بازدید 12289

تهران غبارآلود؛ شهرکرد ۵ درجه زیر صفر

یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.
کد خبر: ۱۰۰۹۱۴۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۸ 15 October 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از میزان، کبری رفیعی در خصوص آخرین وضعیت آب‌وهوایی چند روز آینده کشور گفت: طی ۵ روز آتی برای بیشتر نقاط کشور جوی آرام، آسمان صاف خواهد بود، اما در شهرهای صنعتی و پرجمعیت به ویژه تهران و کرج انتظار غبار محلی را داریم.

وی ضمن اشاره به اینکه میزان غلظت آلاینده‌های هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت به ویژه تهران و کرج افزایش می‌یابد، ادامه داد: طی ۳ روز آینده در جنوب سیستان‌وبلوچستان، کرمان، هرمزگان احتمال باد و خیزش گردغبار وجود دارد.

این کارشناس سازمان هواشناسی در خصوص آخرین وضعیت جوی پایتخت اظهار کرد: آسمان تهران امروز صاف و در برخی ساعات غبار محلی دارد و فردا هم همین شرایط برای آن پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود:حداکثر دمای این شهر امروز ۲۳ و فردا ۲۳ درجه بالای صفر می‌رسد و حداکثر دما امروز در تهران با ۲۳ درجه بالای صفر خواهد رسید. حداقل دمای امروز تهران ۱۲ درجه سانتی‌گراد است و پیش‌بینی می‌شود، فردا به ۱۲ درجه سانتی‌گراد برسد.

رفیعی توضیح داد: امروز شهرکرد با دمای حداقل ۵ درجه زیر صفر و بعد از آن کرمان و همدان و بجنورد به زیر صفر رسید سردترین مراکز استان هستند و دیروز اهواز با ۳۸ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین مرکز استان بوده‌است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل