بازدید 5346
۳

دستگیری ۸۴۴ قاچاقچی در ۷۲ ساعت

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از اجرای ششمین مرحله از طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز و دستگیری ۸۴۴ متهم خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۸۰۸۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴ 10 October 2020

به گزارش تابناک به نقل از  فارس، رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از اجرای ششمین مرحله طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولویت مقابله با قاچاق کالا‌های ممنوعه در سراسر کشور خبر داد.

سردار محمدرضا مقیمی در تشریح جزئیات این خبر، اظهار داشت: ششمین مرحله طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولویت مقابله با قاچاق کالا‌های ممنوعه در سال ۱۳۹۹، به عنوان یکی از راهبرد‌های عملیاتی برای تشدید پیشگیری، مقابله و مبارزه بـا پدیده شوم قاچاق کالا به مدت ۷۲ ساعت، با استفاده از تمامی امکانات و ظرفیت رده‌های انتظامی استان‌ها در سراسر کشور اجرا شد.

وی افزود: در اجرای طرح مذکور، تعداد ۲ میلیون و ۲۳ هزار و ۷۴۷ عدد انواع اقلام ممنوعه، ۴۳۵ هزار و ۲۸۸ لیتر فرآورده‌های نفتی، ۱۸ هزار و ۶۵۶ دستگاه لوازم خانگی، ۲۲۴ هزار و ۱۵۸ عدد انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، ۴ میلیون و ۱۹۱ هزار قلم انواع دارو، ۱۰ دستگاه خودرو، ۵۷ دستگاه موتورسیکلت به همراه مقادیر زیادی چایی، برنج، کیف و کفش، لوازم یدکی خودرو و مواد خوراکی و ... به ارزش بیش از یک هزار و ۲۳۷ میلیارد ریال کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در این طرح، ۴۳۹ دستگاه خودرو از قاچاقچیان توقیف و همچنین ۸۴۴ نفر متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا در پایان با بیان اینکه با تمام توان و جدیت همواره با قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی مقابله می‌کنیم، مبارزه با پدیده قاچاق را از اولویت‌های کاری و مأموریتی این پلیس دانست و از هموطنان خواست در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت‌های غیرقانونی اقتصادی، مراتب را از طریق فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
دستگیری دلال ها سخت تر از دستگیری این همه قاچاقچی در مدت 72 ساعت است؟
بابا معتادی که برای خرج عملش مواد میفروشه قاچاقچیه؟ بابا اگر راست میگید برید دانه درشت ها رو که خودتون هم میشناسید بگیرید.این ها که عددی نیستند.سلطان ها را معرفی کنید .یعنی میشه کشوری که این همه در اطلاعات قویه نتوونه جلوی قاچاق را بگیره .....
بکشیدشون.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار