بازدید 12624
۲

نوع برخوردپلیس با خودرو‌های غیربومی در ورودی ۵ شهر

جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: نحوه برخورد پلیس با خودرو‌های غیر بومی در ورودی ۵ شهر اعلام شده، تذکر و ارشاد و هدایت برای بازگشت است.
کد خبر: ۱۰۰۹۳۳۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۸ 16 October 2020

به گزارش تابناک به نقل از فارس، سردار سید تیمور حسینی جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی در خصوص آخرین تمهیدات پلیس راهور در راستای اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا مبنی بر ایجاد ممنوعیت در تردد خودرو‌ها در برخی از شهر‌ها اظهار داشت: ماموران پلیس راهور اجازه تردد به خودروهادر شهر‌های اعلام شده را بر اساس شماره پلاک و بومی بودن آن‌ها می‌دهند.

وی گفت: ۵ شهر تهران، البرز، اصفهان، ارومیه و مشهد طبق مصوبات جدید دارای ممنوعیت تردد هستند؛ این ممنوعیت به گونه‌ای است که اجازه ورود به خودرو‌های بومی داده شده و اجازه خروج داده نمی‌شود.

سردار حسینی با اشاره به اینکه شهر‌های تهران و کرج در مجموع یک شهر تلقی شده است به اعمال ممنوعیت تردد خودرو‌های شخصی با توجه به پلاک تاکید کرد و گفت: برای خودرو‌های امدادی، ناوگان حمل و نقل عمومی بار و مسافر محدودیت تردد لحاظ نمی‌شود.

جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی در پاسخ به دیگر پرسش فارس در خصوص واکنش مردم به اجرای این طرح اعلام کرد: خوشبختانه آمار‌ها نشان داده که ۲۰ درصد از تردد‌ها کاهش پیدا کرده و مردم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده و از سفر‌های غیرضروری خودداری کرده اند.

وی با اعلام اینکه ماموران پلیس راهور در ورودی و خروجی شهر‌هایی که نام برده شد حضور دارند درباره چگونگی برخورد با خودرو‌های غیر بومی اظهار داشت: ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی با تذکر و ارشاد نسبت به برگرداندن خودرو‌هایی که پلاکشان غیر بومی تشخیص داده شود اقدام خواهند کرد.

وی گفت: همکاری مردم با پلیس در این زمینه مناسب بوده و گزارش خاصی نداشته‌ایم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
یه بوسشون هم میکردن کامل میشد!
با فیس و افاده نمیشه با ویروس کرونا مقابله کرد باید برخورد جدی و خودروهایی که زبان نمیفهمند بالای 10 میلیون جریمه شوند تا بفهمند که مزه ویروس چقدر است ؟؟؟؟؟؟؟
اینکه برخورد قاطع نباشد باید منتظر کشتار روزانه مردم با این ویروس منحوس باشیم و ندانم کاری بعضی ها را یدک بکشیم !!!!!!!!!!!!!!!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر