادرایت و دسلسوز این دوره مجلس شورای اسلامی بتوانند این همه بی تدبیری را چاره ای بیندیشند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
سال ۹۹ هستیم نه ۵۹
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
اتفاقا بزرگترین اشتباه انقلابیون حذف افراد میانه رو مانند بنی صدر و بازرگان از سیاست مملکت بود.
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
از تعداد رای دهندگان به کامنت جنابعالی ، مشخص شد شما هم یکی مثل جناب ذوالنور هستید
دوستان من پیشنهاد میدم اینهایی که شعار جنگ میدهند و دوست دارند با وضعیت موجود زندگی کنند دوتا شهر که بیشترین این تفکر رادارند بهشون بدهند هر طور خواستند آن را اداره کنند و دست از سر اکثر این ملت بدبخت بردارند
این اقا کاسب تحریم هست . به چه جرأتی از طرف ملت حرف می زنه؟
هرکی که فک میکنه با اومدن بایدن وضعیت بهتر میشه خودشو زده به خاک
این کامنتو به یاد داشته باشید
یه ماه بعد از انتخاب بایدن شرایط کشور صد برابر بدتر شده
خواهیم دید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
این تجربه ها کهنه شده و در سال های قبل هم می گفتند اگر رئیس جمهور آمریکا عوض بشه بهتر میشه ولی کاملا برعکس بدتر شد
رای بی رای
این هشتاد درصدو از کجا آوردی جناب ذوالنوری
درستش اینه نود درصد مردم همه ی شماهارو نمیخان
اگر راست میگید رفراندوم کنید مشخص بشه
از کامنت های آلبانی نشین ها مشخصه بدجور از جنگی میترسن که بعد از آن ملت ایران قراره بدون امریکا و اسرائیل ثروتمند و در آرامش باشه. کم مونده قرآن رو هم تحریف کنن خخخخخخخ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
غربزده ها و حامیان کامنتی خارجیشون لات های مجازین خخخخخ
ناشناس
| Singapore |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
فعلا گویا شما دوست دارید تاریخ صلح امام حسن(اشبه الناس به پیامبر)رو تحریف کنید.میگی نه از صاحب نور بپرس
:)
صاحب نور هاله نور جماعت تو خلسه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
توهم زدی همه رو الباتی نشین میدونی ؟؟ عزیز ۴ درصدی
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
تو هنوز صدای یک ترقه را هم نشنیده ای که ادعای شجاعت و نترسیدن از جنگ می کنی چون سنت به زمان جنگ نمی رسه برو از کسانی که زیر بمب و موشک زندگی کردند بپرس تا برات بگن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
23:07 تو دیگه کی هستی که سوزنت توی آلبانی گیر کرده که یک مشت پیر و فرتوتی که جایگاه مردمی هم ندارند.عزیزم این هایی که در تابناک نظر می دهند مردم ایرانند ...
اشتراک اصلاح طلبان و آلبانی نشین ها و یهودی ها در اینه که همشون::: لات های مجازین خخخخخخخخ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
شما با این حرفت داری به دستور قرآن اهانت میکنی. قرآن یهودی و نصاری رو به رسمیت شناخته. دوره‌ی اون گروهک چرت کمونیستی هم به سر اومده و الکی براش موجودیت نتراش. فعلا که اصلاح طلبان و اصولگرایان پشت هم درومدن.
ناشناس
| Japan |
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
مخالف نظرامثال توآلبانی نشینهافقط هستندوهمان سه چهارهزارنفر!بروتوکوکوچه وخیابان حرف مردم رابشنو
الان اوضاع دلار بگونه ای شده است که دلار در دست مردم و صادر کنندگان بیشتر از موجودی ریال ایران شده است و دولت بهتر است پول رسمی کشور که ریال است را به دلار تغییر دهد تا خیال مردم هم از این بابت راحت شود و حداقل مردم دیگر شاهد تورم و نوسانات کالاها و بی ارزش شدن پول ملی و ... نخواهند بود. چون نوسانات اقتصادی و تورم ناشی از عدم صادقت در نظام پولی است و در دلار صداقت پولی بیشتر است.
همش سیاه بازیه برای سرگرم کردن مردم.همشون سر یک سفره نشستن.
آقای ذالنوری برای ملت فیلم هندی بازی نکنید شما از روحانی بدتر هستید وروحانی ازشما بدتر
دوستان تحمل کنید حالا اقای ذوالنور برای احراز وجود حرفی زد ایشون عادتشون هست هر چند وقت یکبار بگن ما هم هستیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
ابراز درسته ولی احسنت
تابناک بیا و یه رای گیری راه بیانداز .کسانی که خواهان صلح یا غیر ان
خانم جلودار زاده خیلی نگران نباش سه سال بعدرا به تبعیت از روحانی که دولت قبلی را مقصر میدانست همه ناسزاها نصیب ولت روحانی است.
با خواندن کامنت ها از اینکه ملت به جون خم افتاده اند واقعا متاسف شدم . اینکه رییس جمهور اختیار تام ندارد قبول ، ولی حداقل در مدیریت ۷۰درصد موارد نقش مستقیم دارد . اگر روحانی در ۴ سال دوم رای آورد بخاطر لج و لج بازی با کاندیدای طرف مقابل بود نه اینکه مردم ۴ سال اول او را قبول داشتند. اینکه رئیس جمهور وقتی کارهاش کاستی دارد نباید نقد شود چون رای اکثریت را دارد حرف درستی نمی دانم جون تصمیمات رئیس دولت بر سرنوشت تک تک مردم تاثیر مستقیم دارد . و باید جوابگوی اعمالش در مقابل ملت باشد . وضعیت جامعه را در تمام زمینه ها ببینید واقعا بخاطر سوء مدیریت دولت الان مردم با چه مشکلاتی دارند دست و پنجه نرم می کنند و عجیب تر اینکه ملت بجای وحدت جهت رسیدن به حق واقعی شان ، هنوز هم با خودشون درگیرند . واقعا خیلی غم انگیزه
این بازی پلیس و خوب و بد و ژانگولر بازیها دیگر برای ملت هیچ جذابیتی ندارد
روحانی عملکرد دور دومش اصلا جالب نبود. ولی در مورد امام حسن، بیشتر مردم ما خواستار صلح و دوستی با دنیا هستن. اونایی که غیر از این رو میخوان برن سوریه و از جنگ و خونریزی لذت ببرن.
نه آقا!شجریان مال شماهانبودمال ملت ایران ووابسته به تاریخ چندهزارساله ایرانزمین بودوتاابدخواهدماند!
سیاست باید از انگلیس یادگرفت با هیچ کس قطع ارتباط نمیکنه هرطور شده رابطه باسایر کشورها داره در ظاهر باهمه کنار میاد اما پشت سر کله شو زیر اب میکنه .منافع خودش الویته.چرافقط جنگ امام حسین یادمونه اما صلح امام حسن درس برای ما نیست .
اقای ذوالنور ما صلح با امریکا را می خواهیم . هیچ کس از حال مردم خبر ندارد
خدا‌وکیلی‌ریس‌جمهوری‌که‌حتی‌اختیار انتخاب‌چهار‌تا‌نیروی‌محافظتی‌خودشو‌نداره‌چه‌نقشی می‌تونه‌در‌سرنوشت‌مملکت‌داشته‌باشه
جناب ذوالنور بجای تهدید به اعدام که از احتیار شما و مجلس خارج است .شما را به قرآن این شخص را استیضاح کنید تا لااقل رئیس جمهور بعدی حساب کار دستش بیاد.
سلام خانم جلودارزاده کسی که باد می کارد باید انتظار درو طوفان داشته باشد رفتار طیف شما با احمدی نژاد را فراموش کردید دروغ های و تهمت ها حالا چرا دم از مکارم اخلاقی. می زنید خدا جای حق نشسته شک نکنید
چرا در مسایلی این چنین اساسی که هزینه سنگین آن را ملت باید بدهند همه پرسی نمی شود؟ اگر اقایون مطمینند که مردم پشت ایشان هستند و دم به ساعت از طرف ملت حرف می زنند، خوب چنین همه پرسی مواضع آنها را تایید می کند و باید از آن استقبال کنند . ولی اینکار را نمی کنند چون می دانند نتیجه چیست.
آاقای ذوالنوری دوران این سیاه بازیها برای مردم تمام شده روحانی از اول این بساط پست و مقام داشته و هیچ زاویه ای با شماها ندارد روحانی سه بار مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفته پس مردم می دانند روحانی برای مردم هیچ کاری نمی کند از روز اول دور دومش معلوم شد چون با واعده ها به مردم رای گرفت اما رفت مشهد کابینه را برایش چیدند و تو بهتر میدانی کابینه روحانی با تایید چه کسی درست شد روحانی حتی پا را هم فراتر گذاشت و استانداران و معاونان وزیر را هم با تایید همانجا بر سر کار گذاشت پس دم از اعدام یک تدارکاتچی بی اختیار که البته خوب بلد است منافع جمع و جور کند ( مثل بقیه شماها ) نزن اگر حرف استیضاح و مجازات است روحانی آخرین فرد نیست اولین است و باید تا به آخر برکنار شوند از جمله خود شما هم در لیست هستی!!!!!
آقای ذوالنوری :
برای یکبار و برای همیشه بیایید یک رفنراندوم تحت نظارت شدید سازمان های بین المللی برگزار کنید ببینم این مردمی که شما میگید و همیشه شما و از شما بالاتر ها ازشون مایه میگذارید چند نفرن؟
بابا بگذارید یه باره مردمم تکلیف خودشونو بدونن
ر..
چرااینقدرازطرف مردم حرف میزنید راست میگید همه پرسی بذارید تامعلوم بشه مردم کی هستن اصلا خودت چندتارای مردم قم روداری
در مورد یک گفتار جنگ طلبانه که بیشتر ملت نمی‌دانند با کدام کشور است، روحانی گفتند مردم ایران مخالف جنگ است.
در اینکه روحانی باید محاکمه بشه هیچ شک و تردیدی نیست به همان اندازه که شخص ذوالنور و بقیه هم باید مجازات شوند.
دو نکته . اول اینکه آقای دوالنوری عضو مجلسی هستند که با رءی حداقلی مردم تشکیل شده است بنابراین حق ندارند از جانب مردم سخن بگوید . رهبری خودشان هر جا لازم باشد تذکرات را می‌دهند ایشان بهتر است حالا که رأی مردم را در حد لازم ندارند نه از طرف رهبری سخن بگویند و نه قصد تعیین تکلیف برای کسی داسته باشند.
دوم سخنان آقای مصباحی مقدم در خصوص لوایح معروف به FATF است. اینکه چرا به نفعمان هست و یا نیست و اگر دو لایحه پالرمو و CFT هم تصویب می‌شد باز هم بانک‌ها با ما کار نمیکردمد و غیره به کنار. ایشان اظهار میکنند که مردم نمیدانند .... این سخنی است به گزاف چرا که قرار نیست همه مردم چنین لوایحی را که از پیچیدگی برخوردار هستند را بدانند. این در مورد اکثر قوانین مصوب نیز چنین است. اصولاً فقط لازم است مردم از مواهب قوانین مصوب برخوردار باشند. سخن این است که اولاً خواصی ( متخصصان )که لازم است این لوایح را خوب بدانند و منافع و مضار انرا بشناسند اکثراً بر لزوم تصویب آن صحه گذاشته اند. ثانیاً ایشان از اعضای مجمع که جلوی تصویب انرا گرفتند همین گزاره خودشان را بپرسند تا دریابند چقدر از اصل این لوایح با اطلاع هستند. ثالثاً ایشان که دستی بر اقتصاد هم دارند لطفاً به طور مبسوط این دو لایحه باقیمانده را برای مردم شرح دهند بدون آنکه دخل و تصرفی در آن شود و با تفسیری بکنند فهم منافع و مضار انرا به مردم واکذارند .
در شب نشینی در کاخهای لواسان خوابهای قشنگ ببینید افراد بی دردی که چه می‌فهمید از مردمی که 18 تا ساعت در شبانه روز دونگی میکنن تا فقط شکم خانواده خود را با سیب زمینی و نان بربری سیر کنن
دوباره ساندیس خورا فعال شدن تا زیر هر کامنتی که خوششون نمیاد یه کامنت بذارن و حق پول قلمبه ای که که می گرن رو ادا کنن!
تابناک مثل صدا و سیما شده کامنتها را سانسور می کنه مثبت ها را هم کم می کنه.
نمایندگان بدانند پرداخت هزینه سفرها سرآغاز انحرافات است!!!!!!!!!!!!! هر گونه خدمات ویژه و ورای قانون که به مدیران، نماینذگان، وزرا و افراد دولتی داده شود سرآغاز انحراف است اعم از دادن واکسن خارج از چهارچوب، دادن خودرو، خانه، وام و ...

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهارات توهین‌آمیز برخی نمایندگان مجلس به رییس جمهوری، تخریب مسئولان را آدرس اشتباه دادن به مردم توصیف کرد!!!!!!!!!!!!!!!!!!! آقا در این مملکت و در این موقعیت کسی نیست یک آدرس درست به مردم بدهد تا مشکلاتشان را حل کنند؟ یک آدرس کاخ سفید را می دهد!!!!!!!!!!!! یکی آدرس درگیری های لفظی را می دهد!!!!!!!!!!!!! یکی آدرس تهدید به محاکمه را می دهد و هیچ کس هم کاری نمی کند. علی برکت الله.
روحانی طی دو دوره ریاست جمهوری زحمات بسیاری را متحمل شده فراموش نکرده ایم کشور را در چه وضعیتی تحویل گرفت ودر سیاست خارجی با تصویب برجام استکبار جهانی را عقب راند و رییس جمهور خبیث امریکا دست آخر مجبور به خروج از برجام شد از خصایص ارزنده رییس جمهور محترم سعی در جلب رضایت خداوندست مشکلات اقتصادی فعلی مربوط به هیچ شخصی نیست دو عامل زیر ساخت ضعیف و تحریمهای نا جوانمردانه باعث مشکلات فعلیست امیدوارم فارغ از هرگونه جناح بندی بنا بر توصیه رهبر معظم انقلاب متحد بدنبال حل مشکلات باشیم والا با تعویض دولت هم موضوعات قابل حل نیست.
آقای ذوالنور شما باید به دو نکته توجه کنید:
1- هیچوقت خودتان را صدای ملت مردم ایران ندانید و از طرف مردم حرف نزنید
2-هیچوقت یادتان نرود که در سیاست کلی نه رئیس جمهور فعلی و نه روسای جمهور قبلی هیچ نقشی در آن نداشته و ندارند البته باید متاسف بود که رئیس کمیسیون امنیت ملی یک موضوعی به این واضحی را نداند
اقا ازادی بیان ینی همین، تحمل همه حرفا،
واقعا ؟؟!!! من نمیدونستم حرف از زدن از کارهایی که امام حسن انجام دادند اعدام داره !!؟؟ راستی مگر امام حسن صلح نکردند ؟ یعنی روحانی داره دروغ می گه ؟ واقعا اگر امام حسن الان بین مابودند یکی مثل ذوالنوری چه حکمی در رابطه با ایشان میداد ؟
ذوالنوری بر اساس کدام نظر سنجی از جانب مردم و حتا تعیین تکلیف برای رهبری سخن میگوید ؟!! حتما تصور میکند خودش خیلی محبوب مردم هست ؟! واقعا اینها نمیدانند نماینده چند درصد از ملت ایران هستند .!
من تمام انهایی که می شناسم
تمام کمبودهای جامعه چه مادی چه معنوی را از کوتاهی مسولین می دانیم
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر