بازدید 29561
در جلسه هیات دولت

رئیس‌جمهور: تحریم تسلیحاتی هفته آینده لغو می‌شود / آمریکا در سیاست خارجی شکست خورده است / بساط احتکار را از آذرماه جمع می‌کنیم/ دولت لحظه‌ای از درد و مشکلات مردم غافل نیست

رییس جمهور با بیان اینکه از مسئولان آمریکایی می‌خواهیم که فقط یک موفقیت خود را در سیاست خارجی‌شان بگویند. آن‌ها در تمام موارد شکست خورده‌اند، اعلام کرد: باید خدمت مردم عزیزمان این خبر خوش را عرض کنم که یکشنبه هفته آینده - ۲۷ مهرماه - تحریم تسلیحاتی ده ساله ایران لغو خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۰۸۹۴۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۶ 14 October 2020

به گزارش «تابناک»، حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی صبح امروز (۲۳ مهرماه) در جلسه هیات دولت اظهار کرد: باید خدمت مردم عزیزمان این خبر خوش را عرض کنم که یکشنبه هفته آینده - ۲۷ مهرماه - تحریم تسلیحاتی ده ساله ایران لغو خواهد شد. ما برای این موضوع چهار سال با آمریکا جنگیدیم و آن‌ها به این در و آن در می‌زدند که چنین اتفاقی نیفتد، اما به خاطر ایستادگی مردم و تلاش مسئولان و دیپلمات‌ها این تحریم کنار خواهد زده شد.

وی ادامه داد: آن‌ها که می‌گویند برجام چه خاصیتی داشته، این یکی از کار‌های برجام است که از این به بعد می‌توانیم اسلحه را به هر کشوری که خواستیم بفروشیم یا از هر کشوری که خواستیم بخریم. این تنها یکی از اقدامات دولت است. ما برای آنکه به نکات و برنامه‌های مورد نظرمان برسیم، بعضی مواقع نیاز به صبر و حوصله داریم.

روحانی با بیان این‌که در چند سال اخیر، شری به عنوان حاکمان جدید کاخ سفید ایجاد شده است، تصریح کرد: این شر نه فقط گریبان ما که گریبان همه دنیا را گرفته است. شما افغانستان را ببینید چه خبر است و شرق و غرب آن در دست کیست؟ و در آنجا با چه شرایط خطرناکی مواجه است یا این‌که ببینید آن‌هایی که ادعای نابودی داعش را داشتند، در منطقه با داعش چه کردند و در مقابل آن‌ها مردم منطقه و عزیزان رزمنده ما توانستند داعش را کنار بزنند.

رییس جمهور ادامه داد: از مسئولان آمریکایی می‌خواهیم که فقط یک موفقیت خود را در سیاست خارجی‌شان بگویند. آن‌ها در تمام موارد شکست خورده‌اند. در مقابل مردم فلسطین، عراق و سوریه شکست خورده‌اند و جز با زور نمی‌خواهند کاری را انجام دهند. آن لحن بی‌ادبانه‌ای که حتی یک مدیر در جمع کوچک از آن کلمات استفاده نمی‌کند را از مسئولان آمریکا دیدیم. این‌ها نشان می‌دهد که ملت ایران آن‌ها را عصبانی کرده و به زانو درآورده است.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان این‌که در تاریخ ۹۹.۹.۹ سامانه جامع تجارت افتتاح خواهد شد، عنوان کرد: من سال‌ها و ماه‌هاست به دنبال این موضوع هستم تا از روزی که کسی ثبت سفارش می‌کند تا زمانی که جنس در مغازه به فروش می‌رسد، بتوانیم همه مسائل آن را در این سامانه دنبال کنیم. از گمرک و انبارداری تا این‌که جنس کجا رفته و برای مقابله با احتکار تمام انبار‌ها زیر سلطه این سامانه قرار می‌گیرند و باید تمام اقدامات بانک مرکزی در این سامانه قرار گیرد.

رییس جمهور اضافه کرد: برای کسانی که در کامل شدن این سامانه تلاش کرده‌اند، تقدیرنامه ارسال خواهد شد و از آن‌ها که از برنامه عقب هستند سوال می‌شود که چرا عقب هستند. کسی نباید فکر کند که این سامانه اختیاری است. دولت الکترونیک وظیفه ماست و آموزش، بهداشت، کسب و کار، خدمات و ... همه باید در داخل این سامانه بیایند. دیگر آب و برق و گاز به صورت کاغذ‌های جداگانه نخواهد بود و همه در این سامانه جمع می‌شود؛ این کار بزرگی است که برای شفافیت، مبارزه با فساد و آرامش و رفاه مردم خواهد بود.

رییس جمهور در ادامه بیان کرد: ما در این ایام تلاش زیادی کردیم تا اقتصادمان مسیر دیجیتالی را طی کند، به خصوص در این شرایط کرونایی امروز که باید تا جایی که می‌شود اقدامات حضوری را به مجازی تبدیل کنیم. ما در این هفته سامانه‌ای را افتتاح کردیم که همه مدارک دانشگاهی محصلین ما در این سامانه ثبت و ضبط شده که از سال ۱۳۹۲ آمده است و به تدریج تکمیل می‌شود.

روحانی ادامه داد: با این سامانه دیگر نیازی نیست، هر کسی چندین کپی از مدارک خود را همراه داشته باشد و مشکلاتی که تاکنون وجود داشته از بین خواهد رفت. این سامانه در اختیار همه است و هر کسی می‌خواهد می‌تواند تحصیلات دانشگاهی را در این سامانه ببیند. ما مدت‌ها به دنبال ایجاد این سامانه بودیم که خوشبختانه در این هفته افتتاح شد.

وی با اشاره به این‌که روز دوشنبه اقداماتی که برای سیل فروردین‌ماه ۱۳۹۸ انجام شده بود تکمیل شد اظهار کرد: ۲۵ استان ما در سال ۱۳۹۸ گرفتار سیل شدند و مردم با مشکلات عظیمی روبه‌رو بودند. باید این خبر را بدهم که تمام خانه‌ها، مراکز تجاری و جاده‌ها ساخته شده است ۱۵۷ هزار خانه با خرابی مواجه شده بود که ۶۶ هزار خانه از اول ساخته شده و حدود ۹۹ هزار خانه دیگر هم ترمیم و تحویل داده شده‌اند.

رییس جمهور همچنین یادآور شد: ۱۵ هزار کیلومتر جاده اصلی، فرعی و روستایی تکمیل شده و در کل کار عظیم و بزرگی صورت گرفته است که اگر با کشور‌های دیگر و حتی کشور‌های پیشرفته مقایسه کنیم عظمت این کار بزرگ دیده خواهد شد. از طرفی مردم به خانه‌های بهتر و مستحکم‌تر و جای امن‌تری برگشته‌اند. به طور مثال در زلزله کرمان دیدید که آنجا‌هایی که بنیاد مسکن ساخته بود دست نخورد و بقیه تخریب شد که این نشان می‌دهد خانه بهتری ساخته شده است. البته که من می‌دانم مردم در این مدت زحمت و زجر دیدند، ولی همه در کنار هم از مردم و دولت تا سایر نهاد‌ها و نیرو‌های مسلح وارد شدند و این کار را انجام دادند.

روحانی با اشاره به این‌که در سه سال اخیر سه امتحان بزرگ برای مردم ایران رخ داده است، خاطرنشان کرد: امتحان اول جنگ تحمیلی اقتصادی سال ۱۳۹۷ بود که همچنان ادامه دارد. آزمایش دوم سیل ۱۳۹۸ در ۲۵ استان بود و امتحان بعدی کرونایی است که از پایان سال ۱۳۹۸ آغاز شده و در سال ۱۳۹۹ ادامه دارد. این سه آزمایش بزرگ برای مردم و مسئولین نیز که مردم در کنار هم از آن سربلند بیرون آمدند.

رییس دولت دوازدهم با بیان این‌که می‌داند مردم ایران در فشار اقتصادی هستند، تاکید کرد: می‌خواهم به مردم اطمینان بدهم که دولت همه توان خود را برای تامین ارز و کالا‌های مورد نیاز به کار برده و خواهد برد و لحظه‌ای از درد و مصائب و مشکلات مردم غافل نیست.

وی اضافه کرد: با کمک کادر درمان و مسئولان و مردم در مقابله با ویروس کرونا هرچه در توان داشتیم انجام دادیم و می‌دهیم و به نوکری و خدمت به مردم افتخار می‌کنیم. من از همه وزرا و مسئولین خواهش می‌کنم که با قدرت و استمداد از پیامبر (ص)، امام حسن (ع) و امام رضا (ع) و با کمک هم این بار را به مقصد برسانیم و مشکلات مردم را کاهش دهیم.

روحانی در ادامه اظهار کرد: برای این‌که مشخص شود فقط شعار نمی‌دهیم تنها به چند نکته آماری اشاره می‌کنم. امسال خرید گندم از کشاورزان هفت درصد افزایش داشته و حتی در تولید گندم نسبت به پارسال جلوتر هستیم. در تولید و فروش مخصوصا در صنعت رشد داریم. در این یک ماه نسبت به مدت مشابه پارسال تولید هفت درصد و فروش ۱۴ درصد رشد داشته است. در شش ماهه اول امسال در صنعت ۶.۴ درصد رشد و در فروش هشت درصد رشد داشته‌ایم. در بخش فولاد از سه تا ۹ درصد رشد کرده و در این شش ماهه نسبت به سال گذشته تولید اضافه داشته‌ایم.

رییس جمهور اضافه کرد: در صادرات غیرنفتی در خردادماه نسبت به اردیبهشت‌ماه ۲۵ درصد افزایش داشته‌ایم و به مردم می‌گویم که در شش ماهه دوم سال شرایط ما از نظر اقتصادی بهتر خواهد شد. آن‌هایی که می‌گویند مردم خسته هستند و می‌خواهند بروند و از این حرف‌های ناروا می‌زنند، این آمار را هم ببینند. تقاضای سرمایه گذاری در شش ماهه امسال نسبت به پارسال ۳۷ درصد رشد داشته است و پروانه بهره برداری هشت درصد رشد دارد. درست است که مردم احساس فشار می‌کنند و مشکلات دارند، اما به این آمار هم توجه کنند. دولت در سال جهش تولید تمام تلاش خود را برای تولید انجام داده و می‌دهد. ما وقتی می‌توانیم در تولید و یا در مقابله با ویروس کرونا موفق شویم که دست به دست هم دهیم و به هم کمک کنیم.

وی با اشاره به مقررات جدید برای مقابله با ویروس کرونا تصریح کرد: مردم بدانند این مقررات جدید که محدودیت‌های بیشتری به دنبال دارد فقط به خاطر سلامت آنهاست. ما نمی‌خواهیم کسی اذیت شود و این محدودیت‌ها را جزو ملزومات برای سلامتی مردم می‌دانیم. ما در کنار هم می‌توانیم ابرقدرت و صهیونیست را شکست دهیم و چه در تولید و چه در مقابل با کرونا در کنار کادر درمان موفق خواهیم شد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۶
در انتظار بررسی: ۲۷
انتشار یافته: ۱۷۷
آخه یکی به این آقای روحانی نمیگه که این چه نوع ماسک زدنی است.
همه رفتارهایش متفاوت با همه و توهین آمیزه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
خدایااااااااااااااااااااااااااااا شکرت یه عالمه سلاح میخریم همه همسایه ها بیشتر ازمووووووون میترسن حالا هی نا شکری کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
چه توهینی
مهم رعایت و زدن ماسک است که پیشگیری کند که می کند
شمهرچیزی که نباید طبق فکر بسته ومحدود شما باشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
انتقاد کردن خیلی ارزش نداره. اخیرا نگهبان اداره ام خصوصی می گفت تنها کارمند دانشگاه هستی نق نمی زنی و امیدوار هستی به کار در دانشگاه و آن را واقعا دوست داری. البته اینجانب کاملا به خداوند ایمان دارم و تلاش خود را می کنم. همیشه به دنبال راه حل هستم. مثلا در جایی زندگی بکنم هزینه ها بالاست زندگی نمی کنم یعنی پا را به اندازه گلیمم باز می کنم. مشکلاتم کم است. فردی دوست دارد در شهری ساکن باشد کوچک و تاریک و می خواهد به همه چیز برسد. زندگی عاقلانه را باید در پیش گرفت.
من منم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
یه مدت دولت و مجلس رو تعطیل کنن اگه وضع بدتر شد دوباره بیارنشون سر کار. اگه بهتر شد هم کلا این دو نهاد رو تعطیل کنن
علیرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
سلام. من ساکن مشهد هستم. در حال حاضر 8 نفر از خانواده ما درگیر کرونا هستن و 3 هفته است خواب و خوراک نداریم.
شما رو به همه مقدسات قسمتون میدم به بهانه زیبارت و شهادت امام رضا به مشهد سفر نکنید. به خدا خود امام رضا هم راضی نیست.
وجدان و عقل خودتون رو قاضی کنید: آیا امام رضا و امام حسین راضی به این کار هستن؟ امام رضا رو پیش کادر درمان شرمنده نکنید. بخدا این سفر تو این وضعیت ثواب که نداره هیچ معصیت هم هست
به خودتون و به ما و کادر درمان رحم کنید
باتشکر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
در این کشور فحش و ناسزا گفتن به رئیس جمهور و دولت مد شده است. رسانه های خارجی و عمده رسانه های داخلی در حال این کار هستند. به نظر من دستاوردهای دولت آقای روحانی با وجود سخت ترین تحریم های تاریخ ایران، فوق العاده است. یک روز پروژه های عمرانی رو عقب ننداخت. بیش از بیست هفته پشت سر هم افتتاح پروژه های عمرانی واقعا دست مریزاد دارد. در جنگ با کرونا هم واقعا خوب عمل کردیم. فقط اگر تدبیری می شد که سقوط ارزش پول ملی متوقف شود بسیار بهتر بود. البته اگر این هم تدبیری برای تشویق صادرات نباشد.
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
امروز رفتم فروشگاه اتکا یک قابلمه معمولی خریدم نیم میلیون تومان ،تازه فروشنده می گفت این پایینترین قیمته آخه برادر بزرگوار دیگه چکار می خواهید بکنید قدرت خرید ما شده زیر صفر. خدایا دست ما را هر چه زودتر از این دنیا کوتاه کن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
مردم گرسنه رانمیشه باتسلیحات سیرکرد حسن اقا
خدا رو شکرررررررررررررر
تحریم تسلیحاتی داره رفع میشه و مشکلات مرتفع!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
آقای رئیس جمهور شخصا از شما ممنونیم و همکارانتان. دولت الکترونیک با شتاب نباشد و ادامه بدین. ضمنا تغییر شغل ها بخصوص گندم کاران و کشاورزان دقت شود. افراد شغل خود را تغییر ندهند. بخاطر آمار و ارقام و بر آورد های آن البته بیماری برای بشر مایه دردسر است و تمام افراد خانواده و فامیل سرگرم می شوند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
همه باید متحد باشیم در این زمانه. فقط همین.بهر حال بیماری سخت و نفس گیر است. شبانه روز باید تلاش کنیم. و موفق می شویم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
بزرگترین مشکل اقتصاد ما اعتیاد به نفت بود
به لطف ترامپ این اعتیاد در حال از بین رفتن هست دیگر نباید این اشتباه را مرتکب شویم و به پول نفت وابسته شویم
سال جهش تولید هست و رمز کار و پیروزی در جنگ اقتصادی همین جهش تولید است و تمام نیروهای کشور اعم از نیروهای نظامی تا کشوری و بخش خصوصی باید شبانه روز کار کنند تا این امر محقق شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
ارز آوری دارد فروش تسلیحات
بد نیست قبل از حرف زدن فکر کرد
تحريم كلي تموم بشه تحريم تسليحاتي به چه درد ميخوره ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
به این درد میخوره از این به بعد هرکی بگه مشکلات اقتصاد میگن رفع تجریم تسلیحاتی . تو تقویم یه روز هم به این نام درست میکنن . کلی جشنواره و سخنرانی بریزو بپاش !!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
اون ایشالا باشه واسه تکرار دوم
وای چه خبر خوبی ازین به بعد غذا موشک میخوریم!!!!

شام وناهار هم گوگرد میخوریم

ماشین هم دیگه تانک سوار میشیم و نفربر
پاسخ ها
بلندبین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
عوووو چقدر تو کوته بینی
مگر نمیدانی کلیه کشورها موشک دارند و کل اقتصادو ول کردن چسبیدن به موشکبازی وکرنه داعش با 59 تا تویوتا بیاد سرتو ببره خوبه؟ بیتربیت؟
ناشناس
| Singapore |
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
جالبه که با وجود تحریمهای آمریکا اسلحه میتونن برا خودشون بخرن ولی غذا و دارو برا مردم نه
آخ جون دیگه میتونیم بمب بخریم :I
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
خوشه ای بدم یا معمولی؟
برا مصرف شخصی میخوای یا عمده؟
من منم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
خوب بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
یا اینکه دیگه میتونیم بمب بفروشیم اخوی
مردم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
مردم تومنی چند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
این دولت به پشت سلبریتیها و جماعت سیاست زده خوب مردم را بازی داد
فکر نون باش که خربزه آب است
خدا رو شکر همه مشکلات کشور حل خواهد شد دلار هم به سلامتی ۴۰ هزار تومان خواهد شد
پاسخ ها
ایرانی
| France |
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
چون آمریکا و شکست دادن این آقایون نخبه سیاسی و اقتصادی! چه رویی هم دارن
علیرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
دست آقای روحانی درد نکنه منکه هیچ دغدغه ای جز سلاح ندارم دوست دارم یه کاتیوشا قسطی بگیرم همسایه بغلیمون رو منهدم کنم
مردم زیر بار گرانی و فشار اقتصادی و تحریم دارن له میشن اونوقت شما خوشحالی که تحریم تسلیحاتی لغو میشه.
سلام حسن جون درد وبلات بخوره تو سر ترامپ
با برجام همه مشکلات ما حل می شود!!!!!!!!!!!!
چنان رونق اقتصادی ایجاد خواهیم کرد که مردم خودشان یارانه را قبول نکنند و برگردانند!!!!!!!!!!!!!!!!!!
از روزشنبه همه چیز به حالت عادی برخواهد گشت!!!!!!!!!!
قسم حضرت عباس را باور کنیم یا دم خروس را؟
افرین!!!
خدا به خیر بگذرونه هروقت ایشون خواسته خبر خوب بده اوضاع بدتر شده.
یکی به این اقا بگه مشکل مردم سلاح نیست , مشکل مردم شکست امریکا نیست , مشکل مردم جنگ نیست ,
میخواد سلاح بیاد یا نیاد , میخواد اسرائیل حذف بشه یا نشه , میخواد امریکا شکست بخوره یا نخوره چیزی از درد و مشکل مردم ایران حل نمیشه .
مردم امریکا در رفاه و ارامش زندگی می کنند و طعم شکست را نمی چشند ولی مردم ایران هر روز طعم شکست را می چشند
مثل چین باشید , با امریکا مشکل دارد ولی ارتباط اقتصادی دارد و برای رفع مشکل با امریکا مذاکره می کند .
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
اینها رو خودشون بهتر می دونند ولی متاسفانه چسبیدن به صندلی راحت!
کاری به دولت ندارم، چون میدونم قدرت زیادی در تصمیم گیری نداره، ولی خودتون قضاوت کنید:

کارمندی که 3 میلیون در سال 96 میگرفت، با حساب دلار 4 تومانی میشد قدرت خرید 750 دلاری...

اگر همین کارمند حقوقش سالی 20 درصد زیاد شده باشه در سال 99 حدود 5 میلیون میگیره، و قدرت خرید ایشون با احتساب دلار 30 هزار تومانی میشه 166 دلار .... فرض کنید خودش و زنش و 2 تا بچه هستن، میشه سهم هر نفر 41 دلار در ماه ... چرا به دلار حساب کردم؟ چون بخش زیادی از اجناس با قیمت دلار بالا میره....

فقط میخوام بدونم چرا؟ چرا این زندگی رو برای ما درست کردین؟ مذاکره و توافق با غربی ها اینقدر سخته؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
زمان احمدی نزاد همه مشکلات گردنش بود دولت قدرت داشت حالا که کشور نابود کردید میگید قدرت نداره پول دست دولت پول هم دست هرکی باشه قدرت داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
مشکل امثال شما هستند که تا دیروز به احمدی نژاد فحش میدادند امروز میگن دولت هیچ کاره است
ناشناس
| Germany |
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
احمدی نژاد هم هیچکاره بود ولی پول داشت و در جای نامناسب خرج کرد که نتیجه اش این بحرانها می باشند و اکنون هم با هزار من عسل هم شیرینش نمیتوان کرد.
شما که می فرمایید همه نوع تسلیحاتی را خودتان در کشور تولید می کنید، آن هم تسلیحاتی که دوست و دشمن سرشان نمی شود!!! پس چرا اینهمه ذوق کرده اید که قرار است تحریم ها برداشته شود؟ آیا جز این است که می خواهید مابقی هستی بر باد رفته ما را صرف خرید سلاح های از رده خارج روسی و چینی کنید و احتمالا آنها را به عوامل منطقه ای بدهید؟ آیا اطلاع دارید که گوشت و برج و مرغ و تخم مرغ به افسانه ها پیوسته اند؟ مردم به آسمان خوابی و گربه خواری افتاده اند
پاسخ ها
احمد
| Norway |
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
ما به همه گفتیم زدیم شما هم بگید زده
همه این حرف ها را که گفتی به اندازه یک نان لواش به زندگی من اضافه نمی کنه
ما چقدر خوشبختيم خبر نداشتيم !!!
خدا بمون رحم کنه بازم خبر خوش
قول میدم دلار رو کمتر از ۷۰ تومن تحویل ندی تا آخر دولت
دمت گرم خوب می مالی در ملت !
تحريم برداشته شود براي مردم نون واب ميشود گشايش اقتصادي ميشود فقر برچيده ميشود ؟؟؟؟؟
مهم خرید و فروش سلاح نیست مهم مواد غذائی مردم است اقای رئیس جمهور
مردم تو فشار شدید اقتصادی .......... دولت هم تو شعار و خیال و ...
ما فكر گراني و گرسنگي هستم حالا شما فكر اين كه مقدار كم ارذي كع داريم براي خريد اسلحه كنيد اقاي ريس جمهور شكم گرسنه دين و ايمان حاليش نميشه
حالا چرا آذر ماه؟ قبلا میگفت از شمبه !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
لطفا متن را بخوانید ، تا دلیل چرایی را متوجه شوید.
تنها کشوری که رییس جمهور وعده مبارزه با احتکار را از یک ماه دیگر میدهد . مثل این میمونه یکی بهت حمله کنه بعد تو بگی حالا از فردا از خودم دفاع میکنم. حتما تو این یه ماه کلی رانت و احتکار تو راهه
انشالله
چکار کنیم حالا
نون و موشک بوخوریم؟
مگه پول دارید برا سلاح؟
همونو بدید ماشین خدب بیارید سالی بیست هزار کشته ندیم از جنگ بیشتر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
رفع تحریم نظامی به درد نظامیان میخورد آقای رییس جمهور شما که سرهنگ نیستی حقوقدانی.تورو خدا دست از سر مردم بردار.
تحریم تسلیحاتی حذف میشود خبر خوبی هست ولی برای مردم له شده زیر فشار بار گرانی ! نان و اب هم خواهد شد؟؟
حتی بارفع تحریم تسلیحاتی هیچ امرخیری که درزندگی مردم اتفاق نخواهدافتادهیچ!شرراهم باخودخواهدآورداین گوی واین میدان!!
نخیر استاد . شما لحظه ای از زجر و فشار بروی مردم غافل نیستی . فشار دلار 32 هزار تومن فقط بر دوش مردم مظلوم ایران هستش .شما یک لحظه خودت رو نمیتونی جای مردم فرض کنی
اقاي ريس جمهور متاسفانه در هر 3 مورد مسولين مردود شدن در امتحان اول تحريم ها ياعث گراني اجناس شئ در مورد سيل كه در مرحله اول استان دار گلستان ول كرد رفت كانادا و هنوز خرلبي هاي سيل روي دوش مردم سنگيني ميكند تنها كاري كه مسولين انجام دادن افتتاح حساب ارزي و حساب ريالي بود كه معلوم نيست كجا خرج ميشود و جنگ كرونا كه شما هيچ كاري نكرديد و همه گناه ها را سر مردم انداختيد كه مردم گناه كردع اند و خدا كرونا را فرستاد نميگويد كه مسئلين ناکارامد بئدن حالا جالب اينجاست كه براي مرئم جريمه تعين ميكنيد و از دوربين و لوازم پيش زفته استفاده ميكنيد ولي نماينده مجلس خود را بيمه ابولفضل ميداند و ماسك نميزند . شما فقط به مردم عادي ظلم ميكنيد
بله، تحریم تسلیحاتی را جنگ می کنند
بعد به ایران اسلحه می فروشند
و در نهایت وارد کارزار جنگ می کنند
تحریم دارویی و غذایی ملت رو بردارین .....
اینا واسه مردم نون آب نمیشود یه فکر اساسی بکنید
احمدی نژاد باید بیاید پیش ایشان کلاس گفتار درمانی و روحیه درمانی!!!!!!!
عجب روحیه ای دارند ایشان و وزرا با حالت خاصی ایشان را فقط نگاه میکنند!!!!!!!
تحریم های اقتصادی برگشته و ایشان چه راحت صحبت می کنند .
روزی که ترامپ از برجام خارج شده تا الان‌چه برسر اقتصاد امده و البته هنوز ونزوئلا نشدیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!+!!
امریکا تمام سیاستهاش شکست خورده!!!!! ولی ما که پراید ناایمن شده ۱۶۰ میلیون موفق بوده ایم!!!!!حداقل سیاست او روی ایران اثر گذاشته !!!!!!! و اقتصاد ما را ویران کرده.(پارسال دقیقا این وقت اقایون دولتی وعده برکناری ترامپ با استیضاح دموکراتها را راه انداخته بودند در سایت انتخاب و امسال وعده رای نیاوردن ترامپ دیوانه را در امریکا مطرح می کنند)
المان وژاپن که از ما طی سخنرانی های قبلی ایشان عقب تر بودند و امروز هم امریکا اضافه شد!!!!!!
همین ترامپ لعنتی که میفرمایید می دانید به هر امریکایی ماهی ۱۶۰۰ دلار کمک کرونایی میکند و بعد شما یک میلیون کمک کرونایی به هر خانواده کردید یعنی نفری حدودا ۲۰۰ تومان یا ۷ دلار!!!!!!!!! و از یارانه های انها هم تازه دارید تصفیه می کنید!!!!!
اقای روحانی هرچه برای شما بنویسیم بی فایده است.
ایشان بعد از اتمام دوره ریاست جمهوری شان هم بدتر از احمدی نژاد از دوره خودشان با افتخار یاد خواهند کرد.
چین و روس چه کمکی در دوره ترامپ به ایران کردند؟؟؟؟؟؟جز پیروی از او و ترسیدن از خزانه داری امریکا.
اکثر شرکتهای تسلیحاتی روس نظیر سوخو با امریکا شریکند و خزانه داری امریکا باز باید اجازه دهد مانند سوپر جت ۱۰۰ او که یک‌هواپیمای مسافربری بود را اجازه نداد در دوره اوباما و بعد برجام!!!!!!!!!
ما داریم به عراق مواد غذایی و سیمان و مواد اولیه صادر می کنیم بعد اقای همتی می اید با افتخار میگوید توافق کردیم مواد اولیه در ازای بدهی مان بگیریم!!!!عراق چه مواد اولیه ای دارد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
صحبتهای ایشان تنش زا شده و چه علتی دارد صحبتهای ایشان‌این قدر پخش میشود شنبه و بکشنبه و دوشنبه و سه شنبه و مخصوصا چهارشنبه ها!!!! در حالیکه مردم عصبی هستند خدا می داند؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
جانا سخن از زبان ما می گویی
علیرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
چقدر زیبا نوشتی آفرین اما کو گوش شنوا منتها به قول قرآن روزی خواهند فهمید که دیگر خیلی دیر شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
احمدی نژاد این روزها را زیاد نمیشناسم ولی:
ما امت هایی را که پیش از آنان بودند، آزمایش کردیم، خدا راستگویان و دروغ گویان را کاملاً می شناسد.
دلار چنده؟ بقیه اش را ولش کن
تحریم های تسلیحاتی لغو بشه هیچ نفعی برای مردم نداره که اسلحه بخریم! کاری کنین تحریمهای اقتصادی که کمر ملتو شکسته لغو بشه.
بله. امروز نشد فردا. بساط هیچ فسادی را از این کشور جمع نمیکنیدچون اراده ای برای این کار وجود ندارد. چون اساسا فساد را قبول ندارید. فساد فقط موی زن است و بس.
از شمبه تبدیل شد به از اذر...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
.پاراگراف های پنجم و ششم را مطالعه بفرمایید
لغو تحریم تسلیحاتی برای مردم نون و آب نمیشه...


جناب پرزیدنت، برید مذاکره کنید، تحریم های اقتصادی برداشته بشه...
اگر می توانی بساط احتکار را جمع کنی چرا الان این کار را نمی کنی؟
زرشک
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
تحریم تسلیحاتی میخواد رفع بشه نه تحریم زرشک
غافل نبودن دولت از درد و مشکلات مردم هیچ مشکلی از مشکلات مردم را حل نمی کند!
سلام آقای روحانی چه خبر خوشی .
اگر راست میگی بگو تحریم های کمر شکن مردم کی رفع میشه. این تحریم ها که گفتی به صد سال سیاه رفع نشه. بهتر تا انسان های کمتری در جهان از بین برند.
اگر راست مي گويي آقاي روحاني از خانه ات بيا بيرون ببين مردم چه دردي دارند
تحریم تسلیحاتی هفته آینده لغو می‌شود.
پس از هفته آینده بجای گوشت و مرغ تسلیحات میخوریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
البته به شکل گلوله
خدا اموات شما را بیامرزه که ازمشکلات مردم غافل نیستید! شما رو به پیر به پیغمبر قسم برای رفع مشکلات مردم هم کاری بکنید. اینهمه خبر خوش میدین لااقل خبر خوش کاهش قیمت ها رو هم بدین!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اولا این مدل ماسک طرز استفاده اش یه شکل دیگره.
ثانیا احتمالا صبح شنبه خبردار میشن که اروپا سه سال دیگه تحریم هارو تمدید کرده.
بورس دیروز مثبت ۱۰۰۰ یعنی صفر در مقایسه با شاخص ۱.۵ میلیونی
بورس هفته جاری بی رمق و اکثرا منفی
بورس امروز هم منفی
خودرو در بازار ازاد افزایش چشمگیر و ایشان وعده اذرماه را میدهند؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دولت کامل چشم به رای نیاوردن ترامپ دوخته و اگر رای بیاورد که به احتمال زیاد او هم دو دوره ای است معلوم نیست دولت میخواهد چه کند!!!!
ابان ماه چه میشود که ایشان وعده اذرماه را میدهند، و ادرس ۹۹/۹/۹ ؟؟؟؟؟
صحبتهای ایشان متناقض شده و مگر ۲ هفته پیش نگفتند مردم ادرس مشکلات اقتصادی تان واشنگتن دی سی است و امروز میگویند مسئولان امریکایی فقط یک دانه از موفقیتهای خودشان را بگویند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
عجب
عجب
آره از قیمت 32هزار تومانی دلار معلومه که شما لحظه ای از مشکلات معیشتی مردم و مهار گرانیهای لجام گسیخته غافل نیستید.
ما واكسن نميتوانيم بخريم پول نداريم .تحريم تسليحاتي برداشته شود . به ما چيزي ميرسد و !!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
به آنهایی که باید برسد می رسد
آیا واقعا باید خوشحال بشیم ؟
و شادی کنیم و جشن بگیریم ؟
آیا واقعا ما دلار برای خرید اسلحه بیشتر داریم ؟
ابا ما سلاح های استراتژیک که قابل رقابت با دنیا باشد و مشتری ثروتمند در دنیا داریم ،؟
آیا آن سلاح های سبک و نیمه سنگین و تقریبا سنگینی که صادر کردیم ، دلاری و اعتباری واسمون آورد؟
آیا وقتی خودتان میگویید برای تجارت کالا های مواد غذایی و دارویی کشور نمی توانید،
از سیستم مالی جهانی به راحتی استفاده کنید
پس چطور میخواهید تبادل ارزی خرید و فروش سلاح را
انجام دهید ؟
چرا فکر می کنید که مردم در عصر ارتباطات ، هنوز بی اطلاع و زود باور هستند ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
چون خودشان را به زود باوری و بی اطلاعی زده اند ،کاسبی خوبی است!
دلار320000 ریال وسکه 17 میلیون تومان .علی برکت الله
جناب آقای روحانی!بساط احتکار را بسیار زمان پیش از این باید جمع می کردید.الآن هم دیر شده هنوز وعده آذرماه را می دهید؟
چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است...
ببینم این لغو تحریم تسلیحاتی نقشیم توی سفره مردم داره؟!؟!
جناب آقای روحانی.باعرض ادب سلام به شما ودولت محترم.تحریم تسلیحات تمام شد یعنی چه.سفره مردم پر برکت میشود یا سفره دولت مسکو وپکن که ازاد میشوند اسلحه های بنجل آنها را بخرید؟؟؟
بسه دیگه تابناک . سانسور حرفای روحانی یعنی چی . من دل خوشی از روحانی ندارم و حرفاش برام مهم نیست . ولی سانسور حرفاش که در مورد صلح امام حسن صحبت می کنه واقعا از طرف شما تهوع آوره . یه لحظه هم فکر نمیکنید که مردم اونو از سایت های دیگه و شبکه های اجتماعی میشنوند و چقدر به کار زشتتون فکر می کنند . میدونم که همین نظر من رو هم سانسور می کنید.
خبر خوش اونه که تو ودوستات برید برید برید دست از سرمون بردارین
رئیس‌جمهور: " بساط احتکار را از آذرماه جمع می‌کنیم"
" خبر خوش برای محتکران " این را باید تیتر می زدید.
محتکران تا آذر ماه میتوانند با خیال راحت احتکار کنند و پدر مردم را در آورند رییس جمهور هم تا آذر ماه با این جماعت کاری ندارد. در عوض مردم خوشحال باشند که تحریم تسلیحاتی از هفته دیگر لغو میشود . نان هم ندارید بخورید اشکالی ندارد این شکست امریکا را را جشن بگبرید و آب بخورید البته نه آب بطری.
نون نداریم بخوریم، اسلحه می خریم. شما اگه پول داری که اسلحه بخری برای چی دلار رو تا ۳۲۰۰۰ تومن بردی بالا.
اگه روز یکشنبه دلار گرون نشد هرچی میخواهید بگید
دل خوش سیری چند !!!!
جوجه را آخر پاییز می شمارند نه از شنبه یا یک شنبه !!!! از این شنبه و یک شنبه ها زیاد آمده و رفته ولی نتیجه ای نداشته است
روز گذشته در یک سوپر مارکت با قیمت بیش از ۶۰ هزار تومانی یک شیشه خیارشور مواجه شدم،
حالا اگر تحریم تسلیحاتی لغو بشه مردم به جای خودرو میتوانند نفربر زرهی بخرند اتفاقا ایمنی بیشتری هم دارد......جناب روحانی خلاف عرض میکنم؟؟؟؟؟؟؟؟
مردم له شدند سلاح و بمب و موشک میخوایم چکار ؟ به درد مردم برسید بعد فکر جنگ باشید مثل یک کشور بی طرف عمل کنید چی میشه ؟ مردم با این خبر خوشحال نمیشن . بمبهای روسی مثل نیروگاه اتمی بوشهر است
خداروشکر مشکل تنها کمبودی که داشتیم داره رفع میشه. حالا یه عالمه تسهیلات میدن برای خرید تسلیحات..هورا!!
اقای رییس ما نان می خواهیم ما غذا می خواهیم ما درمان ........... اسباب ادم کشی که نان واب نمی شود
اصل محتكر ين خود دولت با افزايش نرخ دلار كسري بودجه جبران كرد با افزايش شاخص بورس بنا به گفته نوبخت 32 هزار ميليارد از بورس جمع كردند بعد خرشان از پل گذشت يك لگد حواله سهامدار حقيقي كردند
ببخشید نفت نمیشه فروخت چطوری اسلحه بفروشیم؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
نفر دوم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ارزش پول ملی را یک دهم کرده نفر دوم مملکت را ترور کرد هر کاری دلش خواسته انجام داده چطور شکست خورده
موشک خریدن یا خمپاره یا بمب چه مشکلی از مردم حل میکنه
چرا از آذر؟اگه توانش را دارین و میتونیین از همین الان شروع کنید چرا همش وعده های تو خالی و بی فایده شبیه داستان کسایی هست که همه چیز رو به شنبه موکول می کنن و تاز معلوم نیست کدوم شنبه آذر ایشونم معلوم نیس 99 یا 400 و یا هیچوقت زمانش نمیرسه
خدا خودش نجاتمون بده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
لطفا متن را مطالعه بفرمایید
فقط وعده وعید .
ناکارامدی دولتت حتی به گوش ساکنان سیاره سرخ رسیده و شده ایینه عبرت
شنیدم میشه بجای اجاره خونه، ۲ جعبه فشنگ بدی به صابخونه حله. خداروشکر. نه دلار داریم، نه دارو غذا ولی اسلحه و مهمات میاد ایشالا.

واقعا نمیدونم مردمو چی فرض کردن ! وقتی خرید غذا، دارو ک الای اساسی انقدر سخت شده، لغو تحریم تسلیحاتی به چه دردی میخوره؟! اصلا کی حاضره به ما اسلحه بده؟!
آخ جون پس خريد كلاشينكف و كلت و ژ3 هم آزاد شد.از اين پس آخر هفنه ها همراه با ماشين آخرين سيستم (پرايد)و جيب پر از ريال به درد نخور ميريم شكار.!
خدا را هزار مرتبه شکر
این آخرین مشکلمون بود که با صبر و شکیبایی مردم حل شد و خدا را شکر ما در کشور دیگر هیچ مشکلی دیگه ای نداریم

از فردا باید چه کارکنیم و غصه چی را بخوریم؟
والا شما که میگید برای دارو و موادغذائی ارز نداریم یا بسختی تامین میشه، پس چطور میخواید سلاح بخرید؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
برای ما رعیت ندارتد
بخاطر فروش سلاح خوشحالند چون میتونیم سالی میلیاردها دلار کسب درامد کنیم مثل پهپاد .. ای ملت بی سواد
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
سلاح را نمتوانیم بفروشیم فقط می توانیم هدیه دهیم
هر وقت اینتکس اروپا کار کرد،دنیا نفت از شما خرید،عراق پول برق و گاز را پرداخت کرد، تحریم اسلحه هم برداشته می شود!!! ....
خدا به خیر بگذرونه بازم خبر خوش داد ما نخواهیم هرروز توسط این اقا سورپریز بشیم چیکار باید کنیم
عجببببببببببببببب. این شیخ حسن هر موقع صحبت می کنه نمی دونم چرا خود به خود اعصابم بهم می ریزه. این شیخ حسن در مساله برجام گفته بود از همان روز امضای برجام تمام تحریم ها برداشته می شه نه تنها تحریم ها برداشته نشد بلکه تشدید هم شد حالا بعد از چند سال داره از برداشتن تحریم تسلیحاتی صحبت می کنه....... تا اینکه افکار مردم رو را از مشکلات اقتصادی که شیخ حسن و برخی از وزرای دولتش با تصمیمات بدونه کارشناسی به وجود آورده منحرف کنه. اقا بسه مردم اگاه شدن ....... ......... برای سال بعد داری مجدد رای جمع می کنید.... چقدر شما مسئولین کشور تنها به فکر ریاست هستید..... چه زمانی می خواهید به مردم خدمت کنید........ تا که می خواهید از مردم دور دورتر بشید...........بسهههههههههههههههههههههههههههههههههه
یه عالمه استیکر خنده و گریه(اینجا نتونستم استیکر پیدا کنم)
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
انشاالله همونطور که ما را خنداندی همیشه خنده رولبات باشه و شاد باشی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
قرار بود ما رو به اقتصاد جهانی وصل کنی به صندوقای رای در آمریکا وصل کردی حالا باید چشممون سفید بشه ببینیم برادران یانکی ما به کی رای میدن
یکی میمرد از درد بینوایی یکی میگفت شلغم نمیخواهی؟
آزاد شدن اسلحه به چه درد ما میخوره
با فقیر از نون حرف بزن نه از تفنگ که بیشتر اعصابش به هم بریزه!
نیمه اول سخنان ایشان را خیلی یواشکی سانسور کردید؟
ما را به خیر تو امید نبود از اول کار ولی فکر نمیکردیم اینقدر...برسونی
دلم برای آلمان سوخت بازم اقتصادش از ایران عقب میفته و سفره شون کوچکتر میشه
بذار برم که قهقرااااااااااااااااااااااااااااا
روحانی یادت باشه تو کاری برای مردم نکردی ما فقط از ترس ترامپ به بایدن پناه بردیم
چقدر خوشحال شدیم تحریم بمب و موشک رو برداشتند. خدایا شکرت حالا تو خونه هامون خط تولید درست میکنیم موشک میسازیم
آقای روحانی فرض اینکه آمریکا رو در صحنه سیاست خارجی شکست دادیم (فرض محال) برای مردم ایران چی بدست آوردیم؟ اقتصاد خوب؟‌ ارزش پول ملی بالا؟ روابط بین المللی در سطح مطلوب؟ فقرزدایی از جامعه؟ برگشت سرمایه های انسانی و مالی به کشور؟ تورم تک رقمی؟ تولید ملی در سطح آلمان؟ ........

البته این فقط به آقای روحانی مربوط نمی شود، سیاستهای کلی نیازمند اصلاح و بازبینی دارد که بعید به نظر می رسد کسی در فکر چنین کاری باشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
شکست آمریکا در سیاست خارجی نشان از مقاومت و درگیری ما نیست،اینرا فراموش نکنید!
ما در سیاست خارجی خیلی وقت است که شکست خورده ایم این را هم بررسی کنید!
من دوتا نارنجک و یک ناو می خواهم هفته آینده میام می برم
البته پولشو ندارم
شما که دائم میگی پول نداریم حالا با کدام پول میخواهید اسلحه بخرید
کدام کشور است که جرات کند به شما اسلحه بفروشد یا بخرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
با واگذاری خلیج فارس
ناشناس
| Germany |
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
گل کفتی
دولت فقط دولت تدبیر و امید
وی ادامه داد: آن‌ها که می‌گویند برجام چه خاصیتی داشته، این یکی از کار‌های برجام است که از این به بعد می‌توانیم اسلحه را به هر کشوری که خواستیم بفروشیم یا از هر کشوری که خواستیم بخریم. این تنها یکی از اقدامات دولت است. ما برای آنکه به نکات و برنامه‌های مورد نظرمان برسیم، بعضی مواقع نیاز به صبر و حوصله داریم.
مهمو خرید وفروش اسلحه نیست جناب آقای روحانی بلکه مهم پول فروش اسلحه است که نمیتونی اونو به ایران بیاری؟؟؟
جناب رئیس جمهور عزیز اولا که سلاح بخواهید بفروشید مگه اینکه مجانی بدهید چون پولش به خاطر تحریم های شدید بانکی پرداخت نخواهد شد! اگر هم بخواهید بخرید باز وضع همین است! پس تبریکی ندارد... دوما تبریک را زمانی به مردم بگویید که ارزش پول ملی دوباره مانند قبل از برجام شده باشد و دلار 3 هزار تومن بیشتر نباشد!!! علی برکت ال...
الان مشکل ما این سلاح خریدن که مانعی برای صلح وثبات ، ما مردم داریم زیر گرونی و کرونا له میشیم حالا یه عده میخوان با تموم شدن تحریم تسلیحاتی پول و زحمت ما رو بدن چارتا ترقه روسی بنجول بخرن باهاش بازی کنن که اساسش برای خون ریزی و کشتار و وحشیگریه .





تابناک لطفا بچاپ
شیشه خیارشور شده بین 38 تا 60 هزار تومان خیار سبزی که روی زمین خودمان میکاریم می فهمی !!!!!
چرا از آذر ماه ، آلان هم دیره ، اگر آلان اقدام بکنید چه کسانی ضرر می کنند. اگر واقعاً به فکر معیشت مردم بودید خیلی کارها باید تا آلان انجام می شد که متاسفانه هیچکدام انجام نشده و حالا وعده آذر ماه را به مردم می دهید، من که در این اقدام شما، اصلاً حل مشکل اقتصادی مردم را نمی بینم .
خدابده شفا دوستان سابق
شکم گرسنه اسلحه میخواد چیکار...برو صورتت رو یه آب بزن خوابت بپره!!
واقعاْ‌ شرمنده شدم، نه از حرفهای روحانی، بلکه از این همه کامنت منفی که زیر این مطلب گذاشتند. بیچاره مردمی که دارند له میشن ولی نمیدونند این بار رو کی روی دوششون گذاشته
میگه بساط احتکار را از آذرماه جمع میکنیم یعنی چشم دوخته به انتخابات آمریکا تا با رای آوردن بایدن جو روانی ناشی از آن باعث فشار عرضه شود بعد بگه ما کالای احتکاری را بساطش جمع کردیم.
همین خبر رو تو یه سایت دیگه خوندم با صلح تیتر زده بود هر جا هر چی به مذاقشون خوش بیاد رو بولد میکنن البته اونا نصف حرفارو سانسور نکرده بودن
جون مادرت دیگه پیش بینی هفته آینده رو نکن.
قبلا از شنبه بود حالا شد از آذر؟
شما بفرمایید در سیاست خارجی چه موفقیتی به دست آوردی؟
دولت لحظه‌ای از درد و مشکلات مردم غافل نیست
تو دوران کلیدسازیش فقط این یه جمله رو درست گفته. اما دلیلش رو نگفته که! درد و مشکلات مردم رو جمع آوری میکنه که آلبوم خنده داشته باشه
سلاح هم مهم است ولی نان مهمتر است
حالا مگه دارو كه تحريم نبود ميتونيد بگيريد يك واكسن آنفولانزا نتونستيد براي مردم وارد كنيد مردم از توزم و گگرسنگس و بيماري دارن له ميشن شما ميگه سلاح عجبا
توروخدا یکی جلوشو بگیره تبریک نگه!! ایندفه اگه بازم تبریک بگه من یکی دیگه تحملشو ندارم منفجر میشم!!!!!!!!!!!!!
اخ جون از این به بعد به جای گلوله ایرانی گلوله روسی و چینی میخوریم
آرد تو نونوایی ها پیدا نمیشه اونوقت این آقا داره حرف از آزادی خرید موشک و تسلیحات می زنه
یعنی هیچ نهادی تو این کشور نیست که جلوی این مسخره بازی ها رو بگیره ؟؟؟
یعتی وضع مملکت اینقدر خرابه ؟؟
مال دینا که دو دستی چسبیدید
اولا با کدوم پول و ارز میخواین سلاح بخرین؟
ثانیا کدوم کشور هست که تسلیحات ما رو بخره؟
یکی از تفاوتهای بسیار بزرگ‌ بین این رئیس جمهور با رئیس جمهور قبلی اینه که قبلی را مردم مسخره میکردند و بهش میخندیدند اما این یکی مردم را مسخره میکنه و به ریششون می خنده.
خوب تحریم تسلیحاتی برداشته شد حالا میخواهی چکار کنی . وقتی میگی ما دارو نمیتونیم بخریم جنگنده میخوای بخری؟
آقا در طول این چهل سال کارهایی که روجانی کرد در طول تاریخ ایران انجام نشد تحریم هایی که آمریکا کرد روی هیچ کشوری و در هیچ تاریخی انجام نشد اصلاً دولت امید و تدبیر خدای تدبیر روحانی قهرمان خدای مدیریت فقط تو را به خدا نه دیگر خبر خوش بده و نه دیگر وعده بده/ ما را به خیر تو امید نیست فقط شر نرسان / همین که گذاشتی دلار و سکه 8 برابر بشود و قشر حقوق بگیر حتی به اندازه 1/5 برابر هم افزایش حقوق نداشت برای همه کافی است که بدانند نتونستی رئیس جمهور خوب باشی فقط این را بدان که ضربه ای که به مردم زدی مهم نیست مهم ضربه ای است که به دین و دیانت مردم زدی
الحمدلله که تحریم تسلیحاتی برداشته می شه . الان چندساله مردم سلاح ندارن و شب ها بدون سلاخ سر به بالین می ذارن . انشاالله سلاح می خریم و این مشکل بزرگمون هم حل می شه ...
از این به بعد نهار حلواارده و پیاز و سوخت موشک و عصرونه هم کیک زرد و نوشابه می‌خوریم. خدایا شششکککر، سایه این مسئولین رو از سر ما کم نکن.
. از الان هم خوشحال از برداشته شدن تحريم خريد سلاح در پوست خود نمي گنجند.كاش رئيس جمهورخبر ميدادند كه امكان خريد دارو براي بيماران را فراهم كرده اند . بيماران براي خريد معمولي ترين دارو عاجز شده اند .
این همه پیام خواندن تو این صفحه حتی یک مورد از این خبر و رفتار ایشان راضی نبود حالا این را به کل جامعه نسبت بدهیم می بینید فقط خودش است و اون چند تا وزیرش یعنی واقعا خودشان نمیدانه!!!!!
بعید میدونم
تا حالا احتکار نبود یا شما تدبیرتون دیر عمل میکنه.
پس از این به بعد بجای غذا گلوله می خوریم.
جناب روحانی مردم الان به نان مختاجند نه به صلاح . این خبر نه تنها خبر خوشی نیست بلکه نمک پاشیدن بر زخم ملت است. ضمنا با نشستن در خانه شیشه ای و حرف زدن از مونیتور، کار پیش نمی رود بیا میدان و داخل ملت ، ببین چه خبره ؟
آقایان مسئول تنها راه نجات کشور این هست که مثل مردم باشی و مثل مردم زندگی کنید و فرزندانتان هم مثل بچه های مردم باشد اون وقت ببینید مردم چجوری دوستون دارن . ولی الان از خودشون و زندگی خودشون هم متنفرن چه بسا به شما ها . میدونید چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ببینید مردم دردشون مشکل اقتصادی نیست مردم دردشون زندگی تجملاتی شما علی الخصوص فرزندان شماست.
نارنجک بدم اتمو بدم ابیشو بدم تانکشو بدم کدومو بدم...همشو بده...
آقای روحانی اگر مصلحت میدانید به خاطر ما قشر کارگر مذاکره کنید که نابود شدیم با این گرانی ها به خدا دیگر چیزی برای از دست دادن نداریم
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل