بازدید 11556
۶

ادعای ایروان درباره آمار کشته‌های آذربایجان در ۲۴ ساعت

رسانه‌های ارمنستان در آماری به نقل از مقام‌های این کشور مدعی شدند، جمهوری آذربایجان طی ۲۴ ساعت گذشته حداقل ۱۲۰ سرباز را در درگیری‌ها بر سر منطقه قره‌باغ کوهستانی از دست داده است.
کد خبر: ۱۰۰۹۳۲۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱ 16 October 2020

به گزارش تابناک به نقل از فارس، به رغم باقی بودن آتش‌بس بین جمهوری آذربایجان و ارمنستان روی کاغذ، درگیری‌ها بین دو طرف ادامه دارد و هر طرف، دیگری را به نقض این‌ آتش‌بس متهم می‌کند.

«آیسور» و دیگر رسانه‎‌های ارمنستانی امروز جمعه مدعی شده‌اند که جمهوری آذربایجان طی روز گذشته حداقل ۱۲۰ تن از سربازانش را در درگیری‌ها از دست داد.

بنا بر این ادعا، جمهوری آذربایجان در ۲۴ ساعت گذشته یک پهپاد، ۶ خودروی زرهی و یک فروند جت خود را هم از دست داده است.

در گزارش ادعایی آیسور آمده است: «از زمان شروع درگیری‌ها علیه آرتساخ (منطقه قره‌باغ کوهستانی)، جمهوری آذربایجان ۱۸۱ پهپاد، ۱۶ بالگرد، ۲۱ جت، ۵۵۲ خودروی زرهی و ۵۹۵۹ نیروی خود را از دست داده است».

ادعای رسانه‌های ارمنستانی درباره این تلفات و خسارت‌ها در حالی مطرح شده که مقام‌های جمهوری آذربایجان پیش‌تر بارها ادعاهای ارمنستان را رد کرده‌اند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۸
انتشار یافته: ۶
اشکالی نداره خب با این حساب باید آذربایجان تقاضای آتش بس کنه دیگه. ارامنه چرا این همه التماس دنیا را می کنند؟ خب اگه آذربایجان هم تقاضای آتش بس کنه ارمنستان با این حساب نباید قبول کنه-))))))
راستی این سرباز ارمنی هم که هی میزاریدش به درک واصل شده.
کلا ارمنی ها چرندیات زیا میگن
تو همان صفحه ای که داره میگه اذربایجان در مورد حمله ارمنستان به گنجه دروغ میگه این خبرو منتشر کرده. کل دنیا رفتند دیدند و تایید کردند حتی فرانسویها. بعد انتظار داری ما این مهملات را باور کنیم. اذربایجان هر روز هر هدفی رو میزنه ازش ویدیو میذاره چرا ارمنی ها یه ویدیو ندارن؟ از کجا مطمئن شدن این راکت های زنگ زده شون اصلا عمل کردند چه برسه به یکی خورده باشن. جنازه های ارمنی ها تو زمینهای ازاد شده جا مونده ان ولی ارمنی ها فقط فرار کرده اند از کجا فهمیدن 120 نفر کشته شده. معلومه دروغ میگن ولی تو این بین دروغ پردازی یک طرفه فارس (فالس) نیوز جالبه تقریبا 90 درصد خبرها و متن خبراش به نفع ارمنستانه که کل ارتشش پاشیده و ضربه اساسی خورده. تابناک هم همان خبر را کپی و با ذوق زدگی باز نشر کرده
در 24 ساعت گذشته 1000 سرباز ارمنی کشته شده 150 تانک و 3 هوایپما و 10 هلیکوپتر منهدم شد. خبر سانی به شیوه ارمنی ها و فارس نیوز
دروغه. ارمنستان برای توجیه شکستش در برابر آذربایجان آمار گمراه کننده میده.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان