بازدید 5287
۱

سرقت‌های سریالی مردان خشن از مسافران

کد خبر: ۱۰۰۸۳۸۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۸ 11 October 2020

سه مرد شرور که با خودروهای سرقتی و به بهانه مسافرکشی اقدام به آزار و اذیت زنان و سرقت اموال آنها می‌کردند از سوی پلیس استان البرز دستگیر شدند.

به گزارش ایران، سرهنگ محمد نادر بیگی رئیس پلیس آگاهی استان البرز در این باره گفت: از چند ماه قبل شکایت‌های متعددی به پلیس می‌رسید مبنی بر اینکه سه مرد جوان با سوار کردن زنان و مردان مسافر در کرج و ماهدشت اقدام به سرقت اموال آنها می‌کنند.

بنابراین تیم ویژه‌ای از کارآگاهان جنایی استان البرز تشکیل شد و با ردزنی و کنترل مستنداتی که درباره اقدامات مجرمانه این سه متهم وجود داشت، کارآگاهان توانستند سه سارق زورگیر را شناسایی و آنها را در ملارد محدوده غرب استان تهران بازداشت کنند.

این متهمان که بین 30 تا 32 سال سن دارند تا کنون به سرقت چندین خودرو از جمله تاکسی، پراید و پژو اعتراف کردند و مدعی شدند با استفاده از خودرو‌های سرقتی مسافران را سوار کرده و بین راه پس از آزار و اذیت زنان و ضرب و شتم مردان از آنها سرقت می‌کردند.

این سه متهم دارای سوابق متعدد سرقت و زورگیری بودند وتحقیقات برای شناسایی مالباختگان و شاکیان پرونده نیز ادامه دارد.پلیس آگاهی البرز از مردم خواست با مشاهده تصویر متهمان چنانچه توسط آنها مورد آزار و اذیت و زورگیری قرار گرفته‌اند با مراجعه به اداره پلیس آگاهی البرز شکایت خود را مطرح کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اعدام
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر